پرایوتِ دتری
دلم از این چتای 12:00 تا 5:00 صبح میخواد پر از هیجان، ذوق، نیش باز و تپش قلب ولی توان اشنایی با آدم
ما هستیم ولی نمیزارن باشیم👩🏻🦯
هدایت شده از 𝒜𝑠𝑡𝑟𝑜𝑑𝑖𝑛𝑔 ݁˖ ✮ ⋆
آریس ، باید زنده بمونی چون هنوز کلی چیز هست که امتحان نکردی.
پرایوتِ دتری
آریس ، باید زنده بمونی چون هنوز کلی چیز هست که امتحان نکردی.
شرمنده از همین چیزایی که امتحان کردم پشیمونم دیگه نمیخوام چیز دیگه ای امتحان کنم فدات🗿🎀💔.