حس میکنم اینجا دیگه شبیه پرایوت نیست بیشتر شبیه چنلِ غمگین شد باید یه پرایوت بزنم 🦦
اما چنلام زیاد شد نمیشههههه.
پرایوتِ دتری
مرا که از ندیدن تو خسته ام ببخش
اگر به انتظار تو نشستهام هنوز..
به دیگری اگر که دل نبسته ام ببخش : )