رسیدن قشنگه
ولی رسیدن به تو قشنگ تره
خاطره سازی قشنگه
ولی ساختن خاطره با تو قشنگتره
تجربه کردن عشق قشنگه
ولی در کنار تو عاشق شدن قشنگتره
زیر بارون قدم زدن قشنگه
ولی زیر بارون با تو قدم زدن قشنگتره
آره تو که باشی تموم قشنگیای
"دنیا رو قشنگتر میکنی"
هدایت شده از ☆𝔹𝕝𝕦𝕖 𝕤𝕜𝕪☆
همه ی درد ها از ۲۳ مرداد ۱۳۸۸ شروع شد سالی که کاش هیچوقت نمی اومد:)
من قابلیت اینو دارم تو اوج خستگی و بی حوصلگیم جوری باهات رفتار کنم که انگار همه چی اوکیه ،
اگه همچین رفتاری ازم میبینی بدون از افراد خاص زندگیمی.!!
همیشه سکوت ، نشانهٔ تایید حرف ِطرف مقابل نیست ؛ گاهی نشانهٔ قطع ِامید ، از سطح ِشعور اوست .