وضعیت یه طوری شده که اگه یه نفر
تو خیابون گریهش بگیره ، همه میزنن
زیرِ گریه ، همهی شهر ، همهی ملت : )))
پرایوتِ دتری
آهنگِ دشت پروانه + آشپزی+ منظره ی جنگلی🛐🛐🛐❤️
و نتیجه..
یه شاهکار😔🎀🦦.
(اگه میلت میکشه باز نکن)
پرایوتِ دتری
و نتیجه.. یه شاهکار😔🎀🦦. (اگه میلت میکشه باز نکن)
بیشترین لذتش به اینه داداشم نمیتونه غذای مورد علاقشو اونم دست پخت خواهرشو بخوره یوهاهاها🦦💘.
پرایوتِ دتری
و نتیجه.. یه شاهکار😔🎀🦦. (اگه میلت میکشه باز نکن)
البته بگم اینجا تازه میخواستم بزارم دم بکشه یعنی کاملا پخته نبود.
پرایوتِ دتری
امروز کدبانوییم گل کرده زیاد فعال بودم 🤣🎀 از این ورژن کدبانو و فعالم خیلی خوشم میاد امیدوارم همیشه ا
درضمن اگه طرز تهیه شو میخواید از اینجا برداشتم👀.
پرایوتِ دتری
درضمن اگه طرز تهیه شو میخواید از اینجا برداشتم👀.
فقط نمیدونم چرا پف نکرد😭😂
ولی عطر و طعمش😭🛐❤️.