دیدی چقدر ناراحت میشی وقتی ینفر به چیزی که با عشق و زحمت درست کردی میگه زشت؟ حالا فکر کن خدا چقدر ناراحت میشه وقتی به ینفر میگی زشت...:)
من خیلی وقته رو مود"نمیخوام، نمیرم، مهم نیست، حسش نیست، ولش کن، خستم، روح و روانم درد میکنه" ای هستم.