پرایوتِ دتری
حق با مامانم بود ؛ هر تجربه ای خوب نیست.
حق با مامانم بود ؛ نباید جمع میکردم برا شب امتحان.
پرایوتِ دتری
دیگه جوری شدم که میخوام یچیزی برا صمیمی ترین رفیقمم تعریف کنم تو دلم میگم بگم که چی بشه ؟! .
دیگه جوری شدم که میخوام از روزم برا صمیمی ترین رفیقمم تعریف کنم ، میگم بگم که چی بشه ؟!