در نهایت همه چیز را دست او میسپارم!
میشناسمش
چنان جهان را میگرداند
که من و آرزو هایم کنار هم راه برویم : )
پرایوتِ دتری
ولی به یه همچین شبی نیاز داشتم، خفه کردن خودم با غذا های مورد علاقم یا بهتره بگم تراپیم🦦🎀.
غذا برام واقعا یه نجات دهند از غمهه💘💞✨💗>>>>
پرایوتِ دتری
غذا برام واقعا یه نجات دهند از غمهه💘💞✨💗>>>>
بغض های خونه کرده تو گلومو خراب کرد برد🦦💘.
پرایوتِ دتری
بالاخره بعد ماه ها تلاش ♥️ :)))
ججییییییییییغغغغغغ😭😭😭😭💘💘💘💘💘💘💘💘💘♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
پرایوتِ دتری
بالاخره بعد ماه ها تلاش ♥️ :)))
ولی شیداخو یه تیکه از جون منه :))