محبوبم ؛
اگه قرار نیست ساعت سه شب باهم چایی بخوریم تکس های این چنل رو بخونیم لطفاً هیچوقت نیا!"☕️🤎"
پرایوتِ دتری
دنجش ؟! از هیاهوی جهان پناه میبریم، به گرمای خانه و بوی چای ؛ [ https://eitaa.com/Denjesh ] کنجی
چنل دوستمه ازش حمایت کنید🌚🎀
خوبیه دختر کدبانو داشتن اینه همیشه خونه بوی غذاُ و کیک و دسر های خوشمزه میده 🌚💞.
پ.ن اصلا هم منظورم خوردم نبودا🦦.