امروز 6 June، روزِ جهانی غر زدنه
یکم دیر شد ولی زمان هست ازش استفاده کنید غر بزنید 😂🦦
پرایوتِ دتری
باید همو ببینیم ؛ خیلی چیزا هست که باید دربارش بغلت کنم..
منو میگه بچه ها🌝🫂
ولی این اولین امتحاناتی بود که نخوندم بالا ترین نمره رو گرفتم کمترین استرس هم کشیدم 🤌🏻😌.