پرایوتِ دتری
باید همو ببینیم ؛ خیلی چیزا هست که باید دربارش بغلت کنم..
منو میگه بچه ها🌝🫂
ولی این اولین امتحاناتی بود که نخوندم بالا ترین نمره رو گرفتم کمترین استرس هم کشیدم 🤌🏻😌.
من فقط میخام فاز اونایی ک ناراحت بودن مجازی شد رو بدونم
مشتیی براای ریاضی نخونده نمرمون شد بالای ۱۹!
بقیع درسام همینطور .امتحان مجازی=نمره مفت