من فقط میخام فاز اونایی ک ناراحت بودن مجازی شد رو بدونم
مشتیی براای ریاضی نخونده نمرمون شد بالای ۱۹!
بقیع درسام همینطور .امتحان مجازی=نمره مفت
کلا بخوام از خوابم بگم اینجوریه که صبح ساعتی که برا امتحان بیدار میشم همون نه و ده اینا از شدت خواب در حال مردنم و ولم کنند بی هوش میشم بعد از اینکه امتحان و دادم همین که تمام شد جوری خوابم میپره انگار نه انگار همین یک ساعت پیش داشتم برا خواب میمردم بعد کل روز کسلم شب تا ۱۲ یکم خوابم میاد ولی در حدی نیست که بخوام بخوابم ۱۲ که میشه جوری اون خستگی روز میریزع و سرحال میشم که اصن🗿💘
ولی بعد مجبورم بخوابم چون صبح باید بیدار شم همین قدر مزخرف 🤡🤌🏻💔.
من آنقدرها هم حساس و زود رنج نبودم، تنها تو را بسیار دوست داشتم. آدمیزاد از کسی که دوستش دارد بیشتر میرنجد.