و روزی فردا میرسد که انسان میپذیرد که بعضی از آرزوها قرار است در شکوه یک رویا باقی بمانند.
هدایت شده از شیداخو | SHEYDAKHO
رویاهایم را که ورق میزنم،
تمامشان بوی تو را میدهند؛
انگار ذهنم
جز تصویر چشمانت
چیزی برای ساختن بلد نیست .
پرایوتِ دتری
امید داشتن یعنی میل به زندگی کردن.
امیدوار بودم و آنهایی که امیدوارند بیشتر رنج میکشند.
درد فقط تا یه جایی قویت میکنه از اون به بعد آدمو بیحس میکنه، روح آدمو میکشه، ذوق آدمو میکشه، قلب آدمو سنگ میکنه، آدمو پیر میکنه..
همونقدر که توی سین زدن پیامت خوبم ؛ شک نکن توی ایگنور کردنم حرف ندارم عزیزم👀🤌🏻.