من اینجوریم که مود خوبم تایم داره از تایمش بگذره و جواب پیام هامو ندی از دم پاکشون میکنم الان هم پاک کردم همینه که هست خب آدم باید جواب یه سری پیام هارو به موقع بگیره دیگه از اون موقع که بگذره دیگه فایده ای ندارع اری خلاصه 🦦.
پرایوتِ دتری
من اینجوریم که مود خوبم تایم داره از تایمش بگذره و جواب پیام هامو ندی از دم پاکشون میکنم الان هم پاک
من واقعا حوصله ندارم به هر کسی پیام بدم و پیام هر کسی و جواب بدم ولی اگه دیدی یهو ازم بیشتر از پنج تا نوتیف داری و پیام هات زیر یه دقیقه سین میشه بدون خیلی دوست دارم و همینا رو از توهم انتظار دارم اری خلاصه🦦🎀.
پرایوتِ دتری
من واقعا حوصله ندارم به هر کسی پیام بدم و پیام هر کسی و جواب بدم ولی اگه دیدی یهو ازم بیشتر از پنج ت
ولی لطفا هر وقت ازم برعکس این رفتار و دریافت کردید خودت بلاکم کن و دیگه پیام نده مرسی.
دلم میخواد اینجارو ممنوع پسرا کنم 🦦.
همه پسرا رو ریم بزنم راحت هر چی میخوام بگم چمیدونم ویس بدم ویدیو مسیح و..
نمدونم🦦.