همش از خدا یکی مثل خودم برا خودم میخواستم..
و آخرش حرفامو شنید و ننه جوجه رو سر راهم قرارداد..🫂🎀.
پرایوتِ دتری
همش از خدا یکی مثل خودم برا خودم میخواستم.. و آخرش حرفامو شنید و ننه جوجه رو سر راهم قرارداد..🫂🎀.
دلم برا حال و هوای روزای اولی که شیداخی رو زدم تنگ شد : )
کلا چند نفر میفهمن چه حسی و میگم..
نمدونم چیشد که دیگه از یه جایی به بعد با گذاشتن تکس های عاشقانه داخلش حالم خوب نشد👩🏻🦯.
ولی هنوز لبخنده رو میاره رو لبم هر چی هم بشه به هیچ وجه پاکش نمیکنم :)