پرایوتِ دتری
همش از خدا یکی مثل خودم برا خودم میخواستم.. و آخرش حرفامو شنید و ننه جوجه رو سر راهم قرارداد..🫂🎀.
دلم برا حال و هوای روزای اولی که شیداخی رو زدم تنگ شد : )
کلا چند نفر میفهمن چه حسی و میگم..
نمدونم چیشد که دیگه از یه جایی به بعد با گذاشتن تکس های عاشقانه داخلش حالم خوب نشد👩🏻🦯.
ولی هنوز لبخنده رو میاره رو لبم هر چی هم بشه به هیچ وجه پاکش نمیکنم :)
یه روز وقت پیدا کنم بشینم از اول پیامهای چنلامو دوباره مرور کنم و بخونم
مخصوصا اینجا که از شادی و غمم به یادگار گذاشتم..
خیلی خیلی اینجارو دوست دارم امیدوارم هیچوقت مجبور نشم دیل بزنم.
هدایت شده از - سیندرلـابدونِکفش👠؛
بیایید بپذیریم که زودتر خوابیدن هیچ تاثیری روی زودتر بیدار شدن نداره.
233.5K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
امام حسین..
ولی کاش منِ گناه کارو گردن بگیری :)