پرایوتِ دتری
کارنامه امسالمو بدین chat GPT من اینجا هیچکارم 🦦🎀
کارنامه امسال مو بدین به ملیکا و نیکا من اینجا هیچکارم🦦🎀.
پرایوتِ دتری
کارنامه امسال مو بدین به ملیکا و نیکا من اینجا هیچکارم🦦🎀.
باوا زن خودت زحمت کشیدی نوشتی استرسشم تو متحمل شدی پس کارنامه برای خودته😔✨
امروز تموم " نا " های دنیا هستم
ناراحت، ناامید، نادرست، نابلد و احتمالا ناپدید.
پرایوتِ دتری
باوا زن خودت زحمت کشیدی نوشتی استرسشم تو متحمل شدی پس کارنامه برای خودته😔✨
نا شما گفتید من نوشتم🦦.
گذرزمان چیزی عوض نمیکنه فقط با یه سری چیزا کنار میایم و میپذیریم شون.
امروز خیلی تمام چیزایی که پذیرفتم داره رو قلبم سنگینی میکنه.
تا همین هفتهی پیش یکم امید و شوق برای ادامه ی زندگیم داشتم ولی امروز ؟ دنبالش میگردم ولی پیدا شون نمیکنم نه امیدی میبینم نه شوقی..
این دفع از اون ناامیدی های زود گذر نیست دیگه امیدی نیست که بخواد دوباره برگرده.
پرایوتِ دتری
تا همین هفتهی پیش یکم امید و شوق برای ادامه ی زندگیم داشتم ولی امروز ؟ دنبالش میگردم ولی پیدا شون ن
ولی ناامیدی دلیل نمیشه ایندمو نسازم اینجا ایرانه مجبورم حتی با ناامیدی هم باز به فکر آیندم باشم 😂.
ولی تویی که هنوز ذره ای امید تو وجودته قدرشو بدون مواظبش باش نزار ازت بگیرنش امید چیز قشنگیه خیلی چیز قشنگیه از دستش نده.