هیچکس بیشتر از کسی که ترکت کرده. تماشات نمیکنه. چون میخواد ببینه اشتباه کرده یا نه!
این جمله ی دکتر انوشه خیلی قشنگه:
«من خودم انتخاب میکنم که تو واسم مهم باشی!اما رفتار تو میتونه جایگاهت رو توی ذهن من تغییربده..» خلاصه که هرکسی صرفا بخاطر اینکه دوسش داریم و برامون مهمه نمیتونه هر کاری که دلش خواست بکنه و درنهایت فکر کنه که اتفاقی نیفتاده!