- تو اولین و آخرین کسی بودی . .
که حاضر بودم بخاطرش انقدر کر و کور و احمق باشم.
- کاش میشد بهت زنگ بزنم و بگم :
توروخدا بیا فقط چند دقیقه بغلم کن . .
غم داره متلاشیم میکنه.
هیچکس بیشتر از کسی که ترکت کرده. تماشات نمیکنه. چون میخواد ببینه اشتباه کرده یا نه!