ازونجایی که همه چصناله میکنن ممبرامونو به اسم صدا کنیم اسم شما از امروز شیطون بلاعه🙂
تقدیمی هاتونو شب رفتم خونه میدم چون میخوام براتون داستان این لباسارو هم بگم بوث
من یه دیلی کلا داشتم از اول ایتا Home که مالکش ریحانه بود و من سر همون خیلی علاقه مند شدم به دیلی زدن و کلا فنشم بوث بهش دخمل خوبیه
و آلا رفیق مجازی و صمیمیشه که اونم خیلی دوست دارم و قبلا که یه دیلی داشت ولی پاکش کرد و ریحانه ام دیلیش فیلتر شد و الان یه دیلی دیگه داره به اسم (چی؟)
لینکشم اینه بیاید تو کانالش بدویید
https://eitaa.com/joinchat/739705480C400a6559f2
دوستان تو ناشناس گفتین این کیه اینقد براش ذوق داری متاسفانه نت ریده و عکسا نمیان شب میزارم براتون
نمیدونم بچه ها این شمایین که رفتین تو دیلی ریحانه یا نه ولی اگه شمایین بوث بهتون
(ریحانه ام یه بوث به من بدهکاره🤣)