کاشکـے یکیو داشتم الان بغلم میکرد میگفت :
نترسیا هیچی نشده ، درست میشہ گریه نکن
مود من اونجاست كِ چاووشی میگه
نه خواب ِ راحتی دارم نه مایلم به بیداری :|
دارم به این نتیجه میرسم ك بارون
حال بده و میشوره میبره .
+ البته اگر ما بخوایم