به چھ تشبیه کنم حال دلم را بـےتو ؟
فکر کن پنجرهای یخ بزند درمرداد :)
ما باهم دو استکان چای نوشیدیم
و این جمله شعر نیست .
استکان درآن به معنی استکان نیست
و چای استعاره از هیچشرابی نیست
خواستم بگویم :
اوست که مرا مست میکند : )
#روحاءسادات
هدایت شده از حماسِـہ [باحالِمناسب]
تو هیچی حال نمیدهترین حالتِ ممکنم ":