یکی از بزرگتـرین درسـایِ زندگی اینہ
كِ اگه خوب تا کردی نشد ، مُچاله کن .
مرحباً بأولئك الذين لا نستطيـع ،
أن نقول لهم علي الرغم من كم نفتقدهـم .
حماسِـہ [باحالِمناسب]
مرحباً بأولئك الذين لا نستطيـع ، أن نقول لهم علي الرغم من كم نفتقدهـم .
سلام بر کسانی که علیرغم دلتنگيمان ،
نمیتوانیم به آنها بگوییـم که چقدر
دوستشـان داریم💘 :]