هدایت شده از حماسِـہ [باحالِمناسب]
پروردگارا مـَن به هر خیري
كِ بسویم بفرستی سخت نیازمندم :)
وقتـي كِ دل تنـگ میشـوی به آسمـان
نگاه کن ! ما نگاههای تورا ، به آسمان
میبینیم [سورهیِبقره آیه 144] .
اینکہ جایت را در قلب کسـي كه دوست
داری بـدانـی ، مثـل ایـن اسـت ك راه
خانه را بلد باشی :)
خدایـا مـَن رو دلتنـگ خودت کن ،
و طوری غم دوری ات را به دلم انداز كِ
بـيتاب دیدارت باشم همیشه و همواره .