حماسِـہ [باحالِمناسب]
ببخش اگر ك باخیـال بودنِ تو زنده ام اگر تو را نبـردم ازیـاد 👨🏻🦯 .
ببخش اگر ك از امیـد دیدن
تو گفته ام به آرزوی رفـتہ بر باد!
آخرش نوبت تنهایـی مـَن با تو نشد
کمتر از سقف و در و پنجرهام آیا من ؟ :)