یادمه چشمم که افتاد به گنبد
حضرتِابلفضل گفتم :
یکی بزنه تو گوشم ببینم بیدارم یا نه
حالا نفهمیدم گرفت یا نه
ولی همچین خوابوند تو گوشم که هرچی
خواب دیده بودم واسه آیندم از یادم رفت :)
حماسِـہ [باحالِمناسب]
یادمه چشمم که افتاد به گنبد حضرتِابلفضل گفتم : یکی بزنه تو گوشم ببینم بیدارم یا نه حالا نفهمیدم گ
نیازمندم از جانب ارباب💔 ؛
بزنین تو گوشم آدم شم خب ؟
هدایت شده از مکملِمن ؛
اگه قراره بخندم؛با تو خندیدن قشنگه
اگه قراره گریه کنم ؛با تو گریه کردن قشنگه
اگه قراره فکر کنم؛به تو فکر کردن قشنگه
خلاصه که بودن تو قشنگه و نبودنت
مثلِ نبودِ قلب برای آدمه
همینقدر حیاتی!♥