هدایت شده از مکملِمن ؛
اگه قراره بخندم؛با تو خندیدن قشنگه
اگه قراره گریه کنم ؛با تو گریه کردن قشنگه
اگه قراره فکر کنم؛به تو فکر کردن قشنگه
خلاصه که بودن تو قشنگه و نبودنت
مثلِ نبودِ قلب برای آدمه
همینقدر حیاتی!♥
بعضیا چیزاست کھ خیلی به آدم فشار میاره
مثِ متوجه شدن واقعیت اونم زمانی که
حالت خیلی بده :)
همتون دست بھ هم بدین
آره حاجی ، به مابگین تعصبی
واقعا لازمه تشکر کنم *
هدایت شده از مکملِمن ؛
https://eitaa.com/mokamel_ir/784 وای من دارم روانی میشم
•
روانی نشو ایتارو عشقه 😂😂