هدایت شده از 𝗕𝗹𝘂𝗲 𝘀𝘁𝗮𝗿/فورعزل
من احساس میکنم کسی که به جای یسری کلمات انگلیسی از معادل فارسیشون استفاده میکنه خیلی باکلاس تر و باسواد تره.
𝗚𝗟𝗼𝗿𝗶𝗮
من احساس میکنم کسی که به جای یسری کلمات انگلیسی از معادل فارسیشون استفاده میکنه خیلی باکلاس تر و باس
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا