eitaa logo
گرافیلما
59 دنبال‌کننده
130 عکس
116 ویدیو
2 فایل
کارگروه تخصصی فیلم «جور دیگر باید دید» ادمین: @ensankade1 https://gerafekr.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
📺 🎬 «ویلایی‌ها» فیلمی به کارگردانی خانم منیر قیدی و ساختهٔ سال ۱۳۹۵ است. ✴️ داستان فیلم: ویلایی‌ها قصه خانواده‌های فرماندهان سپاه و ارتش در سال ۱۳۶۵ است. عزیز زن ۵۰ ساله‌ای است که همراه نوه هایش وارد مجموعه ویلاها می‌شود. الیاس نیز راننده بسیجی است که هر وقت وارد مجموعه می‌شود همه نگران این می‌شوند که شاید خبر شهادت یکی از فرماندهان را بدهد. پس از مدتی سیما که عروس عزیز است از تهران می‌آید تا بچه‌های خود را به خارج از کشور ببرد. 🕖 یکشنبه ۶ مهر شبکه نمایش ساعت ۲۱ 🌿 @GeraFilm1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بهروز افخمی: فیلم «۱۹۱۷» تحت‌تاثیر فیلم «دیده‌بان» حاتمی‌کیا ساخته شده و «دیده‌بان» فیلم خیلی بهتری است. بهروز افخمی در برنامه نقد سینما مدعی شد کارگردان یا فیلم‌نامه‌نویس «۱۹۱۷»، فیلمِ «دیده‌بان» را دیده و فیلمشان را تحت تاثیر آن ساخته‌اند. 🌿 @GeraFilm1
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🍒 تو فیلم «طعم گیلاس» (ساختهٔ عباس کیارستمی)، پیرمرده می‌گه رفته بودم خودکشی کنم و ... بعد یهو با تن صدای هیجانی می‌گه: «آقا یه توت ما را نجات داد، یه توت ما را نجات داد.» ‏هربار که گوش می‌کنم، می‌گم همه آدما به یه توت تو زندگی‌شون احتیاج دارن. منتها توت من با توت شما فرق داره. هرکسی توت مخصوص خودشو لازم داره. 📌 منبع: کانال تلگرامی monadchannel 🌿 @GeraFilm1
✴️ رونمایی از گریم هادی حجازی‌فر در نقش «شهید مهدی باکری» همزمان با رونمایی از گریم هادی حجازی‌فر در نقش شهید مهدی باکری که توسط شهرام خلج انجام شده است، پیش تولید رسمی این سریال آغاز شد. این مجموعه به کارگردانی هادی حجازی‌فر و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری در ۷ قسمت با پروداکشن سینمایی تهیه و تولید می‌شود و محصول سیمافیلم است. مرحله پژوهش و نگارش این مجموعه به تازگی تمام شده و گروه وارد مرحله تولید شده است. همچنین به تازگی فراخوان بازیگری این مجموعه برای آقایان ۱۷ تا ۲۷ سال منتشر شده و علاقمندان می توانند یک عکس تمام رخ به همراه ویدیو یک دقیقه‌ای از خود را به شماره واتس آپ ۰۹۳۹۸۴۲۲۱۱۰ ارسال کنند. 🌿 @GeraFilm1
📺 فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون 🔹«فرزندان» ساعت ۱۰ از شبکه سه 🔸«قصه‌های مجید» ساعت ۱۱ از شبکه نمایش 🔹«مدرسه پیرمردها» ساعت۱۳ از شبکه نمایش 🔸«دوست من برنارد» ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج 🔹«پرواز» ساعت ۱۴ از شبکـه کودک 🔸«هنوز دوست داشتنی هستی» ساعت ۱۵ از شبکه نمایش 🔹«آقای اوه» ساعت ۱۶ از شبکه سه 🔸«ستاره‌های خوب» ساعت ۱۷ از شبکه نمایش 🔹«جعبه موسیقی» ساعت ۱۷:۴۵ از شبکه 🔸«ناخدا خورشید» ساعت ۱۹ از شبکه نمایش 🔹«۱۴۰۸» ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه چهار 🔸«آواز گنجشک‌ها» ساعت ۲۱ از شبکه نمایش 🔹«تماس» ساعت ۲۳ از شبکه نمایش 🔸«آخرین مرحله» ساعت ۲۴ از شبکه یک 🔹«امنیت» ساعت ۲۴ از شبکه سه 🔸«تنها دلخوشی من» ساعت ۲۴ از شبکه شما 🌿 @GeraFilm1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 تیزر سریال «قورباغه» به کارگردانی این سریال، چهارمین همکاری نوید محمد زاده با هومن سیدی بعد از فیلم های «سیزده»، «خشم و هیاهو» و «مغزهای کوچک زنگ زده» است. سیدی در این اثر از صابر ابر، سحر دولتشاهی ،فرشته حسینی ،آناهیتا افشار و مهران غفوریان در کنار چهره های جدید استفاده کرده است. این سریال بزودی در شبکه نمایش خانگی منتشر می‌شود. 🌿 @GeraFilm1
🎞 فیلم «آبادان یازده ۶۰» 📢 مردم غیور آبادان ... شهر در آستانه سقوط قرار گرفته است! 🔸 کارگردان: مهرداد خوشبخت 🔸 بازیگران: حسن معجونی، علیرضا کمالی ویدا جوان، نادر سلیمانی 🔹 داستان فیلم: روایت مجاهدت گروهی از کارکنان رادیو نفت آبادان برای حفظ رادیو و مخابره اخبار به منظور مقاومت مردم در برابر دشمن بعثی است. این فیلم به شروع جنگ ایران و عراق خواهد پرداخت. 🌿 @Gerafilm1
12.78M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فیلم سینمایی آبادان یازده ۶۰ 🌿 @GeraFilm1
💬 ✳ «می‌خواستم همه کارهایم را بکنم و سرِ فرصت بدنبال او بروم. خبر نداشتم که عشق منتظر آدم‌ها نمی‌ماند و خط بطلان می‌کشد روی آن‌ها که حسابگر و ترسو و جاه‌طلب‌اند.» 🎬 فیلم درخت گلابی، ساختهٔ داریوش مهرجویی 🌿 @Gerafilm1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ ریشه‌های بحران قره‌باغ کجاست؟ چرا این منطقه مدام درگیر جنگ‌های طاقت‌فرسا می‌شود؟ ایران چه‌نقشی در کنترل بحران دارد؟ ️ 🎥 مستند «داغ‌ قره‌باغ» منتشر شد. روایت دیده‌نشده‌ی این مستند از دل بحران قره‌باغ را از دست ندهید. (پخش از سینمامارکت و فیلمگردی) 🌿 @GeraFekr
📺 🎬 «دهلیز» فیلمی به کارگردانی بهروز شعیبی و ساختهٔ سال ۱۳۹۲ است. ✴️ داستان فیلم: این فیلم درباره زنی به نام شیوا است که پس از به زندان افتادن شوهرش، پسرش امیرعلی را به‌دنیا آورده و به تنهایی او را بزرگ می‌کند. امیرعلی که حالا کلاس اول دبستان است با تصمیم مادرش و مددکار اجتماعی، پی می‌برد که پدرش در زندان محبوس است. او به ملاقات پدرش می‌رود و احساسات پدرانه او را زنده می‌کند. پدر امیرعلی معلمی است که در یک درگیری خیابانی مرد جوانی را به صورت غیرعمد به‌قتل رسانده و در آستانه قصاص نفس قرار دارد.... | 🕖 پنجشنبه ۱۷ مهر شبکه نمایش ساعت ۲۱ 🌿 @GeraFilm1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آواز زنده‌یاد محمدرضا شجریان را در فیلم سینمایی دلشدگان، ساخته علی حاتمی بشنویم. ⚫️ @GeraFilm1
قسمت 3⃣ ✅ کلاه‌تان را قاضی کنید! 📌 شاید هیچ‌وقت مکان مناسبی برای تماشای فیلم پیدا نشود. در واقع تمام تجربیات فیلم دیدن، همیشه با اشکال‌هایی همراه هستند. پشت سرمان کسانی نشسته‌اند که درباره‌ی فیلم، همان لحظه که نمایش داده می‌شود، بحث می‌كنند و نظر می‌دهند. ممکن است یکی کنار دست ما نشسته باشد و چیپس و پفک بخورد و تماشای فیلم همراه با خرچ‌خرچ کردن‌­های او باشد. وسط تماشای فیلم، تلفن همراه کسی زنگ می‌خورد. 📌 ریچارد دریفوس بازیگر فیلم­‌هایی مثل آرواره­‌ها (۱۹۷۵) و برخورد نزدیک از نوع سوم (۱۹۷۷) معتقد است که «فیلم، قدرتش را بر ما اعمال می‌كند. وقتی در فضایی تاریک نشسته‌ایم و به پرده زل زده‌ایم و دل توی دل‌مان نیست.... می‌دانیم که فیلم قرار است ما را با خودش به جاهای دیگری ببرد. اما وقتی تلویزیون فیلمی نشان می‌دهد، کسی برایش مهم نیست که چه چیزی دارد نمایش داده می‌شود.» برخی دوست دارند فیلم‌­های پرخرج و عظیم را حتماً در سینما تماشا کنند، دیگرانی هستند که پرده‌ی کوچک تلویزیون یا لپ‌تاپ را بیش‌­تر ترجیح می‌دهند و آن­‌ها را «خصوصی‌­تر» تلقی می‌كنند. با این همه ابتدا باید خود را آماده کنیم. مثل ورزشکاری که پیش از رفتن به میدان- مثلاً- فوتبال، باید مقدماتی فراهم کند تا آمادگی حضور در مسابقه را پیدا کند. 📌 چگونه آماده‌ی تماشای فیلم شویم؟ پیش از تماشای یک فیلم، تا چه اندازه باید درباره‌­اش اطلاعات داشته باشیم؟ هیچ پاسخ ساده و روشنی در این زمینه وجود ندارد. اغلب، هیچ کنترلی بر اطلاعاتی نداریم که ممکن است در باره‌ی فیلمی داشته باشیم. گاهی لذت­‌بخش است که سرمان را بیندازیم پایین و وارد سالن سینمایی بشویم و هیچ چیزی هم قرار نیست در مورد فیلمی بدانیم که قرار است تماشا کنیم. در هر صورت، چندتایی دستورالعمل در این زمینه وجود دارد: 📑 ۱- نظرها و نقدها : یک راه آسان پیش از تماشای یک فیلم آن است که نظرها و نقدهایی را بخوانیم که درباره­ آن منتشر شده است. در این نوع نوشته‌­ها معمولاً متوجه می‌شویم که چه کسانی در ساخت یک فیلم مشارکت داشته‌اند، زمان فیلم چقدر است و خلاصه‌­ای از داستان نوشته شده است. بسیاری از این مطالب به عناصر فیلم نیز اشاره كرده‌اند که توجه به آن‌ها مهم و با ارزش است. چه بسا این‌ها به ما کمک کند تا جایگاه فیلم مورد نظر را در مقایسه با آثار مشابه‌اش پیدا کنیم. ممکن است یک منتقد، فیلم را تحلیل نیز کرده باشد و کارکرد، تناسبات و ارتباط متقابل بخش‌های مختلف فیلم را مورد بررسی قرار داده باشد. با این که همیشه «ژورنالیستی‌ترین» نظرات به دلیل ضرب ‌الاجل نشریه‌ها باید هرچه سریع‌تر نوشته شوند، اما همیشه به نوعی می‌توانیم قضاوت صحیحی درباره‌ی فیلم‌ها بخوانیم و برخی از نكته‌های مثبت یا منفی فیلم‌ها را متوجه شویم. لازم به ذکر است هر نوع نقد را که می‌خوانیم، چه ژورنالیستی باشد، چه نقدی آکادمیک و جدی، نباید فراموش کنیم که روند نوشتن آن‌ها به شدت ذهنی است. اگر یک یا چند نقد و نوشته درباره‌ی فیلمی را بیش از حد جدی بشماریم، توانایی خود برای قضاوتی مستقل را محدود کرده­ و به‌كلی یقین خودمان نسبت به قضاوت‌های‌مان را از دست می‌دهیم و سرگردان میان نقد و نوشته‌های این یا آن نویسنده سرگردان خواهیم شد؛ در چنین شرایطی باید خودمان کلاه‌مان را قاضی کنیم! 📊 ۲- تبلیغات: میزان تبلیغات درباره‌ی یک فیلم، می‌تواند روی واکنش ما تأثیر بگذارد. گفت‌وگوهای مختلف با بازیگران فیلم، با کارگردان، یا عوامل دیگر را در جاهای مختلفی می‌توانیم ببینیم. اکنون و با همه‌گیر شدن فضای مجازی، انواع و اقسام تبلیغات درباره‌ی فیلم‌ها ارائه می‌شوند. با پس‌و‌پیش کردن صفحه‌های تلفن همراه به راحتی می‌­توان آن‌ها را یافت... 🌿 @Gerafilm1
💬 ✳ اگر نمیتونی پرواز کنی بدو. اگر نمیتونی بدویی راه برو. اگر نمیتونی راه بری سینه خیز برو. مهم نیست چطوری، اما همیشه به سمت جلو حرکت کن. 🎬 فیلم 🎞 محصول ۲٠۱۴ آمریکا و انگلیس 🎭 ژانر: 🌿 @Gerafilm1
📌صحبت های نوید بخش سخنگوی ارتش در مورد رویکرد و نگاه این ارگان نسبت به سینما و فیلم سازان 🎥 از آن جایی که سینما مهمترین هنر برای انتقال مفاهیم ارزشی است، ارتباط سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف می‌تواند کمک شایانی در جهت انتقال مفاهیم ملی و دینی نماید. @GeraFilm1 🎤 در این راستا سخنگوی ارتش با دیدگاهی مشوقانه سینما را مهمترین محل برای انتقال مفاهیم ارزشی دانست و بیان کردند: سینما می‌تواند به خوبی مقاومت را در جامعه تعمیق دهد، گسترش آن می تواند باورهای نسل‌های جوان را تسریع و تجسم عینی و روشن از مقاومت در ابعاد مختلف را ارائه نماید؛ به همین دلیل از جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت باید به طور ویژه حمایت شود.  ◀️ وی افزود: در ارتش فعالیت‌های متنوعی با رویکرد مقاومت انجام می‌شود که سینماگران اطلاع دقیق از آنها ندارند؛ مجموعه ارتش آمادگی دارد اطلاعات این اقدامات را برای تولید آثار سینمایی، مستند و داستانی در اختیار سینماگران قرار دهد تا آنان بتوانند با استفاده از حمایت‌های این مجموعه و ایده‌های خلاقانه، آثار سینمایی با موضوع مقاومت خلق کنند. مطالعه مشروح این خبر 🌿 @GeraFilm1
قسمت 5⃣ ✅ ژانر ✅ فیلم‌های جنایی (crime film) نام نوعی از ژانرهای سینمایی است. این دسته از فیلم ها به گونه است که در آن جستجوی شخصیت اصلی فیلم، که معمولاً توسط کارآگاه یا مأمور پلیس یا روزنامه‌نگار یا وکیل است، به افشای اسرار یک جنایت منتهی می‌شود. گاها این فیلم‌ها به تاریخچه‌های واقعی جنایت‌ها، یا اقتباس از داستان‌های جنایی تبهکاران و جنایتکاران مافیا و… می‌پردازند. به عبارتی خلافکاران و کسانی که مرتکب جنایت می‌شوند، همواره جزو شخصیت‌های مورد علاقه فیلمسازان بوده‌اند. به لحاظ تاریخی نیز، تقارن عصر گنگسترها با آغاز دوران طلایی سینمای هالیوود، به رواج گونه جنایی در سینما کمک شایانی کرد؛ چرا که حوادث و اخبار روزمره، مواد لازم برای نگارش فیلمنامه‌های جنایی را در اختیار نویسندگان قرار می‌داد. ✅ در عصر رواج فیلم‌های جنایی، گنگستر اصلی را معمولاً به عنوان سرکرده مقتدر یک باند بزرگ تبهکاری به تصویر می‌کشیدند که چنین شخصیتی در ظاهر نیز از نشانه‌هایی مانند پالتو، کلاه لبه‌دار، کت و شلوار مشکی و… برخوردار بود. قصه زندگی این کاراکترها نیز عموما با اصابت گلوله در خیابان یا سقوط از یک بلندی، که استعاره‌هایی برای از دست رفتن قدرت به شمار می‌روند، به پایان می‌رسید. ✅ اکثر این گونه فیلم‌ها در درجهٔ سنیِ R (افراد زیر ۱۷ سال باید به همراه والدین یا یک بزرگتر از خود فیلم را تماشا کنند) قرار می گیرند. ✅ ژانر جنایی، بیش از هر ژانر دیگری، با وسترن مشابهت دارد و شاید بی‌راه نباشد اگر آن را گونه شهری وسترن بنامیم. اموری مانند صحنه‌های مرگ سینمایی و استفاده از اسلحه، از مشترکات این دو گونه سینمایی محسوب می‌شود. ✅ ژانر جنایی خود به زیرشاخه های دیگری هم چون دلهره آور، ترسناک، نوآر، کارآگاهی و... تقسیم می شود که در آینده بررسی خواهیم نمود. ✅ احتمالاً درخشان‌ترین فیلم در گونه جنایی سه‌گانه «پدرخوانده» ساخته فرانسیس فورد کاپولا است که نخستین نسخه آن، محصول ۱۹۷۲، بهترین فیلم جنایی تاریخ است. از دیگر نمونه‌های مهم ژانر جنایی در تاریخ سینما می‌توانیم به آثاری همچون «روانی» (۱۹۶۰) ساخته آلفرد هیچکاک، «سکوت بره‌ها» (۱۹۹۱) اثر جاناتان دمی و همچنین «راننده تاکسی» (۱۹۷۶) فیلم محبوب مارتین اسکورسیزی اشاره کرد. 🌿 @GeraFilm1
17.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅ مصاحبه ای شنیدنی با زنده یاد «اکبر عالمی»نویسنده، پژوهشگر، فیلمساز و مدرس سینما 🔅 زادروز: ۱۸ تیر ۱۳۲۴ ▪️درگذشت: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ 🔹 روحش شاد و یادش گرامی 🌿 @GeraFilm1
📕 کتاب "آناتومی فیلم" نوشته برنارد اف دیک با موضوع شناخت ساختار فیلم یکی از کتاب‌های ارزشمند و مرجع در رابطه با ساختار فیلم می‌باشد که دارای اطلاعاتی کاربردی و علمی در این باره است و توسط انتشارات ساقی به چاپ رسیده است. 🌿 @GeraFilm1 علاقه مندان به فیلم نامه نویسی و سینما می توانند این کتاب را در برنامه طاقچه از طریق لینک ذیل مطالعه نمایند.👇 https://taaghche.com/book/75251 🌿 @GeraFilm1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📺 برش هایی از برنامه‌یِ تلویزیونیِ «هُنرِ هفتم» (۱۳۷۲ - ۱۳۷۰) با اجرایِ زنده یاد "اکبر عالمی" ( ۱۳ تیر ۱۳۲۴ – ۲۲ مهر ۱۳۹۹) و جناب "مسعود اوحدی". [ یک قسمت از برنامه‌یِ تلویزیونیِ «پلک» - ۱۳۸۹ ] 🌿 @GeraFilm1
قسمت 4⃣ ✅ مشاهده و قضاوت 📌 هیچ فرقی ندارد كه ما بیننده‌ی عادی سینما، منتقد یا دانشجوی سینما هستیم. فیلم را تماشا می­‌كنیم كه سرگرم شویم یا عالم سینما برای ما چیزی ورای سرگرمی است و آن را خیلی جدی می‌­گیریم. در هر صورت بعد از مشاهده‌ی یك فیلم، احتمالاً نخستین كاری كه انجام می­‌دهیم، داوری و قضاوت كردن درباره‌ی آن است. اما باید دانست كه اگر چهارچوب هر رسانه‌­ای را نشناسیم و بدون شناخت دقیق و درست دست به قضاوت بزنیم، درواقع با هرنوع قضاوت و اعلام مواضعی، در حقیقت خودمان را در معرض قضاوت دیگران قرار داده‌­ایم. اما اگر مناسبات و چهارچوب­‌های مختلف سینما و فعل و انفعال فیلم دیدن و ضرورت­‌هایش را بشناسیم، داوری ما درباره‌ی فیلم‌­ها بی‌‌اساس نخواهد بود و چه بسا قضاوتی نزدیك به حقیقت باشد. بنابراین خوب است در ابتدا بدانیم كه هنگام تماشای یك فیلم به چه عناصری باید توجه كرد تا درك و داوری درستی درباره‌­اش داشته باشیم. 1⃣ تمركز بر درونمایه درونمایه، فكر اصلی، پیام فیلم و یا نكته‌­ای كه كلیت یك اثر سینمایی، یك رمان یا یك نمایش را در بر بگیرد، اصطلاحاً درونمایه‌ی آن اثر نامیده می­شود؛ هرچند تعریف درونمایه چیزی فراتر از این­‌هاست. سیدنی لومت كارگردان سرشناس معتقد است «درونمایه‌ی فیلم، یعنی حرفی كه فیلم می­‌زند؛ تعیین می­‌كند كه چگونه باید بازیگران را برای آن فیلم انتخاب كرد، چگونه باید تماشایش كرد، چگونه تدوین شود، چه نوع موسیقی لازم دارد، چطور باید تمام این‌­ها را با هم تركیب كرد، فیلم، چه نامی داشته باشد و اگر تهیه­‌كننده خوبی داشته باشد؛ چگونه باید یك فیلم را اكران كرد. درونمایه‌ی یك فیلم نشان می­‌دهد كه چگونه باید آن را ساخت.» یك فیلم‌­ساز ممكن است بر روی ایده خاصی تمركز كند اما دقیقاً باید روی یكی از این چهار عنصر تأكید كند: ۱- طرح داستانی، ۲- تأثیر حسی یا حال ‌و ‌هوای فیلم ۳- شخصیت و ۴- سبك یا بافت فیلم. یادمان نرود كه مفهوم گسترده‌­تری از درونمایه به ما كمك می‌­كند تا بتوانیم فیلم­‌هایی با طیف وسیعی را ببینیم و مورد بررسی قرار دهیم: از تلقین (۲۰۱۰) ساخته‌ی كریستوفر نولان تا درخت زندگی (۲۰۱۱) از ترنس مالیك و از دختری كه با آتش بازی كرد (۲۰۰۶) ساخته‌ی دنیل آلفردسون تا ساعات تابستانی (۲۰۰۸) از اولیویه آسایاس. 2⃣ تمركز بر طرح داستانی در داستان­‌های حادثه‌­ای و آثار كارآگاهی، فیلم‌­ساز بر روی طرح داستانی متمركز می­‌شود و برایش مهم است كه چه اتفاقی رخ می­‌دهد. عموماً هدف چنین آثاری گریختن از ملال و یك‌نواختی زندگی روزمره است، بنابراین كنش‌­ها در این نوع فیلم­‌ها هیجان‌انگیز است و ریتم تندی دارد. شخصیت‌­ها، اهداف و تأثیرات حسی و عاطفی تابع رخداد­ها و حوادث هستند و نتیجه‌ی نهایی اهمیت دارد. اگرچه كه رخداد­ها و نتیجه‌ی نهایی مهم هستند اما این اهمیت صرفاً در چهارچوب خاص داستانی كه روایت می‌­شود؛ قرار می‌­گیرد و بیرون از آن، دارای­ چندان اهمیت طبیعی نیستند. درونمایه‌ی چنین فیلم‌­هایی را به بهترین شكل می­‌توان در خلاصه‌ی طرح داستان­‌شان ملاحظه كرد. فیلم­‌هایی مانند مرد عنكبوتی ۲(۲۰۰۴) ساخته‌ی سم ریمی یا آثار جیمزباندی این‌گونه‌­اند... 🌿 @GeraFilm1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بغض استاد تمام ابزار ‎مهاجرت برایم فراهم بود؛ ولی من به این خاک تعلق دارم... ‎ 🌿 @GeraFilm1
💬 دو تا از مهم ترین روزهای زندگیتان روزی است که متولد شدید و روزی که دلیلش را فهمیدید. 🎥 The Equalizer_2018 🌿 @Gerafilm1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📺 دعوت آقای مجری، از کودکان 🔸ایرج طهماسب با انتشار ویدیویی همزمان با برگزاری سی‌وسومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از بچه‌ها و والدین‌شون دعوت کرده تا یک سکانس از فیلم‌های کودکان و نوجوانان رو بازی کنند و با تلفن همراه فیلم بگیرند و به چالش ارسال کنند، قضاوت بشن و جایزه بگیرن. 🌿 @GeraFilm1