eitaa logo
گرا_ Gera
1.3هزار دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
1.7هزار ویدیو
63 فایل
«گرا» یعنی تعیین طول و عرض جغرافیایی و مشخصات هدف در مناطق جنگی ارتباط با ادمین @Gera_admin
مشاهده در ایتا
دانلود
9.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 روایت هولناک جراح لامِردی از موشکی عجیبی که آمریکا روی مردم ایران آزمایش کرد ۷۲۰ هزار ترکش بر سر یک شهر کوچک ریخت که نه پایگاه موشکی دارد، نه هسته‌ای و نه تاسیسات نظامی و هدفش گرفتن تلفات انسانی وسیع و تست یک نوع سلاح جدید بود آمریکا در لامرد بمب جدیدی را آزمایش کرد که قبل از برخورد با زمین، قطعات کوچک تیز و پرانرژی را در سطح وسیع با شدت می‌بارد. •┈┈•❀🕊🍃🌺🍃🕊❀•┈┈• لینک پیوستن به کانال 👇 Eitaa.com/Gera_97
🔴 پاسخی به یک خطای محاسباتی می‌گویند اگر مذاکره نکنیم چگونه پایان جنگ را ترسیم کنیم؟ در مواجه با آمریکا رسیدن به نتیجه برای پایان جنگ با مذاکره یک خطای محاسباتی مرگبار است. آمریکا در جنگ برای پایان جنگ مذاکره نمی‌کند. مذاکره یک سلاح مخرب و مرگبار آمریکایی برای اغفال و فریب طرف مقابل و وارد کردن ضربات متعدد بعدی برای تسلیم کردن طرف مقابل است. فهم مسئولان ما از مختصات مذاکره آمریکایی هنوز دچار اشکال اساسی است . ⏪برای پایان جنگ با آمریکا باید چکار کرد؟ در جنگ با آمریکا نباید حرف از مذاکره برای پایان جنگ زد . این یک خطای محاسباتی فاحش در دوماه گذشته بوده است. در جنگ با آمریکا فقط باید حرف از جنگ و حمله تا آخرین نفس زد . آمریکا وقتی اراده شما برای جنگیدن و عدم مذاکره و گفتگو را ببینید و مدام در معرض حملات مختلف و مکرر باشد بدون مذاکره، جنگ را ترک و از محیط پیرامونی ما خارج خواهد شد. مانند افغانستان که بدون هیچ مذاکره ای فرار کرد و پایگاه هایش را هم تخلیه کرد. آمریکا را محکم بزنید و حرف از دیپلماسی و مذاکره نزنید تا بهترین نتیجه را بگیرید. شاید به همین جهت است که در پیامهای امام خامنه ای حتی کمترین توجهی به مذاکره و دیپلماسی با آمریکا نشده است. •┈┈•❀🕊🍃🌺🍃🕊❀•┈┈• لینک پیوستن به کانال 👇 Eitaa.com/Gera_97
بزرگترین سلاح آمریکا نه F35 رادارگریز و جنگنده‌های خاصشونه، نه ناوهای هواپیمابر گرون‌شونه، نه بمب‌های اتمی و شدید‌الانفجارشونه، نه موشک‌های کروز واقعا خوش‌ساختشونه، نه اون دکمه‌ای که می‌گفتن با زدنش تمام امکانات ایران از کار می‌افته؛ بزرگترین سلاح آمریکا مذاکره‌ست. با مذاکره دست دلسوزانو می‌بندن و اجازه‌ی واکنش به‌موقع نمیدن. با مذاکره وقت میخرن. با مذاکره فریب میدن. سر میز مذاکره ترور میکنن. با مذاکره عادی‌سازی میکنن. حالا شما یا اینو می‌پذیری و می‌جنگی، یا نمی‌پذیری و اول گول میخوری، بعد می‌جنگی. ✍️ شهاب پارسا •┈┈•❀🕊🍃🌺🍃🕊❀•┈┈• لینک پیوستن به کانال 👇 Eitaa.com/Gera_97
🔴گفت: انسان دو نوع معلم دارد «آموزگار» و «روزگار»! هر چه با شیرینی از اولی نیاموزی، دومی با تلخی به تو می‌آموزد!! آموزگار ما، پیر طریق انقلاب ما، امام شهید و مظلوممان گفته بود که: «یکی از حیله‌های رایج دنیای امروز، درخواست آش‌بس وسط جنگ است، افراد خشک‌اندیش، کوته‌بین و ظاهربین، فریب این حیله را می‌خورند!» / کتاب حلقۀ سوم انسان ۲۵۰ ساله، صفحۀ ۲۸۴ و گفته بود که: «با یک چنین دولتی مذاکره نباید کرد؛ مذاکره کردن عاقلانه نیست، هوشمندانه نیست، شرافتمندانه نیست.(۱۴۰۳/۱۱/۱۹)» و گفته بود که: «تا بیست سال، سی سال دیگر،‌ مذاکرۀ با دولت آمریکا، هیچ کمکی به منافع ملّی ما نمی‌کند، هیچ سودی برای ما ندارد، هیچ ضرری را هم از ما دفع نخواهد کرد ... سود که ندارد هیچ، مذاکره‌ی با آمریکا در شرایط کنونی ضررهای بزرگی برای کشور دارد که بعضی از این ضررها جبران‌ناپذیر هستند! (۱۴۰۴/۷/۱)» و گفته بود که: «قبول مذاکره‌ای را که با تهدید همراه است، هیچ ملّت باشرفی انجام نمی‌دهد،‌ هیچ سیاستمدار خردمندی هم آن را تصدیق نمی‌کند. (۱۴۰۴/۷/۱)» و گفته بود که: «این مذاکره برای رئیس‌جمهور فعلی آمریکا مفید است؛ او سرش را بالا خواهد گرفت، خواهد گفت من ایران را تهدید کردم و او را آوردم پای میز مذاکره نشاندم؛ او در دنیا از این افتخارات می‌کند. امّا برای ما است و هیچ فایده‌ای برای ما ندارد. (۱۴۰۴/۷/۱)» ⚠️ امام شهید، این روزها را به‌وضوح می‌دید و این جملات را فرمود! و مدعیانِ عقلانیت، پا روی خون دل او گذاشتند و باز کشور امام زمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه را درگیر بازی ازپیش‌باخته‌ی کردند... چه آموزگار حکیم، علیم، زیرک، با تجربه و مهربانی داشتیم💔 و چقدر ما مشتاق درس‌های روزگار شدیم😔 ✍️ •┈┈•❀🕊🍃🌺🍃🕊❀•┈┈• لینک پیوستن به کانال 👇 Eitaa.com/Gera_97
🔰 نقطه به نقطه سالانه اقلام غذایی 🔺روغن نباتی: 431 درصد 🔺روغن مایع: 354 درصد 🔺تخم مرغ: 343 درصد 🔺مرغ: 287 درصد 🔺برنج خارجی: 222 درصد 🔺سس: 215 درصد 🔺برنج ایرانی: 161 درصد 🔺گوشت گاو: 157 درصد 🔺گوشت گوساله: 157 درصد 🔺پنیر ایرانی: 140 درصد ✍البته دولت پزشکیان هیچکاره است همش تقصیر صدا و سیما و جنگه😐 •┈┈•❀🕊🍃🌺🍃🕊❀•┈┈• لینک پیوستن به کانال 👇 Eitaa.com/Gera_97
شنیده شدن صدای انفجارهایی در بندرعباس، قشم، میناب، سیریک و جزیره هنگام بامداد پنجشنبه (۲۱ خرداد ۱۴۰۵)صدای انفجارهایی در محدوده شهرستان‌های بندرعباس، قشم، میناب، سیریک و جزیره هنگام از سوی منابع محلی و ساکنان روستاهای اطراف گزارش شده است. ⚡️هنوز هیچ‌ یک از نهادهای رسمی نظامی و انتظامی تا این لحظه درباره علت وقوع این صداها اظهارنظری نکرده‌اند. ⚡️درگیری‌هایی نیز بر روی دریا بین نیروهای ایرانی و آمریکایی به وقوع پیوسته است. کانال ۱۱ اسرائیل: اسرائیل در این مرحله در حملات به ایران نقشی ندارد •┈┈•❀🕊🍃🌺🍃🕊❀•┈┈• لینک پیوستن به کانال 👇 Eitaa.com/Gera_97
🔺 خلاصه پاسخ‌های ایران از دیشب تاکنون در برابر حملات آمریکا از بامداد امروز تا این لحظه، مهمترین اقدامات پاسخ‌دهی ایران بر اساس بیانیه‌های رسمی و گزارش‌های خبری به شرح زیر بوده است: ۱. شلیک ۱۲ فروند موشک بالستیک به پایگاه الازرق در اردن – نیروی هوافضای سپاه اعلام کرد محل استقرار جنگنده‌های اف‑۳۵، اف‑۱۵ و اف‑۱۶ آمریکا و تأسیسات مهم ارتش آمریکا در این پایگاه را هدف قرار داده و جنگنده‌ها و تجهیزات را منهدم کرده است. ۲. هدف قرار دادن مقر ناوگان پنجم آمریکا در بحرین – حملاتی به مواضع مرتبط با ناوگان پنجم در بحرین انجام شده و بحرین وقوع حمله را تأیید کرده است. ۳. حمله به چندین پایگاه آمریکا در خلیج فارس – بر اساس برخی گزارش‌ها، ۱۸ پایگاه یا تأسیسات نظامی آمریکا در بحرین، کویت و اردن مورد اصابت قرار گرفته است. ۴. بستن تنگه هرمز – سپاه پاسداران اعلام کرد تنگه هرمز را بسته است (آمریکا این ادعا را رد کرده و گفته تردد کشتی‌ها ادامه دارد). ۵. هشدار به گسترش حملات – مقامات ایرانی تأکید کرده‌اند در صورت ادامه شرارت‌های آمریکا، عملیات‌های گسترده‌تری علیه منافع و پایگاه‌های آن در منطقه انجام خواهد شد. •┈┈•❀🕊🍃🌺🍃🕊❀•┈┈• لینک پیوستن به کانال 👇 Eitaa.com/Gera_97
❗️ ترامپ، یزید است آیت الله حائری شیرازی اوباما معاویه بود و ترامپ، است. با او نمی‌شود مذاکره کرد. با این آدم، جز درگیری هیچ چیز دیگری نداریم. اصلاً تاریخ آن گفت‌وگوها تمام شده است. الآن اوباما رفته و ترامپ جای او آمده است؛ این آقا، خودِ یزید بن معاویه است. خب، حسین بن علی در برابر یزید چه‌کار کرد؟ خانواده و بچه کوچک شش‌ماهه‌اش را به صحنه آورد. او می‌خواست تاریخ را عوض کند. کار او، هم شهادت‌طلبی است (چون می‌داند شهید می‌شود)، و هم براندازی ظلم. نه براندازی ظلم فقط در آن مقطع زمانی، بلکه براندازی ظلم در تمام اعصار. /حسین دارابی •┈┈•❀🕊🍃🌺🍃🕊❀•┈┈• لینک پیوستن به کانال 👇 Eitaa.com/Gera_97
به این خبر کوتاه توجه کنید👆 ما دلیل این کار را نمی دانیم ولی هر چی باشد، یقین بدانید از امروز همین مکان محل ترافیک شدید و درگیری و نقطه کانونی مخالفت علیه نظام خواهد شد.. در وضعیتی که پول نقد در دست مردم نیست این تصمیم می تواند در راستای ایجاد تنش و درگیری خیابانی و بستر سازی برای تحقق اهداف دشمن باشد. اینکه پولهای نقد به یکباره به شدت کمیاب شده نیز مشکوک و قابل پیگیری است. •┈┈•❀🕊🍃🌺🍃🕊❀•┈┈• لینک پیوستن به کانال 👇 Eitaa.com/Gera_97
🔴ترامپ: جزیره خارک را تصرف خواهیم کرد 🔹ایالات متحده امشب به ایران ضربه‌ای بسیار سخت خواهد زد (ناوگان دریایی، نیروی هوایی، رادار، ضد هوایی و تمام اشکال دیگر دفاعی آن، همراه با بیشتر توان تهاجمی‌اش، از بین رفته‌اند!) 🔹در آینده‌ای نه چندان دور، ما جزیره خارک و دیگر نقاط زیرساخت نفتی را تصرف خواهیم کرد و کنترل کامل بازارهای نفت و گاز آن‌ها را به دست خواهیم گرفت، درست مانند کاری که با ونزوئلا انجام داده‌ایم، که برای هر دو کشور ونزوئلا و ایالات متحده آمریکا بسیار موفقیت‌آمیز بوده است. از توجه شما به این موضوع سپاسگزاریم! •┈┈•❀🕊🍃🌺🍃🕊❀•┈┈• لینک پیوستن به کانال 👇 Eitaa.com/Gera_97
2.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ در برابر تهدیدات ترامپ باید این‌گونه سخن بگوید بعضیااا😒 یاد بگیرن...!! •┈┈•❀🕊🍃🌺🍃🕊❀•┈┈• لینک پیوستن به کانال 👇 Eitaa.com/Gera_97
20M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 فوری، فوری، فوری حقیقتی که باید می‌دانستید! 🔻 شاهد افشاگری از خیانت‌های برخی مسئولین باشید؛ جایی که نقش اصلی بر عهده خود رئیس دولت است. دولت جلوتر از آمریکا ما را محاصره اقتصادی کرده تا تنگه را برای آمریکا باز کنیم. به بهانه وفاق و اتحاد هم دارند از مردم مبعوث شده نهایت سوءاستفاده را می‌کنند. آقای قوه قضائیه کجایی؟ بیدار شو! حتماً ببینید. 🎙 دکتر یزدی‌زاده •┈┈•❀🕊🍃🌺🍃🕊❀•┈┈• لینک پیوستن به کانال 👇 Eitaa.com/Gera_97