eitaa logo
کانال تحلیلی حامیان ولایت
1.5هزار دنبال‌کننده
11.7هزار عکس
9.8هزار ویدیو
130 فایل
کانال تحلیلی حامیان ولایت @gh63_soldier_velyatfagih.
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️ تمام مشکلات و تاخیرهای ایجاد شده در تولید واکسن راباید پذیرفت، امااینها نباید باعث نادیده گرفتن دستاورد دانشمندان کشورمان شود. این هفته گزارشی در وزارت بهداشت ارائه شد که اثر بخشی بالای واکسن برکت راتایید می‌کند. فوت بر اثر عوارض این واکسن نیز بعد از۲میلیون تزریق، صفر بوده است. 👤 علیرضا وهاب‌زاده
⭕️همیشه پای یک لیبرال در میان است!
🔶 مسئله‌ی واکسن و ولایت 🔴 این روزها معضل واکسن و رعایت شیوه‌نامه‌‌ها غوغایی به پا کرده است! 🔻 عده‌ای مخالف صد در صدی تزریق هستند و برخی به دنبال واکسن، آواره‌ی هر کوی و برزنی شده اند و تا ارمنستان هم سرک کشیده‌اند. 🔻 عده‌ای ماسک روی ماسک می‌زنند و برخی همین مراقبت حداقلی را هم منکر می‌شوند و اساسا کووید را حریف سیستم ایمنی رویین‌تن خود نمی‌بینند. 🔸 در این بلبشو اما، برخی راهکار میانه را برگزیده‌اند؛ نه تزریق هر واکسنی و نه استفاده‌ی افراطی و مداوم از ماسک. برای اتخاذ این راهکار هم به ولی جامعه و توصیه و عمل اَظهَر من الشمس ایشان استناد کرده‌اند. 🔻 اما در مقابلِ این راهکارِ میانه و عقلانی، عده‌ای با دستاویز قرار دادن هزار توجیه و تفسیر من‌درآوردی درصددند از سخن و عمل رهبری چیزی درآورند که مراد و مطلوب آنان است. و لیکن موضع رهبری آنقدر واضح و روشن بوده که برای به کرسی نشاندن تفاسیر غریب‌شان دست به دامان موهومات و داستان‌سرایی‌های امنیتی شده‌اند. جهت اثبات مدعایشان، به بینش و تدبیر رهبری خدشه‌ وارد کرده، نفوذی می‌بافند و سناریو می‌سازند. خودشان را گیج می‌کنند و آنقدر موضوع را تاب می‌دهند که عاقبت، بعد از ختم این غائله هم جایگاه رهبری و اطاعت از مقام ولایت در ذهن‌شان پیچیده و پرتناقض می‌شود. 🔘 اگر عده‌ای را که آگاهانه در این آتش می‌دمند کنار بگذاریم، می‌مانند کسانی که فعلا به شدت تحت تأثیرند و سعی می‌کنند برای فهم و تحلیل ساده‌ترین مسائل هم به مرادی که تراشیده‌اند متمسک شوند. و این درد کمی نیست که مدعیان ولایت‌مداری و سردهندگان شعار «وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد‌...» اینچنین از مراد و ولی جامعه دور افتاده‌اند که دیگری باید نظر رهبری را بگیرد و از آن کمی بکاهد و به آن بسیاری بار کند و به آنان تحویل دهد. در حالیکه اگر برای شناخت مقام ولایت، کاهلی را کنار گذاشته، اندکی با ساختمان فکر و اندیشه‌ی ایشان آشنا می‌شدیم، امروز این مسائل اینقدر غامض نمی‌نمود. 🔸 به یاد داشته باشیم که عمل رهبری همیشه با اشراف روی مسائل و با تکیه بر عقلانیت و برداشت صحیح و عمیق از دین، راهنمای عمل و تبیین کننده‌ی راه از بیراهه بوده، هست و خواهد بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🚨 حتی در مقابل یک عکس سر خم نکردند! 💠 آیت اللّه‏ در بیان خاطره‌ای از سفر آیت.الله خامنه‌ای در زمان ریاست جمهوری به می‌گوید: ⭕️ در ، خیمه‌ای بر پا كرده بودند كه ارتفاع درِ ورودی آن خیمه، كوتاه بود و به ناچار هركس می‌خواست وارد بشود، باید خم می‌شد. از طرفی داخل خیمه، روبروی در، عكس قذّافی، رهبر وقت لیبی نصب بود، یعنی هر كس وارد می‌شد، ناخواسته در مقابل عكس سر خم می‌كرد. حضرت وقتی می‌خواستند وارد خیمه شوند، به قهقرا (پشت) وارد می‌شوند تا در مقابل عكس قذّافی سر خم نكنند. 📗 کتاب «آب، آیینه، آفتاب» به نقل از آیت‌الله خزعلی 🔰 پ ن: در تاریخ ۱۷ شهریور ۱۳۶۳ آیةالله خامنه‌ای، رئیس‌جمهور وقت به لیبی سفر می‌نمایند. ایشان در پایان سفر ۲۴ ساعته به لیبی در یك مصاحبه‌ی تلویزیونی می‌فرمایند: «محور مذاكرات با قذّافی، مقابله با رژیم صهیونیستی و حل قضیه‌ی فلسطین بود.»
سهل ساعدی و درخواست اهل بیت امام حسین علیه السلام از او سهل ساعدی که از صحابی پیغمبر است، می­گوید: من به خاطر کاری به بیت المقدس سفر کردم، از آنجا به شام آمدم، دیدم شهر را آذین بسته ­اند، به در و دیوار پارچه­ های رنگی آویخته ­اند، زنان خواننده به خوانندگی و نوازندگی مشغولند، خیلی تعجب کردم، این شادی و خوشحالی برای چیست؟ به مردی از اهل شام گفتم: امروز روز عید است که من از چنین روزی خبر ندارم؟ پیرمرد گفت: مگر مرد جاهلی هستی یا از راه خیلی دور به اینجا آمده­ ای؟ گفتم: نه به خدا سوگند، من سهل ساعدی از صحابی پیامبرم. گفت: (یا سَهل ماأعجَبَک) تعجب نمی­کنی؟ (السَّماءُ لاتَمتَرُ دَماً وَ الأرض لا تَنخَسِّفَ بِأهلِها) که آسمان خون نمی­بارد و زمین اهلش را فرو نمی­برد؟ گفتم: برای چه؟ گفت: امروز سر بریده حسین را از عراق به درگاه یزید می­برند. گفتم: شگفتا سر بریده ابی عبدالله را نزد یزید می­برند و مردم شادی می­کنند؟ گفتم از کدام دروازه؟ گفت: دروازه ساعات. آمدم  کنار دروازه ساعات، دیدم سر شهدا را به نیزه حمل می­کنند، سر ابی عبدالله را که شبیه ­ترین مردم به پیامبر است، به بالای دسته ­ی پرچمی نصب کرده­ اند، از پشت آن پرچم دختری را دیدم بر شتری بی­ جهاز سوار است، جلو رفتم گفتم: دختر کیستی؟ فرمود: من سکینه دختر حسینم. گفتم: من سهل ساعدی از صحابه­ی جدّت هستم، اگر فرمانی داری ببرم. فرمود: بگو این سر بریده را دورتر از ما حمل کنند تا مردم به تماشای آن بپردازند و کمتر حرم رسول خدا را نظر کنند. رفتم به کسی که سر نزد او بود گفتم: این چهل دینار زر سرخ را از من بگیر و این سر بریده را از اهل بیت فاصله بده.
🔥✅هنوز متحجرین جواب سوال ما رو ندادند‼️‼️ 👇👇 👈 میگند بهداشت ایران یهودیه، چرا؟ چون تابع قوانین سازمان بهداشت جهانی هست که اونم یهودیه😐😐 عجب صغری و کبری این اشخاص چیدند ⁉️ حالا سوال ما 👇👇 پس نائب امام زمان که می فرمایند بنده تابع قوانین و دستورات ستاد کرونا هستم و میفرمایند ماسک بزنید و دستورات بهداشت را رعایت کنید آیا نائب امام زمان هم یهودی هستند؟؟؟ با این استدلالی که این متحجرین میکنند ولیِّ فقیه هم یهودی میشه حالا متوجه انحراف و نوع خشک مغزی این اشخاص شدین؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔵 نظر دکتر روازاده استاد طب سنتی درباره واکسن اگر می‌زنید، واکسن برکت بزنید و اگه واکسن خارجی زدید یک حجامت خوب بکنید تا اثرات احتمالی‌ش رو از بین ببرید به نظر دکتر روازاده هرواکسنی هم زده باشید اثراتش با حجامت از بین خواهدرفت و جای نگرانی نیست 👈 واکنش متحجرین 👇👇 😐 روازاده هم یهودی شده 😐 ما از همون اول میدونستیم این شخص نفوذیه 😐 روازاده از بیل گیتس پول گرفته 😐 روازاده سواد نداره ما خیلی باسوادیم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴واکسن برکت، کم‌عارضه ترین واکسن موجود است دکتر پیام طبرسی: 🔹پس از تزریق واکسن برکت در سیستان و بلوچستان، میزان مرگ و میر در این استان کاهش داشته است. 🔹هجمه زیادی از خارج از کشور به واکسن برکت شد اما واکسن برکت سربلند بیرون آمد.
💠 ایمان به خدمت 💢 : «رئیس جمهور و امثال این‌ها، در دل خودشان این مطلب را ایمان بیاورند به آن که ما می‌خواهیم به این مردم بکنیم.»
💠 ولی نعمتان 💢 : «دائماً در نظرتان باشد که این مردم ما را به این محل رساندند، و برای آنها باید بکنیم.»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آینده ایران از چابهار می‌گذرد  🔹روایتی از یک بندر راهبردی که محاسبات بین‌المللی را بهم ریخت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 خلق پول 🔹 آیا می‌دانستید مقصر بخشی از مشکلات اقتصادی مردم در این روزها بانک‌ها هستند؟ ✅ دهم الی هفدهم شهریورماه هفته بانکداری اسلامی
1_888465618.mp3
5.04M
🕋 اذان ظهر 🔸به وقت تهران 🎤با صدای زنده یاد رحیم مؤذن زاده 🤲 اللهم عجل لولیک الفرج
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🍃تو دوراندیش ترین فرد دنیایی افق های بلندی را میبینی تو چشم وچراغ این مملکتی دستت را زده اند حمله به چشم ها ی ما، حمله به بصیرت ما دارند میکنند. ❇️ولی عباس هایی هستند مدافع بصیرت مدافع چشم های تو چشم ما سپر مشک انقلاب است ،که در دست توست
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴کشتار وسیع مردم در یک خیابان‌ از زمین و هوا در روزی که راه‌ها برای فرار مردم بسته شد 🔻رویداد ۱۷ شهریور ۱۳۵۷ شناخته شده با نام «جمعهٔ سیاه» که در برخی منابع از آن با عنوان «کشتار ۱۷ شهریور» نیز یاد می‌شود، 🔹تظاهرات بدون خشونت و سلاح مخالفین و انقلابیون در محلات جنوبی تهران، خیابان ژاله پیشین و میدان ژاله به شهادت ده‌ها نفر فقط دریک روز و یک خیابان انجامید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 تجمع افغانستانی‌ها در مشهد و تهران 🔹مشهد: طرفداران طالبان 🔸تهران: طرفداران احمدمسعود 🔹وضعیت ، بسیار پیچیده و پُر گره است و تعبیر کارشناسان (باتلاقی است که نه می‌توان عبور کرد و نه می‌توان نادیده گرفت. هم باید در آن وارد شد و هم غرق نشد و به دام نیفتاد.) اقوام مختلف و متنوع با تعصبات نژادی همچنین بازیگران متعدد و متکثر خارجی، از پاکستان و ازبکستان و تاجیکستان تا امارات و قطر و سعودی و پرچم های متعدد؛ راه دشوار، خطرناک و فوق‌العاده پیچیده‌ای را در پیش ‌روی ما قرار دادهاست. 🔸 اما آنچیزی که یقینی است این است که جمهوری اسلامی ایران فارغ از نژاد و مذهب از مظلوم حمایت خواهد کرد ولی نکته عجیب و بسیار عجیب تر درخواست حضور نظامی ایران در افغانستان توسط مخالفان حمایت از سوریه، لبنان، یمن... و حامیان نه غزه و نه لبنان است !؟! 🔹 البته این داستان دعوت به حضور نظامی توسط بزدلان اصلاحات که در دفاع مقدس هم رنگ جبهه را ندیدند امری مسبوق به سابقه است. زمانی که درخواست حمایت از صدام و مقابله با آمریکا را در عراق داشتند اما سیاست حکیمانه رهبری کشور را از افتادن در باتلاق عراق نجات داد، ان شاءالله اینبار نیز همانگونه خواهد شد.
🔴آخرین آمار کرونا در کشور
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رئیس بنیاد مسکن: از یک میلیون واحد مسکونی که قرار است سالانه ساخته شود، ۴۰۰ هزار واحد بر عهده بنیاد مسکن است که با محوریت مردم احداث خواهند شد. 🔹ساخت مسکن محرومان نیز در قالب همین ۴۰۰ هزار واحد است.
🔴۲۲۰۰ کشته و ۳۰۰ هزار مبتلا بر اثر کرونا در ۷ سپتامبر در آمریکا.