eitaa logo
کانال تحلیلی حامیان ولایت
1.5هزار دنبال‌کننده
11.7هزار عکس
9.8هزار ویدیو
130 فایل
کانال تحلیلی حامیان ولایت @gh63_soldier_velyatfagih.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 | فعالان انقلابی خوب توجه کنند!! ❌ توصیه‌های کاربردی برای روشن شدن مسیر حرکت
☑️باقری: دشمنان ملت ایران بدانند ایرانی که توانست کارزار فشار حداکثری آمریکا را به شکست کشانده و سردمداران کاخ سفید را وادار به اعتراف به این شکست مفتضحانه کند، اجازه نخواهد داد تا صهیونیست‌ها با بازی شانتاژ حداکثری ایران‌هراسی را ترویج کرده و ایران ستیزی خود را مشروعیت بخشند.
رئیسی: در دولت سیزدهم به قلب مشکلات زده‌ایم 🔹رئیس‌جمهور در اصفهان: برخی پیشنهاد کردند که همزمان با روزهای زاینده‌رود به اصفهان سفر کنم، اما بنده گفتم اتفاقا در مقطع و زمانی که مسائل مردم است باید به این استان بروم و از نزدیک مشکلات مردم را ببینم و حرف‌هایشان را بشنوم. 🔹بعضی مسئولین از کنار مشکلات عبور می‌کنند ولی ما به قلب مشکلات میزنیم و انشالله آنها را حل می‌کنیم.
🔴 انصافتان بیش باد وکم مباد !! ⬅️ 💢 مشیِ رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) همواره این بوده است که ، از تمامِ ظرفیتهایِ اندیشه ای من جمله : 👈 تنوعِ افکار وسلایقِ سیاسی ، در چارچوبِ قانون اساسی ودرجهت اعتلایِ کشور استفاده شود . 🔹‼️ این روزها وپس از انتصابِ در موسسه اطلاعات با حکمِ ، جریان اصلاحطلب با سابقه بیش از سی سال تصدّی مدیریت هایِ کلان کشور والبته اعتراضات همیشگی به صدرتا دیلِ نظام (!) ، بالاخره به این واقعیت مهم اعتراف کرد ! 💢 در اعترافاتِ این روزشان آمده : " حضرتِ آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) دراین حکمِ آشکارا مشخص کردند که جامعه تک صدایی را به ویژه در فضایِ رسانه ای اصلا نمی پسندند وشاید یکی از دلایلِ ماندگاریِ حجت الاسلام دُعایی در مدیریت روزنامه اطلاعات همین امر بود که ایشان نمی خواستند فضایِ رسانه ای محدود به یک نوع باشد ومعتقد هستند که همه معتقدان نظام جمهوری اسلامی باید فرصت بروز وظهور اندیشه خود را داشته باشند . ( اطلاعات ۲۳ خرداد ۱۴۰۱) . 🔴 این اعترافات به فراجناحی بودنِ دیدگاه وتفکراتِ رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظلهدالعالی) ، هرچند دیرهنگام بود ، اما جایِ بسی امیدواری است تا جریانی که سابقه 👈 خروج علیه قانون اساسی وجمهوریت نظام را دارد وهمواره توهّماتی چون و...‌ طرح وشبهه می کند ، گاهی نیز واقعیّت ها را بگوید و انصاف به خرج دهد !
‍🔴 سازمان دُم دو گروه را به هم گره زدند 🔹 سرویس های جاسوسی آمریکا و اسرائیل و انگلیس، سراغ استخدام مزدور از میان اراذل و اشرار رفته اند. 🔹 اتفاق عجیبی نیست. ۶۹ سال قبل هم برای پیشبرد کودتای ۲۸ مرداد و براندازی نهضت ملی شدن نفت، اوباش خیابانی در تراز "شعبان بی‌مخ، پری بلنده، مژگان کچل، پری آژدان قزی، اشرف چار چشم و ملکه اعتضادی" را به خدمت گرفته بودند. 🔹 دکتر مصدق، کراوات بسته بود. نسبتی هم با شعارهای اسلامی نداشت، و به آمریکا خوش بین بود. اما آمریکا و انگلیس، باز هم وطن فروشان بی حد و مرز مثل محمد رضا پهلوی را ترجیح دادند. 🔹 البته ایران قدرتمند امروز، ایران هفتاد سال قبل نیست. 👈 اما رفتار سیا، موساد و MI6 در امید بستن به اوباش و اراذل، نشان می دهد کفگیر دشمن به ته دیگ خورده است. 🔹 معنای دیگر ماجرا این است که 👈 در نگاه اشرار جهانی، اوباش خیابانی هیچ تفاوتی با غربزدگان مزدورندارند و می توان 👈 این دو گروه را جایگزین یکدیگر کرد، یا در کنار هم به خدمت گرفت. 🔹 البته باید این نکته بسیار مهم را یادآور شد که بسیاری از بزهکاران، ممکن است مرتکب جرائم اجتماعی بشوند، اما حاضر به مزدوری دشمن و خیانت به مردم خود نیستند و زیر بار ننگ وطن فروشی نمی روند. 🔹 معروف است که به هنگام نهضت ضد انگلیسی "تحریم تنباکو" و حکم معروف میرزای شیرازی، قلندران و اوباش‌ می‌گفتند: ما شراب‌ می‌خوریم، با این امید که امام زمان، شفاعت ما را می کند. اما اگر حکم نایب او درباره تحریم استفاده از تنباکو را بکشنیم، چه کسی می خواهد شفاعت ما را بکند؟ 🔹 اکنون باید از مدعیان روشنفکری و همه چیز دانی پرسید که آیا از هم پایه و همکار شدن با اوباش مزدور دشمن، احساس تحقیر نمی کنید؛ یا به خاطر بی غیرتی، قید غرور و شخصیت را زده اید؟! 🔹 می گویند پیر مردی، از شتر خود معذرت خواهی می کرد و می گفت من را ببخش که دائما بار سنگین بر پشتت گذاشته ام، یا گرسنه و تشنه نگاه داشته و بیگاری کشیده ام. 🔹 شتر جواب داد: همه را می بخشم، جز آن دفعه را که مرا برای بار بردن، از طویله بیرون آورددی. سوار الاغ شده بودی و برای اینکه من دنبالت بیایم، افسار مرا به دم الاغ بستی. هرگز مثل آن روز تحقیر نشده بودم.
🌹بسم الله الرحمن الرحیم🌹 🌹اللهم عجل لولیک الفرج🌹 🌹السلام علیک یا بقیه الله یا اباصالح المهدی یاخلیفه الرحمن ویا شریک القرآن...🌹 🌹السلام علیک یا ابا عبدالله یا اباعبدالله وعلی الارواح التی حلت بفنائک علیک منی سلام الله ( ابدا) ما بقیت وبقی اللیل والنهار ولاجعله الله آخر العهد منی لزیارتکم...🌹 🇮🇷🇮🇷🇮🇷 🌹الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَهِ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ وَ الْأَئِمَّهِ عَلَیْهِمُ السَّلاَمُ🌹 🌹🌹🌹🌹🌹 ✅ کلام نور : سوره مبارکه الرحمن آیه 78 تَبَارَكَ اسْمُ رَبِّكَ ذِي الْجَلَالِ وَالْإِكْرَامِ خجسته باد نام پروردگارت كه صاحب جلال و اكرام است. ✅✅✅ ✅ حدیث روز : امام على عليه السلام اَلحَسودُ سَريعُ الوَثبَةِ، بَطى ءُ العَطفَةِ؛ حسود زود خشمگين مى شود و دير كينه از دلش مى رود. (بحارالأنوار، ج73، ص256، ح29) ✅✅✅ ✅کلام بزرگان : سلوک انقلابی چگونه است؟ ... بعضی ها هم خیلی دوست می‌دارند این حرف تکرار بشود، برای خاطر اینکه اگر مسئله، مسئله پیراستن بود، فقط و بود، یک نفر هم می گوید ما راهش را پیدا کردیم، ما فهمیدیم کجا برویم، غوغای اجتماع را بگذار کنار و جنگ هفتاد ودو ملت همه را عذر بنه، می‌رویم گوشه صومعه، مشغول رهبانیت، آنجا مشغول تهذیب و تزکیه نفس می‌شویم و خودمان را نجات می‌دهیم. اگر توانستیم، کسی آمد، قابلیتش را داشت، درِ گوش او هم سخنی می‌گوییم، و از خود بی‌خودش می‌کنیم، او را هم می‌کنیم آدم. این حرف، به همین جهت که می‌تواند بهانه‌ای باشد برای تنبلی‌ها، نارسایی‌ها، جان‌عزیزی‌ها، عافیت‌طلبی‌ها، سهل‌گرایی‌ها و می‌تواند بهانه‌ای برای این صفت‌ها باشد، خیلی تکرار می‌شود. هم مردم از این خوششان می‌آید، هم رهبران از این حرف خوششان می‌آید. آن کسانی که مسئولیت‌های ارشاد و تعلیم بر دوش آنهاست، از این سخن خوششان می‌آید. تهذیب کردنِ مردم، کاری است بی‌دردسر، کاری است بی‌اشکال، کاری است که به گاو و گوسفند انسان لطمه‌ای و صدمه‌ای ندارد. یک عده‌ای [را] انسان جمع کند، در گوششان زمزمه عاشقانه بنوازد، آنها را از خود بی‌خود کند، تهذیب کند، تزکیه کند. ولایت و حکومت/ص۴۵ ✅✅✅ ✅ احکام روز : مطالبه نکردن ديه س2: آيا مطالبه نکردن ديه دليل بر ابراء‌ ذمّه است؟ ج2) در صورتى که مجنىّ‌عليه نسبت به ديه عضوى ابراء ذمّه نمايد، جانى بدهکار ديه آن عضو نيست، ولى صِرف مطالبه نکردن، ابراء ذمّه نيست. استفتائات مقام معظم رهبری ✅✅✅ ✅ انرژی مثبت : روزگار همیشه بر یک قرار نمی ماند. روز و شب دارد، روشنی دارد، تاریکی دارد. کم دارد، بیش دارد. زمستان هم تمام می شود: بهار می آید. ✅✅✅ با سلام خدمت دوستان گرامی صبح همگی بزرگواران بخیر ونیکی روز خوبی توام با سلامتی و موفقیت و سربلندی برایتان آرزومندم اللهم صل علی محمد وال محمد و عجل فرجهم ارادتمندتان :
✍سلام امام زمانم و سلام ای جان جانانم. ای ترجمان قرآن و نبی ص. و ای باقیمانده از سلاله زهرا و علی ع. دلهایمان به حزن توهین ها و جسارت ها بمحضر جدتان، مکرم ص در تنگنا قرار گرفته است. توهین کنندگان باطنی از بواطن که قبیح منظر و سیاه سیرت رخ نموده اند و یاد را که بر آن وجود نورانی سنگ پراکنی نمودند به یاد می آورد. مؤمنین و مسلمینی هم که به مقابله با هتاکان قیام کرده اند گویا باطنی از بواطن که علیه آنان به پاخواسته اند. درود بر شیعیان که پوزه شیاطین را در بی نظیرشان به خاک مالیدند. مهدی جان! اگر در از این عالم جسارت میشود در هستی محبت ها به سویت متمرکز و روان شده است و عظیم از ارتش ، از ایران، هند، نیجریه، بحرین، لبنان، افغانستان و به زودی از غرب برایت به سر میگیرند. یقینا سلام ها مانع از شیوع جسارت ها خواهد شد و معاندین و مستکبرین را به اضمحلال خواهند کشاند و نامی از آنان در تاریخ باقی نخواهد ماند جز به نکوهش. لامنجی الا بالمهدی و لا دواء الا بالظهور. العجل یا مولای.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📢 مجموعه جهاد تبیین و روایت| خادم یا غارتگر و زمین خور؟ 🎙 کارشناس: دکتر یدالله جوانی
تحلیل سیاسی هفته در موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی ره.mp3
16.39M
🔸 موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی ره 🔹نظم نوین جهانی با تشکیل گروه 8 جدید 🔸آلمان به دنبال تقویت ارتش 🔹جنگ روانی دشمن خارجی و داخلی علیه دولت
بنام خدا ‏‪‏🔴 دندان‌های تیز علیه سید ابراهیم رئیسی «پاکدست‌ترین و کارآمدترین رییس جمهور سالیان اخیر ایران 💠ببینید عزیزان ما هم از گرانی گلایه‌مندیم و ناخشنود اما خواهش میکنم به چند خط زیر توجه بفرمایید؛👇 🔸‏کشوری که جمعیتش مرز ۹۰ میلیون است نباید اقتصادش این باشد، و رئیسی هم نیامده تا مثل روسای جمهور سابق ۴ سال اول را به رفتار نمایشی و "زود بازده" سپری کند و ۴ سال دوم که عرصه تنگ شد بگوید نگذاشتند کار کنم! 🔸‏او میخواهد سنت شکنی کند و دست به کاری بزرگ و اساسی بزند؛ او دنبال محبوبیت نیست؛ حاضر است ۴ سال دشنام و بد و بیراه بشنود، بی تقوایی مخالفین را تحمل کند، حتی ۴ سال دوم را هم از دست بدهد، اما با تغییر ریل های مصیبت بار گذشته ،کشور را در ریل پیشرفت قرار دهد. 🔸‏این کار شدنی است، اما تبعاتی هم دارد؛ مانند یک جراحی می ماند که درد فراوان دارد اما در نهایت منجر به درمان غده خواهد شد. ولی نکته اساسی که ما باید به آن توجه کنیم این است که این اقدامات نمیتواند بیش از این به تاخیر بیفتد؛ یعنی در گذشته به اندازه کافی تعلل صورت گرفته و ‏مردم زندگی دشواری را میگذرانند،و در ۸ سال گذشته نه در حوزه کشاورزی و دامپروری، نه در حوزه آب و برق و نیروگاه، و نه در حوزه مسکن و اشتغال و اینترنت، هیچ اتفاق مثبتی صورت نگرفته و همه این نارسایی ها به همراه خشم انباشته مردم به دولت رئیسی منتقل شده است. 🔸 هر چند در همین ۹ ماهی که رئیسی دولت را به دست گرفته، استقراض از بانک مرکزی و چاپ پول بدون پشتوانه و روند تعطیلی کارخانه ها و بیکاری کارگران متوقف شده، وضمن تامین حقوق کارگران و کارمندان، ماهانه ده هزار میلیارد از بدهی های دولت روحانی نیز پرداخت میگردد. 🔸‏اینها را بگذارید کنار موفقیت دولت در واکسیناسیون عمومی، دور زدن تحریمها و باز پس گیری منابع ایران از خارج، عضویت در شانگهای، بهبود اوضاع بورس نسبت به قبل و صدها اقدامات مثبت دیگر؛ آن وقت خواهید فهمید این دولت در یک فرصت ۹ماهه علیرغم حجم وحشتناک ویرانیها چه کار بزرگی کرده است. 🔸‏با این وجود غربگرایان داخلی و معاندین خارجی بصورت هماهنگ در حال تخریب نظام و دولت اند و میکوشند تا مردم را علیه حاکمیت بشورانند! آنها دلسوز ملت نیستند،بلکه علت را باید در عین الاسد و حومه دمشق و مرزهای فلسطین اشغالی جستجو کرد. ✅دوستان مالک پشت خیمه معاویه است و دشمن در هراس! 🔸‏نه تحریم دیگری مانده که لحاظ کنند، نه توانی برای مقابله نظامی دارند؛ قحطی کشورهایی که ایران را تحریم کرده بودند فرا گرفته و بحران انرژی و مواد غذایی جدی است. برای چنین دشمن مستاصلی زمین زدن ایران یک دستاورد گرانبها است. بدون اغراق، ایران را اگر زمین بزنند بر روسیه و چین هم فائق خواهند آمد. 🔸و آنها ‏تنها راهشان آشوب است؛ اینکه ایران را از داخل بشکنند؛ گرانی ها بهانه خوبی است. اینها به زودی دنبال ایجاد تجمع و اعتراضات علنی در خیابانها خواهند رفت. این تنها مسیر باقی مانده آنهاست. این اتفاق بیفتد، در داخل روند اصلاح ریل گذاری رها خواهد شد ♦️ومالک از پشت خیمه معاویه برخواهد گشت! 🔸‏اینجا سخن بنده با غربزده ها نیست که اساسا آنها دلی در گرو وطن ندارند همانطور که تئوریسین اصلاح طلبان بطور علنی می نویسد : « دو پوست موز زیر پای دولت است . 👈اول ادامه دلار ۴۲۰۰ تومانی ، 👈دوم حذف دلار ۴۲۰۰ تومانی » البته که ایشان درست نوشته و مملکت پر است از این پوست موزها و مین گذاری ها، آنها بدنبال ایجاد چالش و بحران برای دولت و بلکه کلیت نظام اسلامی هستند، ولی انتظار من از انقلابیون است کسانی که دلسوخته و درد این ملت نجیب را در دل دارند و پاسدار ارزش ها و خون پاک شهدا هستند ،مقام معظم رهبری مطابق پیام نوروزی از عملکرد دولت راضی اند. بیاییم مردم را با مشکلات آشنا و صحنه را قربة الی الله برایشان تبیین کنیم۰
🔰 عرصه‌ای را فراهم کرد که در آن می‌توان به راحتی تمایز میان خداباوران و کدخداباوران(لیبرال‌ها) را درک کرد! بنابراین سلام فرمانده، تبدیل به یکی از ابزارهای شناخت میان حق یا باطل شده است. ✍ روح الله
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴: آمریکایی‌ها از یک‌سو برای توافق پیغام می‌فرستند و از سوی دیگر تحریم می‌کنند، دنیا به ما حق بدهد که به این‌ها بی‌اعتماد باشیم. ✍«وَإِن نَكَثوا أَيمانَهُم مِن بَعدِ عَهدِهِم وَطَعَنوا في دينِكُم فَقاتِلوا أَئِمَّةَ الكُفرِ ۙ إِنَّهُم لا أَيمانَ لَهُم لَعَلَّهُم يَنتَهونَ» و اگر پیمانهای خود را پس از عهد خویش بشکنند، و آیین شما را مورد طعن قرار دهند، با پیشوایان کفر پیکار کنید؛ چرا که آنها پیمانی ندارند. 12/توبه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⬅️ از مشکلات معیشتی مردم با خبرم 🔴: 🔹 درون مردم هستم و از مشکلاتی که گرفتارش هستند رنج می‌برم. 🔹 با لطف خدا و با کمک مردم اصلاحات اقتصادی را دنبال خواهیم کرد.
📝 🔴 مهمترین دلیل سفر بایدن به عربستان 🔻رییس شورای روابط خارجی آمریکا: ایالات متحده و عربستان سعودی نگرانی‌های فزاینده‌ای در مورد برنامه‌های و ایران و همچنین حمایت این کشور از گروه‌هایی در ، و لبنان دارند. این یک مثال کلاسیک است از دشمن دشمن من دوست من است. 🔺اگر طبق پیش‌بینی، تلاش‌های دیپلماتیک برای بازگرداندن توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ با ایران یا تلاش برای جلوگیری از دستیابی این کشور به سلاح هسته‌ای در مدتی کوتاه یا بدون هشدار، شکست بخورد، همکاری بین آمریکا و عربستان بسیار ضروری خواهد بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
بسم الله الرحمن الرحیم 🛑 در حملات مافیای قدرت و ثروت علیه سید ابراهیم رئیسی چه کنیم⁉️ 🖊 هموطنان گرامی همه ما از گرانی گلایه‌مندیم اما لازم است چند نکته مهم را منطقی بررسی کنیم: ⛔️‏کشوری که جمعیتش در مرز ۹۰ میلیون است نباید اقتصادش افتضاح باشد؛آقای رئیسی که با آمده است هم نباید مثل روسای جمهور سابق ۴ سال اول را به و سپری کند و ۴ سال دوم که عرصه تنگ شد بگوید چون شعار خود را زیر پا گذاشته است❗️ 🖊 رییسی برای تغییر ‏باید کند و دست به کاری بزرگ و اساسی بزند؛ اول از همه باشد؛ باید ۴ سال دشنام و بد و بیراه بشنود، بی‌تقوایی مخالفین را تحمل کند، اما در نهایت با گذشته، کشور را در قرار دهد؛ اگر کسانی که سالها در قدرت بودند و الان داعیه مدیریت و نجات مردم را دارند اگه روال غلط آنان خوب بود که وضعیت کشور الان این نمیشد⁉️ 🖊 هموطنان صبور باشیم چون تغییر باید انجام شود تا آینده نجات پیدا کند؛ و این کار بزرگ شدنی است مانند یک جراحی می‌ماند که درد فراوان دارد اما در نهایت منجر به خواهد شد👌 ✍ سکونت در مقابل مافیای قدرت و ثروت و درجا زدن نباید بیش از این به تاخیر بیفتد؛ در ده سال گذشته نه در حوزه کشاورزی و دامپروری و نه در حوزه مسکن و اشتغال و اینترنت، هیچ اتفاق مثبتی صورت نگرفته و همه این نارسایی‌ها به همراه انباشته مردم ناامید از وعده ها به دولت رئیسی منتقل شده‌است( بزرگترین خیانت دولت روحانی بازی با امید مردم بود که سالها به سخره گرفته شد)😔😔 🖊 هموطنان به همین ۹ ماهی که رئیسی دولت را به دست‌ گرفته دقت بفرمایید، بدون پشتوانه و و متوقف شده و ده هزار میلیارد از نیز پرداخت شده است❗️ ‏این‌ها را بگذارید کنار موفقیت دولت در ، و باز پس گیری منابع ایران از خارج، عضویت در شانگهای و.... این حجم از کارها آیا در خور توجه نیست؟؟؟ براستی با این حجم بالای خدمات دولت چرا و بصورت هماهنگ می‌کوشند تا مردم را علیه دولت و حاکمیت بشورانند؟؟؟؟ ⛔️یک سوال مهم : آیا کسانی که یک جنگ جهانی هشت ساله علیه مردم با ۳۰ سال تحریم همه جانبه اعمال کرده و همچنان هم ادامه دارد و حتی از ورود دارو به بیماران خاص بخصوص در شرایط سخت کرونا جلوگیری‌ کردند ؛ الان نگران آینده مردم و کشور می‌توانند باشند⁉️ 🖊 هموطنان گرامی پشت خیمه مافیای قدرت و ثروت است و مافیای داخلی همزمان با دشمنان خارجی در هراس هستند؛ نه تحریم دیگری مانده که لحاظ کنند، نه توانی برای مقابله نظامی دارند؛ قحطی کشورهایی که ایران را تحریم کرده‌بودند فرا گرفته و بحران انرژی و مواد غذایی جدی است؛ برای چنین دشمن بیچاره‌ای زمین زدن ایران یک دستاورد گرانبهاست❗️ و آنها ‏تنها راهشان است؛ اینکه ایران را از داخل بشکنند؛ گرانی‌ها بهانه خوبی است. ❌ دشمن به زودی به دنبال ایجاد تجمع و اعتراضات علنی در خیابان‌ها خواهند رفت؛ اگر این اتفاق بیفتد و مردم همراهی کنند، در داخل متوقف خواهد شد و از پشت خیمه برخواهد گشت! 🖊هموطن ‏اینجا دیگر سخن با غربزده‌ها نیست که اساسا دلی در گرو وطن ندارند ولی انتظار از وطن پرست است.. کسانی که پاسدار ارزش‌ها و خون پاک شهدا هستند، ببینید مقام معظم رهبری هم مطابق پیام نوروزی از عملکرد دولت راضی‌اند... 🛑 اگه نگران آینده خود و فرزندان و کشور عزیزمان هستیم هم باید مراقب خود و اطرافیان باشیم و هم با و جلوی تبلیغات رسانه‌ای دشمن را بگیریم تا کشور را بیشتر از این درگیر چالش نکنند با امید به موفقیت و سربلندی برای و عزیزمان ایران اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
Hastei.3.27.mp3
9.71M
🔴دستور بر هم زدن همصدایی پیرامون تصمیم هسته ای ایران برای غربگرایان صادر شده است این روزها ایران دوربین های آژانس را جمع کرده و لازم و ضروری است که صدایی کاملا واحد از ایران به گوش برسد و این صدا از تصمیم صورت گرفته حمایت کند. همزمان با ایران رخداد جریان غربگرا با محوریت سعید حجاریان به شکلی ویژه به شکستن صدای واحد در برابر زیاده خواهی غرب پرداخته اند. به طوری که این طور به ذهن میرسد که گردانندگان بازی دستور شکستن همصدایی ایران را برای غربگرایان صادر کرده اند...
🔴 هراس پامپئو از انتقام ایران 🔻وزیر خارجه سابق آمریکا: اولین‌بار از توییتر متوجه تهدید ایران برای ترور خودم شدم. شیوه کار ایرانی‌ها در سراسر دنیا همین است که عملیات تروریستی انجام می‌دهند. 🔹آن‌ها تلاش می‌کنند رهبران بعدی آمریکا را متقاعد کنند که شما آن‌طور که پامپئو رفتار کرد رفتار نکنید. با ما خوب باشید؛ به ما سخت نگیرید، بگذارید برنامه اتمی‌مان را پیش ببریم، ما هم جان شما را تهدید نمی‌کنیم. 🔺این پیامی است که رهبران ایران و جانشین سلیمانی و رئیسی همگی به دنیا می‌فرستند. آن‌ها خطاب به تک‌تک سران دنیا می‌گویند حواستان جمع باشد با ما چطور رفتار می‌کنید وگرنه می‌آییم و شما را می‌کشیم.
از شعرو استعاره وتشبیه برتری با هیچکس به جز تو نسنجیده ام تو را .... @Gh63_soldier_VelayatFagih
بسْمِﺍﻟﻠَّﻪِﺍﻟﺮَّﺣْﻤَﻦِﺍﻟﺮَّﺣِﻴﻢ ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏَ ﯾﺎ ﺭﺳﻮﻝَ ﺍﻟﻠﻪ🌹 ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏَ ﯾﺎ ﺍﻣﯿﺮَﺍﻟﻤﺆﻣﻨﯿﻦ علی اِبن ابی طالب🌹 ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏِ ﯾﺎ ﻓﺎﻃﻤﺔُ ﺍﻟﺰﻫﺮﺍﺀ🌹ُ ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏَ ﯾﺎ ﺣﺴﻦَ ﺑﻦَ ﻋﻠﯽٍ ﻥِ ﺍﻟﻤﺠﺘﺒﯽ🌹 ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏَ ﯾﺎ ﺣﺴﯿﻦَ ﺑﻦَ ﻋﻠﯽٍ ﺳﯿﺪَ ﺍﻟﺸﻬﺪﺍﺀ🌹ِ ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏَ ﯾﺎ ﻋﻠﯽَّ ﺑﻦَ ﺍﻟﺤﺴﯿﻦِ ﺯﯾﻦَ ﺍﻟﻌﺎﺑﺪﯾﻦ🌹َ ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏَ ﯾﺎ ﻣﺤﻤﺪَ ﺑﻦَ ﻋﻠﯽٍ ﻥِ ﺍﻟﺒﺎﻗﺮ🌹ُ ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏَ ﯾﺎ ﺟﻌﻔﺮَ ﺑﻦَ ﻣﺤﻤﺪٍ ﻥِ ﺍﻟﺼﺎﺩﻕ🌹ُ ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏَ ﯾﺎ ﻣﻮﺳﯽ ﺑﻦَ ﺟﻌﻔﺮٍ ﻥِ ﺍﻟﮑﺎﻇﻢُ ﻭ ﺭﺣﻤﺔ ﺍﻟﻠﻪ ﻭ ﺑﺮﮐﺎﺗﻪ🌹 ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏَ ﯾﺎ ﻋﻠﯽَّ ﺑﻦَ ﻣﻮﺳَﯽ ﺍﻟﺮﺿَﺎ ﺍﻟﻤُﺮﺗﻀﯽ ﻭ ﺭﺣﻤﺔ ﺍﻟﻠﻪ ﻭﺑﺮﮐﺎﺗﻪ🌹 ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏَ ﯾﺎ ﻣﺤﻤﺪَ ﺑﻦَ ﻋﻠﯽٍ ﻥِ ﺍﻟﺠﻮﺍﺩ🌹ُ ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏَ ﯾﺎ ﻋﻠﯽَّ ﺑﻦَ ﻣﺤﻤﺪٍ ﻥِ ﺍﻟﻬﺎﺩﯼ🌹 ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏَ ﯾﺎ ﺣﺴﻦَ ﺑﻦَ ﻋﻠﯽٍ ﻥِ ﺍﻟﻌﺴﮑﺮﯼ🌹 ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏَ ﯾﺎ ﺑﻘﯿﺔَ ﺍﻟﻠﻪِ، ﯾﺎ ﺻﺎﺣﺐَ ﺍﻟﺰﻣﺎﻥ ﻭ ﺭﺣﻤﺔ ﺍﻟﻠﻪ ﻭ ﺑﺮﮐﺎﺗﻪ🌹 🌹الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَهِ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ وَ الْأَئِمَّهِ عَلَیْهِمُ السَّلاَمُ🌹 شادی ارواح طیبه همه شهدای والا مقام صلواتی هدیه کنیم 🌷اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجِّل فرجهم🌷 سلام خدمت دوستان گرامی صبح همگی بزرگواران بخیر ونیکی روز و هفته خوبی همراه با سلامتی و موفقیت و آرامش و سربلندی و عزت در پیش داشته باشید ارادتمندتان: قریش حسین پور