eitaa logo
کانال تحلیلی حامیان ولایت
1.5هزار دنبال‌کننده
11.7هزار عکس
9.8هزار ویدیو
130 فایل
کانال تحلیلی حامیان ولایت @gh63_soldier_velyatfagih.
مشاهده در ایتا
دانلود
امروز اگر کسی بخواهد تجلّی بیعت با امیرالمومنین را بگوید ، بیعت با ولی فقیه است. @Gh63_soldier_VelyatFagih
🌹بسم الله الرحمن الرحیم🌹 🌹اللهم عجل لولیک الفرج🌹 🌹السلام علیک یا بقیه الله یا اباصالح المهدی یاخلیفه الرحمن ویا شریک القرآن...🌹 🌹السلام علیک یا ابا عبدالله یا اباعبدالله وعلی الارواح التی حلت بفنائک علیک منی سلام الله ( ابدا) ما بقیت وبقی اللیل والنهار ولاجعله الله آخر العهد منی لزیارتکم...🌹 🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ✅ کلام نور : خداوند خطاب به پیامبر اسلام(ص): ﺍی ﭘﻴﺎﻣﺒﺮ! ﺑﻪ ﻫﻤﺴﺮﺍﻧﺖ ﻭ ﺩﺧﺘﺮﺍﻧﺖ ﻭ ﻫﻤﺴﺮﺍﻥ ﻛﺴﺎنی ﻛﻪ ﻣﺆﻣﻦ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﺑﮕﻮ: ﭼﺎﺩﺭﻫﺎﻳﺸﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﺮ ﺧﻮﺩ ﻓﺮﻭ ﭘﻮﺷﻨﺪ [ﺗﺎ ﺑﺪﻥ ﻭ ﺁﺭﺍﻳﺶ ﻭ ﺯﻳﻮﺭﻫﺎﻳﺸﺎﻥ ﺩﺭ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﺩﻳﺪ ﻧﺎﻣﺤﺮﻣﺎﻥ ﻗﺮﺍﺭ ﻧﮕﻴﺮﺩ] ﺍﻳﻦ [ﭘﻮﺷﺶ] ﺑﻪ ﺍﻳﻨﻜﻪ [ﺑﻪ ﻋﻔﺖ ﻭ ﭘﺎﻛﺪﺍمنی] ﺷﻨﺎﺧﺘﻪ ﺷﻮﻧﺪ ﻧﺰﺩﻳﻚ‌ﺗﺮ ﺍﺳﺖ، ﻭ ﺩﺭ ﻧﺘﻴﺠﻪ [ﺍﺯ ﺳﻮی ﺍﻫﻞ ﻓﺴﻖ ﻭ ﻓﺠﻮﺭ] ﻣﻮﺭﺩ ﺁﺯﺍﺭ ﻗﺮﺍﺭ ﻧﺨﻮﺍﻫﻨﺪ ﮔﺮﻓﺖ؛ ﻭ ﺧﺪﺍ ﻫﻤﻮﺍﺭﻩ ﺑﺴﻴﺎﺭ ﺁﻣﺮﺯﻧﺪﻩ ﻭ ﻣﻬﺮﺑﺎﻥ ﺍﺳﺖ. 📖 سوره احزاب آیه ۵۹ ✅✅✅ ✅ حدیث روز :پیامبرگرامی اسلام (ص) : مَن اَرادَ أَن یُنْظُرَ اِلی آدَمَ فی عِلمِهِ و الی نوحٍ فی تقواهُ و اِلی ابراهیمَ فی حِلمِهِ و اِلی موسی فی هَیبَتهِ وَ اِلی عیسی فی عبادَتِهِ فَلیَنظُر الی علیِّ بنِ ابی‌طالب هر کس بخواهد به علم آدم و پارسائی نوح و بردباری ابراهیم و هیبت موسی و عبادت عیسی(ع) نظر کند باید که به علی بن‌ ابی‌طالب(ع) نظر نماید (مناقب خوارزمی، ص ٥٠) الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایته علی ابن ابی طالب و اولاده المعصومین صلواه الله علیهم اجمعین ✅✅✅ ✅کلام بزرگان : ⬅️ خدايا تو ميداني که قيام ما لهله زدن براي سلطنت، تنافس در قدرت و گدايي دنيا و شهرت نيست، بلکه تنها براي برپاکردن نشانههاي دين تو قيام کرديم. اين علامتهاي راهنمايي و تابلوهاي راه را انداخته‌اند و من ميخواهم دوباره اين تابلوها را برپاکنم. قيام براي اين است که مردم گيج و گمراه شده اند و بايد آگاه شوند و بايد خونمان را به صورت اين خواب زدهها بپاشيم تا بيدار شوند. ✅✅✅ الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایته علی ابن ابی طالب و اولاده المعصومین صلواه الله علیهم اجمعین... با سلام خدمت دوستان گرامی صبح همگی بزرگواران بخیر ونیکی روز خوبی توام با سلامتی و موفقیت و سربلندی برایتان آرزومندم اللهم صل علی محمد وال محمد و عجل فرجهم ارادتمندتان :
بسم الله الرحمن الرحیم 📄الَّذِينَ آمَنُواْ وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُم بِذِكْرِ اللّهِ أَلاَ بِذِكْرِ اللّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ(۲۸) الَّذِينَ آمَنُواْ وَعَمِلُواْ الصَّالِحَاتِ طُوبَي لَهُمْ وَحُسْنُ مَآبٍ(۲۹) » 📜 همان کسانى که ایمان آورده اند، و دل هایشان به یاد خدا مطمئن (و آرام) است; آگاه باشید، تنها با یاد خدا دل ها آرام مى گیرد.(۲۸)کسانى که ایمان آوردند و کارهاى شایسته انجام دادند، براى آنها پاکیزه ترین (زندگى) و سرانجام نیک است.(۲۹) 📚سوره رعد 🌺ابو بصيراز امام صادق عليه السلام روايت كرده است كه فرمودند: 📜 مقصود از «الَّذِينَ آمَنُواْ» شيعيان هستند و مقصود از «ذِكْرِ اللّهِ» امير مؤمنان عليه السلام و امامان عليهم السلام هستند. خوشا به حال آن كس كه در زمان غيبت قائم ما عليه السلام به ما تمسك جويد و بر اعتقاد به اصول ما ثابت قدم بماند،پس بعد از هدايت يافتن، قلب او منحرف نگردد. عرض كردم: فدايت شوم! طوبي چيست؟ فرمود: درختی در بهشت است كه ريشه آن در منزل علی بن ابی طالب عليه السلام است و در خانه هر مؤمنی در بهشت، شاخه ای از درخت وجود دارد. خداوند متعال در اين باره فرموده است: «طُوبَي لَهُمْ وَحُسْنُ مَآبٍ». 📚تفسير قمي، ج ۱، ص ۳۶۶ 📚معاني الاخبار، ص ۱۱۲، ح ۱ @Gh63_soldier_VelyatFagih
📝 🔴 تروریست در جایگاه شاکی! 🔻 در بهمن‌ماه سال ۱۴۰۰ فرمودند که دشمن وارد یک با نظام اسلامی شده است. یکی از موضوعاتی که دشمن در جنگ ترکیبی خود با نظام اسلامی در دستور کار دارد، استفاده از حربه ایران هراسی و اعتبار زدایی از قدرت نرم ایران در عرصه بین‌المللی است. 🔸 دادگاه حمید نوری به گفته کارشناسان، با مدیریت سازمان‌های امنیتی و جاسوسی رژیم صهیونیستی و انگلیس و با هدف ایران‌هراسی و ایجاد فضای منفی امنیتی و روانی علیه جمهوری اسلامی کلید زده شده است و سازمان منافقین و دولت سوئد عنوان بازیگردان این موضوع انتخاب شده‌اند. 🔹 نکته تأسف‌آور آن است که دولت سوئد در حالی حمید نوری را به اتهام "کارمند قوه قضاییه در دهه شصت!" در یک دادگاه فرمایشی و شوی رسانه‌ای مواخذه می‌کند که سازمان منافقین در آن سال‌ها دستشان به خون بیش از ۱۲ هزار نفر آلوده شده است. 🔺 به‌نوعی می‌توان گفت، امروز دادگاه سوئد جای شاکی و متشاکی و جای جلاد و شهید را عوض می‌کند؛ چراکه به‌جای اینکه قاتل ۱۲ هزار نفر مردم غیرنظامی به عرصه محاکمه کشیده شود، به‌جای آن فلش اتهام به سمت مدافع حقوق مردم چرخیده است. و این موضوع می تواند بهترین موقعیت برای شناخت ماهیت پلید و ضد حقوق بشری غرب باشد. ✍یعقوب ربیعی
🖼 | تأمین منابع از گاو شیرده‼️ ❌ بایدن در سفری اضطراری به منطقه سفر کرده است تا عربستان مانند همیشه نقش گاو شیرده بودن را به خوبی به منصه ظهور بگذارد. آمریکا شیرشان را میدوشد و وقتی دیگر شیر نداشتند ذبحشان می‌کند.
🔴 کفگیر اطلاعات به تهِ دیگ خورد ⬅️ ⛔️روزنامه اطلاعات به مدیر مسئولیِ سیدعباس صالحی ، در کمبود وفقدانِ سوژه ، کارش به جایی رسیده که حتی از دردهایِ مردم که برآمده از عملکردِ خود وهم حزبی هایشان است نیز، طنز می سازد ! 💢اطلاعات در یاد داشتی ظاهرا طنز، اجازه مجدد دولت ، جهت دسترسی به سامانه ثبت نام در طرحِ نهضتِ ملّی مسکن را به سخره گرفته است ! ‼️ اطلاعات برای نمکین کردن مطلبش حکایتی از " " آورده ومدّعی شده ؛ دولتی که متقاضیان اجازه دیرکرد در ثبت نام می دهد ، پس در تحویل خانه هم دیرکرد را برای خودش لحاظ خواهد کرد . ⁉️ به نظر شما نام این تفکرِ سخیف‌، قلم وصتحبانش را چه می شود ، گذاشت ؟ ⭕️ جماعتی که افتخار می کند ؛ برایِ مردم آجر بر آجر نگذاشته ، ادامه تولید وتکمیل مسکن مهر مزخرف خوانده ، به تعهداتِ استعماری عمل کرده وبرای جهشِ قیمت مسکن همگام با دنیا به تعهداتِ استعماری عمل کرده ومسکنی نساخته وداشتن سرپناه به عنوانِ حقِّ اولیّه انسان را به کالایِ سرمایه ای تبدیل کرده است ، حال اینچنین برآلامِ جامعه نمک می پاشد ! 😔 ⁉️ نگاهِ این جماعت به مردم چگونه نگاهی است ؟
🌷 🌺 علیه‌السلام در فرازی از چنین فرمودند: 💠 وَ أَشهَدُ أَنَّكَ المَعنِيُّ بِقَولِ العَزِيزِ الرَّحِيمِ: "وَ أَنَّ هذا صِراطِي مُستَقِيماً فَاتَّبِعُوهُ وَ لا تَتَّبِعُوا السُّبُلَ فَتَفَرَّقَ بِكُم عَن سَبِيلِهِ"... ❇️ یا ! شهادت می‌دهم منظور از این آیۀ قرآن، شما هستید: 👌این صراط مستقیم من است، از او پیروی کنید و دنبال راه‌های دیگر نروید که شما را از راه خدا دور می‌کنند. (سوره انعام، آیه ۱۵۳)... 📚 المزار (ابن‌مشهدی)، ص۲۶۳.
🔴 واکنش سخنگوی نیروهای مسلح به اظهارات ضد ایرانی بایدن: 👈یاد خیس شدن شلوار نظامیان‌تان در خلیج فارس بیفتید! 🔹بایدن از سر خواب‌آلودگی ایران را تهدید کرده است. آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها به‌خوبی می‌دانند تاوان توسل به زور علیه ایران را خواهند داد. : وهمچنین یاد کنند سفیر انگلیس را که هنگام تدارک اغتشاس ، خودرا خیس کرده ومردم برایش پوشاک نوزاد هدیه آوردند .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وقتی آوازخون اسرائیلی با بایدن دست نمیدهد و میگوید به خاطر معتقد بودنش به احکام یهود است! ✍ : سلبریتی های خود فروخته و گدا صفت غرب زده ما نیز یاد بگیرند که ارزشها و عقایدیشان را برای شادی ابلیسیان و عنکبوتیان نفروشند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 «سلام فرمانده» در تلویزیون رژیم صهیونیستی 🔹 اجرای گسترده سرود «» در ایران و دیگر کشورها به ویژه لبنان، کارشناسان شبکه صهیونیستی «» را مجبور به این سرود کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رونمایی از پهپاد ایرانی که از روی زیردریایی به پرواز درمی‌آید 🔹اولین ناودسته پهپادبر نیروی دریایی راهبردی ارتش متشکل از یگان‌های شناور سطحی و زیر سطحی با حمل انواع پهپادهای رزمی، شناسایی و انهدامی رونمایی شد. ✍ : پیام راهبردی و عمیق ارتش به ائتلاف امنیتی غرب با رژیم غاصب اسرائیلی و کشورهای حاشیه خلیج فارس بسیار ستودنی است. یقینا پهپادها امنیت ائتلافی را درهم خواهند کوبید. خصوصا که امارات نیز از چنین ائتلافی علیه ایران پا پس کشیده است.«وَالسَّمَاءِ وَالطَّارِقِ، وَمَا أَدْرَاكَ مَا الطَّارِقُ» 1و2/طارق
🔴واکنش توئیتری امیرعبداللهیان به نمایش بایدن و لاپید در قدس اشغالی ♦️ جمهوری اسلامی ایران با قدرت و منطق در مسیر توسعه پایدار اقتصادی و تلاش عزتمند برای لغو تحریم‌ها به مسیر خود ادامه می‌دهد. هرگز از حقوق مسلم ملت بزرگ ایران کوتاه نخواهیم آمد. دستیابی به توافق خوب، قوی و پایدار هدف ماست. بی‌تردید خیمه‌شب‌بازی کاخ سفید و صهیونیسم در منطقه، ما را مصمم‌تر می‌سازد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 کار تمیز فرهنگی در متروی تهران 🌺 ببینید کار فرهنگی تمیز چه نتایج زیبایی دارد: 👈 منو یادش نرفته...
⭕️ نظر در مورد بانوان بد حجاب : 🔻 دل متعلق به این جبهه هست جان دلباخته به این اهداف وآرمانهاست یک نقصی داره ، مگه من نقص ندارم؟ نقص اون ظاهره ونقصهای این حقیر باطنه ونمی بینند ✅
⭕️✅ درسی بزرگتر از شهادت 🔹امام حسین یک درسِ بزرگتر از شهادتش به ما داده است و آن 👈 "نیمه تمام گذاشتن حج" و به سوی " شهادت " رفتن است. 🔻 حجّی که همه ی اسلافش، اجدادش، جدّش و پدرش برای احیای این سنّت، جهاد کردند، و این حج را نیمه تمام می گذارد و "شهادت" را انتخاب می کند، 🔹 مراسم حج را به پایان نمی برد، تا به همه ی حج گذارانِ تاریخ، نمازگزارانِ تاریخ، مومنان به سنّت ابراهیم بیاموزد که، اگر امامت نباشد، اگر رهبری نباشد، اگر هدف نباشد، اگر حسین نباشد، و اگر یزید باشد، چرخیدن بر گِردِ " خانه ی خدا "، با " خانه یِ بُت "، مساوی است ...
🔴 هویت واقعی تاجزاده فاش شد ⬅️ ♨️ در صفحه مجازی اش مصطفی تاجزاده را با فردی از خوارج که به حضرت (ع) اهانت زشتی می کند ، مقایسه کرده وگفته که امام (ع) با این فرد مدارا کرده است . ⁉️ هرچند با این مقایسه از هویتِ خوارج مانندِ پرده دری کرده است ؛ اما آیا امام (ع) که در برابر اهانت به شخص خودشان از حق خود کوتاه آمدند ، درباره فتنه سازی وایجاد در میان امت اسلامی ، با نیز مدارا کردند ؟ ‼️ !! از تحریف دست بردارید وهویتِ خوارج گونه تان را که ریشه در تاریخ دارد ، نبشِ قبر نکنید !
🔴 دیروز ترکِ فعل ؛ امروز مطالبه گری ⬅️ ♨️ روزنامه اصلاح طلبِ به مدیرِ مسئولیِ حجت الاسلام مطالبه گر شده است وچنین نوشته است که : 👈 وسط مذاکرات با عربستان به فکر شهدای هم باشید ! ‼️ متاسفانه با اینکه (مدظله) همان زمان تصریح کردند که برای کشفِ حقایق این ماجرا تشکیل شود ، اما مسئولانِ سیاستِ خارجه دولت که مدّعی بلد بودنِ زبانِ دنیا بودند ، قصور کردند وحتی براساسِ برخی منابع ، اجازه ابدانِ مطّهر جهتِ تحقیقات بیشتر راهم ندادند ! ⛔️ اما در وقاحتِ رسانه هایِ اصلاح طلب همین بس که 👈 اهمال ؛ قصور ؛ کوتاهی وترکِ فعلشان در گذشته را امروز به عنوان بر سرِ دست گرفته وفریاد می کشند ! 🔴 آقایان !!! بیش از این خودرا بابتِ بی آبرو نکنید !
38.13M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴بندر ایرانی در خاک روسیه رسما فعال شد! حیرت کاربران از تصاویر رهبران ایران در روسیه ♦️ایران به طور رسمی بندر خود در خاک کشور روسیه را با انتقال اولین محموله از روسیه به هند فعال کرد. همزمان با این اتفاق تصاویری از مهر ماه سال گذشته که مربوط به عکس های رهبران ایران در کلاس های درس افسران روسی است ، به شدت کاربرهای شبکه های اجتماعی را حیرت زده کرده است...
🔴 چند نکته در مورد نماز جمعه امروز مقتدی صدر... 🔹مقتدی صدر در نماز جمعه ای که خود نام وحدت بر آن نهاده بود سخنان تندی را بیان کرد؛ همانگونه که پیش بینی میشد، رهبر جریان صدر با کناره گرفتن از روند تشکیل دولت، راهکارهای خیابانی را برای تحمیل منویات مدنظرش در پیش خواهد گرفت و امروز نیز با فراخوان عمومی هوادارانش به نماز جمعه تلاش کرد هشداری به جناح های رقیب شیعی خود بدهد... 🔸️نکته جالب اینجا بود که مقتدی از مرجعیت نجف هزینه کرد و برای پیشبرد مقاصد سیاسی اش به صورت گزینشی به سخنان آیت الله العظمی سیستانی استناد کرد؛ در حالی که اول کسی که در عراق حرمت مرجعیت را شکست و آیت الله سیستانی را مرجع صامت معرفی می کرد جریان صدر بود... 🔹از ماجرای قتل سید عبدالمجید خویی فرزند آیت الله العطمی خویی توسط هواداران مقتدی نیز که بگذریم او امروز از قانون و لزوم تمکین گروههای سیاسی و نظامی به قانون اساسی سخن راند؛ در حالی که در سال ۲۰۰۸ همو بود که بدون مجوز دولت عراق و مرجعیت در شهر بصره به صورت خودسرانه اعلام حکومت اسلامی کرد و شبه نظامیانش با خشونت تمام مردم را به اجرای فرایض دینی ملزم می نمودند که البته توسط دولت وقت در عملیات صولة الفرسان سرکوب شدند... 🔸️اما نکته جالب عدد اعلام شده از حضور طرفداران مقتدی در نماز جمعه امروز برگزار شده در خیابان فلاح شهرک صدر بغداد بود که رسانه های وابسته به آنان ادعا می کنند ۲ میلیون نفر در آن حاضر شده اند؛ طول این خیابان ۵۸۰۰ متر و عرض آن خوشبینانه ۴۰ متر است... 🔹اگر خیابان را صاف و بدون هیچ عارضه و امکاناتی در نظر بگیریم نماز گزاران در فضای ۲۳۲/۰۰۰ متر مربعی نماز را برگزار کرده اند؛ همچنین اگر در هر مربع به طور فشرده ۲ نفر نماز بخوانند در حالت بسیار خوشبینانه عددی حدود ۴۵۰/۰۰۰ به دعوت مقتدی لبیک گفته اند.... 🔸️جریان صدر روز به روز در حال رادیکال کردن فضای سیاسی عراق است و بعید نیست اختلافات شیعی-شیعی به نبرد خیابانی تبدیل شود مگر این که عقلای عراق در این خصوص هوشمندانه عمل نمایند؛ نباید فراموش کرد اعتراضات اکتبر سال ۲۰۱۹ نیز که مقتدی صدر روی موج آن سوار شد توسط برخی از شیعیان انجام گرفت و دولت نسبتا موفق عادل عبدالمهدی را سرنگون ساخت!
🔴 مقتدی صدر : اشغالگران باید با راههای دیپلماتیک از عراق خارج شوند .
‏پیامبرگرامی اسلام (ص) : علوم وحکمت ده بخش است،به علی(ع) نُه بخش و به دیگرمردم یک بخش عطا شده وعلی(ع) در آن یک بخشِ یک دهم نیز ازدیگران اعلم وداناتر است الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایته علی ابن ابی طالب و اولاده المعصومین صلواه الله علیهم اجمعین ‎ https://t.co/qBrlhM6pkn‎
اصلِ به عنوان استمرارِ امامت ، یکی از شاخصه هایِ مهم جریان وفرهنگِ غدیر است که باید مورد توجه قرار بگیرد @Gh63_soldier_VelyatFagih
🌹بسم الله الرحمن الرحیم🌹 🌹اللهم عجل لولیک الفرج🌹 🌹السلام علیک یا بقیه الله یا اباصالح المهدی یاخلیفه الرحمن ویا شریک القرآن...🌹 🌹السلام علیک یا اباعبدالله وعلی الارواح التی حلت بفنائک علیک منی سلام الله ( ابدا) ما بقیت وبقی اللیل والنهار ولاجعله الله آخر العهد منی لزیارتکم...🌹 🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ✅ کلام نور : سوره مبارکه لقمان آیه 16 يَا بُنَيَّ إِنَّهَا إِن تَكُ مِثْقَالَ حَبَّةٍ مِّنْ خَرْدَلٍ فَتَكُن فِي صَخْرَةٍ أَوْ فِي السَّمَاوَاتِ أَوْ فِي الْأَرْضِ يَأْتِ بِهَا اللَّهُ إِنَّ اللَّهَ لَطِيفٌ خَبِيرٌ اى فرزندم! اگر (عمل تو) همسنگ دانه ى خردلى باشد و در دل تخته سنگى يا در آسمان ها يا در زمين نهفته باشد، خداوند آن را (در قيامت براى حساب) مى آورد، زيرا كه خداوند دقيق و آگاه است. ✅✅✅ ✅ حدیث روز : پیامبرگرامی اسلام صلی‌الله علیه و آله و سلم»: قُسِّمتِ الحِکمةُ عَشَرةَ أجزاءٍ أُعْطِیَ عَلِیٌّ تِسَعةَ أَجزاءٍ وَالنّاسُ جُزءً واحداً وَ هُوَ أعلَمُ بِالعُشِرالباقی علوم و حکت ده بخش است، به علی(ع) نُه بخش و به دیگر مردم یک بخش عطا شده و علی(ع) در آن یک بخشِ یک دهم نیز از دیگران اعلم و داناتر است! (البدایة و النهایة ابن‌کثیر، ج ٧، ص ٣٦٠ ـ میزان‌الاعتدال ذهبی، ج ١، ص ١٢٤ ـ لسان‌المیزان عسقلانی، ج ١، ص ٢٣٥) الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایته علی ابن ابی طالب و اولاده المعصومین صلواه الله علیهم اجمعین ✅✅✅ ✅کلام غدیر : هان مردمان! خداوند عزّوجلّ دین را با امامت علی تکمیل فرمود. اینک آنان که از او و جانشینانش از فرزندان من و از نسل او - تا برپایی رستاخیز و عرضه ی بر خدا - پیروی نکنند، در دو جهان کرده هایشان بیهوده بوده در آتش دوزخ ابدی خواهند بود، به گونه ی که نه از عذابشان کاسته و نه برایشان فرصتی خواهد بود. ✅✅✅ الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایته علی ابن ابی طالب و اولاده المعصومین صلواه الله علیهم اجمعین... با سلام خدمت دوستان گرامی صبح همگی بزرگواران بخیر ونیکی روز و هفته خوبی توام با سلامتی و موفقیت و سربلندی برایتان آرزومندم اللهم صل علی محمد وال محمد و عجل فرجهم ارادتمندتان :