eitaa logo
کانال تحلیلی حامیان ولایت
1.5هزار دنبال‌کننده
11.7هزار عکس
9.8هزار ویدیو
130 فایل
کانال تحلیلی حامیان ولایت @gh63_soldier_velyatfagih.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ حاج قاسم: این نظام قطعه ای از بهشت است، باید رو پلک چشممون حفظش کنیم‌. باید جان بدیم براش..
روزهای عاشورایی.mp3
990K
برشی از سخنان حضرت حجت الاسلام و المسلمین استاد مؤیدی حفظه الله این سخنان که هشداری است درباره آشوب و ناآرامی در آینده نزدیک، در خرداد ماه امسال بیان شده اند. 🔻کوشش کنید به الحب فی الله و البغض فی الله میدان دهید. 🔻روزهایی که در پیش داریم، چه بسا آرام آرام عاشورایی شود. دیگر انسان نمیتواند بی طرف باشد. حتی سکوت انسان هم انسان را یک طرفی میکند. 🔻 داستان، داستان عاشورای سیدالشهداء است، یا توی این سپاهی، یا بیطرف هم که باشی، دقیقا در نقطه مقابلی. 🔻 در روزگار واویلای هجمه فرهنگی با زندگینامه شهدا حتما مأنوس باشید. 🔻 این شهدا میگویند هشدار بده، اوضاع فردا و پس فردا معلوم نیست، یک باره دیدی اوضاع طوفانی شد و اوضاع عاشورایی پیش آمد. 🔻کوشش کنیم انسمان را با شهدا، و راه و مسیر شهدا محکم و استوار کنیم و زبان حالمان با خدا این باشد که ای خدا ما ایشان را از عمق جان دوست داریم و میخواهیم سرنوشت نهاییمان این گونه باشد، هر چه بادا باد!!! ✅ یا بنیّ اصبر علی الحق و إن کان مرّا.
🔴🔴مهم‼️ اینجا است / به خوش آمدید... 📌هشدار ! نیاز دارند هر چه سریعتر پروژه ی "هتل کردنِ خیابان ها" استارت بخورد؛ ملی گرایانِ فیک قرار است بانی این مرحله از بازی باشند... .. 🔺 در روزهای گذشته کشور شاهد ناآرامی‌هایی بوده است؛ پر واضح بود که این موج سکته کرده و در تلاشند احیا شود. همانطور که پیش بینی میشد امید داشتند که بازگشایی مدارس و دانشگاه ها و استفاده از ظرفیت محیط دانشگاه بتواند کمی به تداوم موج کمک کند... 🔺 این جماعتِ ورشکسته، حالا که موجِ تجزیه طلب‌ها خوابیده و نیاز به احیای موج دارند، هواداران خود را تحریک کرده به آشوب، و اسمش را هم گذاشته‌اند: اعتراض مسالمت آمیز...‼️ ♦️ چیزی عوض نشده؛ به فضای ۸۸ دقت کنید: ورشکسته‌هایی مثلِ _ فائزه هاشمی _ مریم رجوی _ رضا پهلوی _ تجزیه طلب _ ملی گرایِ فیک و... همه ی اینها در ناآرامی‌های اخیر در کنار هم بودند. حتی ملی گراهایِ فیکی که وانمود میکردند عوض شده‌اند و جیب مخاطب را با حمله به تجزیه طلب‌ها خالی کرده بودند به سنگرِ ابتدایی بازی برگشته‌اند. در این مرحله باید با بهانه و بی بهانه خیابان شلوغ شود! 🔸 خیابان هتل شود. به این معنا که جمعیت در خیابان بیاید... چطور جمعیت را بیاوریم کف خیابان؟ بازی ساده است: "پروژه ها"یی که تا دیروز از خطر میگفتند حالا مخاطب خود را خام کرده و میگویند: به بیایید برای ... 🔸 در واقع آن چیزی که "پروژه ها"ی پدرخوانده‌ها در تلاش برای رقم زدنش هستند؛ همین هتل کردن خیابان است. 🔸 وقتی خیابان هتل شد؛ مرحله ی بعد پارلمانی کردن است! 🔺 جلائی پور از چهره های غربگرا که اخیرا بازداشت شده و قبلا تصاویرش در جلساتی با (در یک قاب) منتشر شده بود، در جایی گفته بود: اعتراض خمیرمایه جنبش است‼️ اما مفهوم این جمله: ابتدا خیابان را هتل میکنیم. وقتی شکل گرفت. حالا باید از دلِ آن متولد شود. 🔸 اما چگونه!؟ باید خیابان‌هایی که هتل شده‌اند را کنیم. به این معنا که چهره‌های سیاسی در این مرحله به اضافه شده؛ و خیابان را به مکانی برای سخنرانی تبدیل کنند. حالا فهمیدید علت بازداشت فائزه چه بود؟ فائزه قرار بود در خیابان‌های هتل شده، ژستِ سخنگوی پارلمان بگیرد... 🔺 اما این بازی یک مرحله ی سوم هم دارد: وقتی خیابان هتل شد، وقتی خیابان پارلمان شد، حالا وقتِ شدن است. 🔸 از اینجا به بعد ماموریت شروع میشود. پدرخواندها قرار بود ۲۰ روز پیش را غافلگیر کنند. اما وقتی در این مرحله همچنان روی هتل کردن خیابان گیر کرده اند یعنی آنها سردرگم شده اند. ایرانیان، پدرخوانده‌های این بازی را در آنجا که تصورش را نمی‌کنند نقره داغ خواهند کرد. کمی صبور باشید، در شرایطی که پدرخوانده‌ها به دنبال یک شوک و یک غافلگیری برای احیای موج هستند؛ به زودی در جایی دیگر شوکه خواهند شد... . ♦️ فارغ از تمام موارد فوق؛ به زودی یک نفر "تک رای" از بازی خارج خواهد شد....
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️صحبت های مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف ✍: دشمن تلاش زیادی می‌کند تا از طریق دانشگاه‌ها موج‌ اعتراضات و اغتشاشات را زنده کند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 10 اکانت برتری که هشتگ رو ترند کردند! 🔹نکته جالب این هست که بعضی هاشون سه روز قبل از مرگ مهسا شروع به فعالیت کردند!
🖼 | بلایی که آشوبگران بر سر یک نوزاد آوردند ❌ اغتشاشگران توی نازی‌آباد نارنجک دست ساز انداختن تو ماشین و باعث مجروحیت شدید یک نوزاد شدن
🔴🔴 نقش عربستان سعودی در پشت پرده اغتشاشات ⭕️ شبکه‌های تلویزیونی بیگانه و پشتیبانی تسلیحاتی از مجموعه‌های تروریستی و تجزیه‌طلب را سه ابزار مورد استفاده دشمنان برای ایجاد درگیری و آشوب در داخل کشور دانست و گفت: نخستین گام برای پیشگیری از نقشه‌های دشمنان قانونمند کردن فضای مجازی است. 🔸: سال گذشته بن سلمان تهدید کرد که درگیری و جنگ را به داخل ایران خواهد کشاند، در آن زمان این تهدید جدی گرفته نشد اما در یکی دو روز گذشته یکی از نظامیان ارشد رژیم سعودی در مصاحبه‌ای تلویزیونی به شکل رسمی اعلام کرد که وعده کشاندن درگیری‌ها به داخل ایران با فاصله کمتر از یک سال عملی شد. وی درباره ابزارهای مورد استفاده برای ایجاد درگیری در کشور افزود: 🔺نخستین ابزار است که بخش زیادی از داده‌های فضای مجازی ما به ویژه در اینستاگرام، توئیتر و تلگرام داده‌هایی است که از مرکز جنگ روانی سعودی‌ها به نام مرکز اعتدال در ریاض تولید و در فضای مجازی منتشر شد و چنین آشوب‌هایی را به دنبال داشته است. 🔺دومین ابزار سعودی‌ها برای ایجاد خشونت و درگیری در کشور بیگانه و در رأس آنها تلویزیون ایران اینترنشنال تلاش جدی و سازمان یافته‌ای برای سوق دادن جامعه به ویژه نسل جوان به سمت درگیری‌ها انجام داد. 🔺 سومین رکن جنگ روانی بر ضد کشور را از مجموعه‌های تروریستی تجزیه‌طلب، مجموعه‌های تروریستی کرد و سازمان مجاهدین خلق از طریق ارسال اسلحه و امکانات نظامی برای افزایش خشونت این درگیری‌ها دانست. سعودی‌ها از این سه عامل برای کشاندن درگیری‌ها به داخل ایران و به تعبیر خودشان ایجاد آشوب و تنش در داخل کشور استفاده کردند. 📍فضای مجازی باید قانونمند باشد نخستین گام برای پیشگیری از نقشه‌های رژیم سعودی و بلکه صهیونیست‌ها، آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها که چنین طرح‌هایی را دنبال می‌کنند، قانونمند کردن فضای مجازی است و به نظر می‌رسد که سامان‌دهی این فضا از وضعیت رهاشدگی و بدون قانون کنونی می‌تواند بخش زیادی از توطئه‌های بیگانه را خنثی کند. 💢 وی با اشاره به تهیه بخش زیادی از داده‌های فضای مجازی توسط یک مثلث فکری گفت: مرکز اعتدال وابسته به رژیم سعودی، مرکز جنگ روانی ارتش اسرائیل بر ضد ایران و پایگاه منافقان در تیرانا سه ضلع تولید محتوا برای شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، توئیتر و تلگرام به شمار می‌آیند بنابراین لازم است که فضای مجازی ما قانونمند و تابع حاکمیت باشد تا شاهد چنین حرکت‌هایی نباشیم. دومین راهکار پیشگیری از وقوع چنین حوادثی، افزایش اتکای مردم به رسانه‌های داخلی رسانه‌های داخلی باید بتوانند اعتماد مردم را جذب کنند تا کمتر سراغ شبکه‌های نفرت افزای بیگانه بروند و سومین راهکار نیز محکم‌تر کردن حلقه‌های امنیتی مرزها است تا کمتر شاهد نفوذ گروه‌های تروریستی و بحث قاچاق اسلحه به داخل کشور باشیم همچنین آموزش و ارائه داده‌های دقیق و درست از طریق رسانه‌های داخلی به نسل جوان نیز می‌تواند در این زمینه راهگشا باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💬 برای آن‌هایی که شک دارند مسئله اصلی «ایران» است شب گذشته تعدادی از تجزیه‌طلب‌های حزب دموکرات کردستان در شهر بوکان به خیابان آمدند و شعار «قاسملو، قاسملو راهت ادامه دارد» دادند. عبدالرحمان قاسملو رهبر تجزیه‌طلب‌های کردستان بود که سه دهه پیش به هلاکت رسید.
⭕️ اولویت اورژانسی در فرهنگ عمومی جامعه 🔻میدان نبرد در آینده، ذهن مردم است و جنگ‌ها برای تصاحب فهم‌هاست. هویت جنگ شناختی، «تلاش برای ایجاد تغییر در تصمیم‌گیری افراد با تغییر دادنِ باورهای آنها، به‌وسیلۀ تغییر در احساس‌های آنها» است. نقطه کانونیِ این تعریف، «تغییر در احساس‌ها» است به‌طوری که اگر عنوان «جنگ شناختی» را به عنوان «جنگ احساس‌ها» تغییر بدهیم به واقعیت نزدیک‌تر می‌شود. 🔻انبوه اطلاعات و اخبار، سبب شده است تا مخاطبین به «کوتاه‌خوانی» رو بیاورند و هم‌چنین از مواجهه با متن، به مواجهه با تصویر منتقل شوند و بر همین اساس، راهبرد رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، انتقال پیام‌های کوتاه و تصویری است و از آنجایی‌که آنچه در کوتاه‌ترین زمان دریافت و فعال می‌شود «احساس» است استراتژی رسانه‌ای به برانگیختن احساس مخاطبین در پیام‌ها، متمرکز شده است. 🔻«احساس‌ها»، به سرعت شعله‌ور می‌شوند و بعد از عبور از موقعیتی که سبب برانگیختگی شده بود، فروکش می‌کنند و محو می‌شوند و فقط آثار تخریبیِ آن در زمان برانگیختگی باقی می‌ماند، اما «عقل‌ها»، محاسبه می‌کنند و براساس نفع و ضررهای درازمدت تصمیم‌سازی می‌کنند. 🔻اگر از کسانی هستیم که با مواجه شدن با یک خبر، ناخودآگاه حسّ می‌گیریم باید فکری به‌حال خود بکنیم و الا مدیریت زندگیِ ما به دست خبرها خواهد افتاد. ما باید آموزش ببینیم و تمرین کنیم که در مواجهه با یک خبر، چیزی که فورا در ذهن ما خطور می‌‌کند این باشد که «چقدر این خبر قابل اعتماد است؟»، «چقدر کلمات و تصاویری که در این خبر استفاده شده‌اند مطابق واقعیت هستند؟» و تا شواهد کافی برای آن پیدا نکنیم هیچ احساسی نسبت به آن در درون ما ایجاد نشود. 🔻ماموریت دانش «منطق»، ارائه قواعدی است که جلوی خطاهای فکری را بگیرد و بالخصوص سرفصل «مغالطات» در منطق، آشنا کردن با انواع «واقع‌نماها» است. 🔻تبدیل مباحث فنی و تخصصیِ مغالطات در منطق، به زبان عمومی و در قالب پیام‌های کوتاهِ حاوی تصاویر، و انتقال انبوه آنها به مخاطبین، از کارهای حیاتی است که باید در فضای رو به آینده صورت پذیرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❇️ حاکم اصلی این دولت حجت بن الحسن است. ✅️ این جمهوری اسلامی مبارکی که در اصول اساسی غیرقابل تغییرِ قانون اساسی اش نوشته: حاکم اصلی این دولت حجت ابن الحسن المهدی عج است، قوی تر از هر زمان دیگری است و از هر زمان دیگری مستحکم تر است و از همیشه شجاع تر است، نگران نباشید تحت تاثیر شایعات و اخبار قرار نگیرید ، طبیعی است مردم ناراحت می‌شوند اما نگران نباشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 | قول «اژه‌ای» برای گرفتن انتقام شهدای اغتشاشات رئیس قوه‌قضاییه: شهادت نیروهای حافظ امنیت که به دست آشوبگران، اغتشاشگران، تروریست‌ها، تجزیه طلب‌ها و عوامل بیگانه به شهادت رسیدند را به خانواده آن‌ها تبریک عرض می‌کنم.
🔻دست به ماشه علیه ایران ❌آخرین باری که یادمه یه به‌طور جدی در سیاست دخالت کرد، یک‌سوم کشورش را به باد داد؛ دو سوم دیگر هم درگیر جنگ و قحطی است! کل اروپا هم درگیر سرما و بحران گاز است! 🔺ولی هنوز رسانه اون رو قهرمان می‌دونه! شاید بی‌جا نباشه بگیم: امروز سلبریتی یکی از خطرناکترین سلاح‌های امپریالیسمه❗️ ایران نباید اجازه گسترش اسلحه رو بده!
🔴مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح، صبح امروز (دوشنبه) با حضور فرمانده کل قوا در دانشگاه افسری و تربیت پلیس امام حسن مجتبی (علیه‌السلام) برگزار شد. ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ 🔹روایت رهبرمعظم انقلاب از پشت پرده حوادث اخیر و ظلم به ملت ایران! ✍:پیام این حضور برای مستکبرین عیان است. به یقین تحت ولای ولی است که «زن، زندگی، آزادی» معنای حقیقی خود را خواهد یافت، نه تحت ولایت شیاطین استکباری.
🔴موضع صریح رهبر انقلاب درباره‌ حوادث اخیر ▪️درگذشت دختر جوان دل ما را هم سوزاند ▪️واکنش بدون تحقیق، ایجاد اغتشاش و ناامنی برای مردم و حمله به قرآن و مسجد و حجاب و بانک و ماشین مردم عادی نبود و برنامه‌ریزی شده بود امام خامنه‌ای: 🔹در این حوادث چند روز اخیر بیش از همه به سازمان انتظامی کشور ظلم شد، به بسیج ظلم شد، به ملت ایران ظلم شد. ظلم کردند. البته ملت در این حادثه هم مثل حوادث دیگر قوی ظاهر شد، کاملاً قوی، مثل همیشه، مثل گذشته. در آینده هم همین جور خواهد بود. در آینده هم هر جا دشمنان بخواهند اختلالی ایجاد کنند، آنی که بیش از همه سینه سپر می‌کند و بیش از همه اثر میگذارد، ملت شجاع و مؤمن ایران‌اند. وارد میدان می‌شوند و وارد میدان شدند. 🔹بله ملت ایران، مظلوم است، اما قوی است، مثل امیرالمؤمنین، مثل مولای متقیان سرور خودش علی علیه‌السلام، که هم قوی بود، قویترین بود و هم مظلومترین. 🔹 این حادثه‌ای که پیش آمد، دختر جوانی درگذشت. خب حادثه‌ تلخی بود. دل ما هم سوخت. ولی واکنش به این حادثه بدون اینکه تحقیقی شده باشد، بدون اینکه هیچگونه امر مسلّمی وجود داشته باشد، این نبود که یک عده‌ای بیایند خیابان را ناامن کنند، ناامنی را برای مردم به وجود بیاورند، امنیت را به هم بزنند، قرآن را آتش بزنند، حجاب از روی سر زن محجبه بکشند، مسجد و حسینیه را به آتش بکشند، بانک را به آتش بکشند، ماشین‌های مردم را‌ آتش بزنند. این واکنش به یک قضیه‌ای که حالا تأسف‌آور هم هست، این موجب نمی‌شود که یک چنین حرکاتی انجام بگیرد این حرکات عادی نبود، طبیعی نبود. این اغتشاش برنامه‌ریزی شده بود.
🔴دعوا بر سر استقلال و اقتدار ایران است نه از دنیا رفتن یک دختر جوان 🔹رهبر انقلاب: پشت صحنه قضایای اخیر، این زورگویان قرار دارند و دعوا بر سر از دنیا رفتن یک دختر جوان و یا بر سر با حجاب و بدحجاب نیست. خیلی از کسانی که ، جزو هواداران جدی هستند و در مراسم مختلف شرکت می‌کنند. دعوا و بحث بر سر و ایستادگی و تقویت و ایران اسلامی است.
🚨اغتشاش‌ها طراحی آمریکا و رژیم صهیونیستی است 🔹رهبر معظم انقلاب: اگر قضیه این دختر جوان هم نبود، دیگری به‌وجود می‌آوردند تا امسال در اول مهر، در کشور نا امنی و اغتشاش ایجاد کنند. 🔹به صراحت می‌گویم این اغتشاش‌ها و ناامنی‌ها، طراحی و و جعلی صهیونیستی بود و آنها و برخی از در خارج به آنها کمک کردند. 🔹برخی افراد نسبت به اینکه گفته شود فلان حادثه طراحی و کار دشمن بوده است، حساس هستند و سینه سپر می‌کنند برای دفاع از سازمان امریکا و صهیونیستها و انواع تحلیل‌ها و لفاظی‌های را نیز به کار می‌گیرند تا بگویند کار خارجی‌ها نیست. 🔹در دنیا، اغتشاش‌های زیادی به‌وجود می‌آید و در اروپا و به خصوص فرانسه و پاریس هر چند وقت یک‌بار اغتشاش مفصلی به‌وجود می‌آید اما آیا تاکنون شده است که آمریکا مجلس نمایندگان امریکا از حمایت کنند و بدهند؟ 🔹آیا سابقه دارد که پیام بدهند و بگویند در کنار شما هستیم؟ آیا سابقه دارد رسانه‌های جمعی وابسته به سرمایه‌داری امریکا و مزدوران آنها همانند برخی دولت‌های منطقه و از جمله سعودی‌ها از اغتشاشگران در این کشورها حمایت کنند؟ و آیا سابقه دارد امریکایی‌ها اعلام کنند که ما فلان یا اینترنتی را در اختیار اغتشاشگران قرار می‌دهیم تا به راحتی ارتباط برقرار کنند؟ 🔹اما چنین حمایت‌هایی در ایران بارها اتفاق افتاده است. پس چگونه است که برخی‌ها را نمی‌بینند و چگونه انسان هوشمند احساس نکند که در پشت این حوادث در کار است. 🔹اظهار تأسف امریکایی‌ها برای از دنیا رفتن یک دختر است و آنها برخلاف ظاهر، به علت به‌دست آوردن این بهانه برای حادثه آفرینی شادمان هستند. 🔹در کشور، ‌مسئولان سه قوه اظهار تأسف کردند و قوه قضاییه قول داده است که موضوع را تا نهایت دنبال کند تا مشخص شود مقصری وجود دارد یا نه و اینکه مقصر کیست؟ تحقیق یعنی همین. حال، چگونه می‌شود یک سازمان و یک مجموعه عظیم خدمتگزار برای احتمال اینکه خطایی سر زده باشد، مورد تهمت قرار گیرد. هیچ منطقی پشت سر این کار نیست و این، کار عاملی جز دستگاههای جاسوسی و سیاست گذاران عنود خارجی ندارد. 🔹انگیزه دولتهای خارجی برای ایجاد اغتشاش و ناامنی در کشور چیست؟ آنها احساس می کنند به سوی قدرت است و این موضوع را نمی‌توانند تحمل کنند.
🔴برخی خواص باید کار خود را جبران و صریحا با برنامه دشمن خارجی مخالفت کنند 🔹حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفتند: در اول کار برخی بدون تحقیق و احتمالاً ناشی از دلسوزی، اطلاعیه و بیانیه دادند و اظهار نظر کردند. برخی از آنها اتهام را به سمت سازمان انتظامی بردند و برخی هم مجموعه نظام را متهم کردند. اکنون که دیدند قضیه چیست و نتیجه حرف‌های آنان با برنامه‌ریزی دشمن چه اتفاقاتی را در خیابانها رقم زده است، باید کار خود را اعلام کنند با آنچه اتفاق افتاده و با دشمن خارجی، مخالفند. 🔹وقتی عنصر سیاسی آمریکایی این قضایا را به تشبیه می کند باید بفهمید قضیه چیست و اگر نفهمیدید حالا بفهمید و صریحاً موضع گیری کنید.
🔴کسانی که در خیابانها فساد و تخریب می‌کنند، همه یک حکم ندارند 🔹رهبر انقلاب: این کسانی که در خیابانها فساد و تخریب می‌کنند، همه ندارند برخی جوانان و نوجوانانی هستند که بر اثر ناشی از ملاحظه یک برنامه اینترنتی به خیابان می‌آیند. چنین افرادی را می توان با یک متوجه کرد که اشتباه می‌کنند. 🔹در مجموع همه کسانی که به خیابان آمده‌اند در مقابل ملت ایران و جوانان مؤمن و غیور، عده هستند 🔹البته برخی از این افرادی که به خیابان می‌آیند، از عناصر ضربه خورده از جمهوری اسلامی همچون ، ، و خانواده‌های منفور هستند که قوه قضاییه باید به مشارکت در تخریبها و ضربه به امنیت خیابانها، مجازات تعیین، و آنها را کند.
🔴موضع گیری چند نفر[سلبریتی] ارزشی ندارد 🔹رهبر انقلاب: جامعه هنری و ورزشی ما است و در آن عناصر و کم نیستند و موضع‌گیری چند نفر ندارد. تطبیق اینکه موضع‌گیری آنها عناوین مجرمانه دارد یا نه با قوه قضاییه است ولی از لحاظ عمومی، موضع‌گیری این افراد ارزشی ندارد و جامعه هنری و ورزشی با این مواضع دشمن شادکن نخواهد شد.
توییت نویسنده استرالیایی: با جنگ های رسانه ای در دنیا حریف ایران نمی شوید.! 🔹تبلیغات جنگی شما بی فایده است، کسی جنگ‌های نیابتی شما را نمی پذیرد، ناتو با این بهانه های ساختگی و واهی مانند اعتراضات مسالمت آمیز توانست لیبی را نابود کند. 🔹اما با وجود حمله نیروهای نیابتی و ویران کردن سوریه نهایتا شکست خوردند، پس واضح است که در برابر ایران هیچ شانسی نخواهند داشت. ✍حقیقت آن است که استکبار نه از طریق آشوب و فتنه و نه از طریق جنگ رسانه ای خواهد توانست نظام انقلابی را دچار چالش کند. بلکه در هر جنگ و آشوبی این دشمن است که ضربه مهلکی را دریافت کرده و خواهد .
قالیباف: تغییر شیوه اجرای گشت‌های امنیت اخلاقی را پیگیری می‌کنم 🔹رئیس مجلس: ما باید ساختارها و شیوه‌های اجرای گشت امنیت اخلاقی را به گونه ای اصلاح کنیم تا این قبیل اتفاقات دوباره تکرار نشود.!! ✍جای تعجب و تأسف است که در شرایط حساس که دشمن در پی هجوم بر نظام اسلامی است رئیس مجلس جمهوری اسلامی از موضع ضعف سخن بگوید و پالس منفی ‌و بهانه دست دشمن بدهد. شیوه موضع گیری را مسئولین رده بالا از رهبر انقلاب بیاموزند.!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴اشاره امروز رهبر انقلاب به فایل صوتی افشا شده از مسیح علینژاد: 🔹رهبر انقلاب: وقتی عنصر سیاسی آمریکایی این قضایا را به تشبیه میکند باید بفهمید(خطاب به خواص) قضیه چیست و اگر نفهمیدید حالا بفهمید و صریحاً موضع گیری کنید. 👈فایل صوتی افشا شده از مسیح علینژاد: حجاب یکی از ستون‌های اصلی جمهوری اسلامی است که اگر آن را فرو بریزیم باقی کار براندازی آسان خواهد بود.
بیانات فرمانده کل قوا در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های… - Khamenei.ir.mp3
18.81M
🔴 بیانات کامل رهبر انقلاب در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح. ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 نقد سخنان حسن عباسی در صحبت‌های امروز رهبر انقلاب 🔹جامعه هنری و ورزشی ما سالم است و در آن عناصر مؤمن و با شرف کم نیستند و موضع‌گیری چند نفر ارزشی ندارد.