eitaa logo
کانال تحلیلی حامیان ولایت
1.5هزار دنبال‌کننده
11.8هزار عکس
9.9هزار ویدیو
130 فایل
کانال تحلیلی حامیان ولایت @gh63_soldier_velyatfagih.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مهدی جمشیدی: رهبر انقلاب، کشف حجاب را «حرام سیاسی» می‌داند که فراتر از «حرام شرعی» است، اما لایحه حجاب، کشف حجاب را از «جرم» به «تخلف» تقلیل می‌دهد.
لایحه حجاب و عفاف.pdf
708.3K
🌀 متن کامل لایحه «حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب» 📝 جریمه تخلفات پوشش چقدر پیش‌بینی شده است؟ ♨️ رئیس‌‌جمهور ۳۱اردیبهشت در نامه‌ای به محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب را به مجلس تقدیم کرد. البته دولتمردان اذعان داشته اند که این لابحه در دست تکمیل می باشد.
مجلس به جای لایحه حجاب، صیانت از بی‌حجابی را تصویب نکند امام جمعه مشهد: مجلس محترم لایحه‎ای تصویب نکند که افراد همان‎طور که اگر کمربند ایمنی نبندند، جریمه مالی می‎شوند، به همین ترتیب اگر هم شعائر دین را زیر پا بگذارند و ارزش‎های اخلاقی جامعه را فدای امیال نفسانی کنند، فقط تعزیر مالی نامتناسب در انتظارشان باشد.🤔
: 🔻🔻🔻 متاسفانه در میان منتقدان لایحه حجاب و عفاف کمتر کسانی هستند که بصورت مستدل و موردی این لایحه را نقد کرده باشند و عمدتا بصورت کلی و مبهم فقط از کلیت ضعیف این لایحه سخن به میان می آورند. یکی از کسانی که بصورت روشن، انتقاداتی را مطرح کرده است، آقای مهدی جمشیدی می باشد که به بررسی نظرات ایشان خواهیم پرداخت.
🔴 بذرپاش: مبارزه با سوداگران بازار مسکن شروع شد. بر دریافت مالیات از خانه‌های خالی مصمم هستیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍۵۰ تا امام جماعت تو ایرانخودرو😱 🔺افشاگری حیرت آور از ایرانخودرو و تعداد پرسنل آن.هر نماینده اومد سرکار نامه زد ۱۰۰ نفرو استخدام کنید😳
🔻وزارت خارجه هم می تواند خط مقدم جبهه شود!
🌀 لزوم اصلاح و تکمیل لایحه عفاف و حجاب 📝 واکنش مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت ✍️مناهج: 🔸در لایحه عفاف و حجاب، هیچ اشاره‌ای درباره حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر نشده است؛ اما در مقابل به حفظ حریم خصوصی بی‌حجابان تصریح شده است! همین امر موجب نگرانی برخی دلسوزان شده است که مبادا دولت و قوه قضائیه حمایت از آمرین به معروف را از یاد برده‌اند! 🔸«ماده ۸- هیچ کس حق ندارد تحت عنوان امر به معروف و یا نهی از منکر نسبت به بانوانی که حجاب شرعی را رعایت نکرده‌اند، مرتکب اعمال مجرمانه از قبیل توهین، افتراء تهدید و یا ضرب و جرح و یا نقض حریم خصوصی آنان شود و در صورت ارتکاب مرتکب به مجازات مقرر در قانون محکوم خواهد شد.» 🔸طبیعی است که هیچ‌کسی حق ارتکاب اعمال مجرمانه علیه هیچ شهروندی را ندارد حتی اگر در این قانون ذکر نمی‌شد؛ اما عدم ذکر حمایت از آمرین به معروف در این لایحه بسیار تعجب‌برانگیز بود؛ که ان‌شاءالله نمایندگان مجلس، خلأها و غفلت‌های جدی این لایحه را بتوانند تکمیل و تصحیح کنند. ✍: 🔻🔻🔻 رهبر انقلاب در دیدار اخیرشان با نمایندگان مجلس فرمودند«یکی از خصوصیّات قانون خوب قابل اجرا بودن است» اگر قرار است در آخرِ کار، مجلس به کمک قوه قضائیه و دولت بیاید و این قانون را تکمیل کند، باید توجه کنند علاوه بر کامل و جامع و بازدارنده بودن قابلیت اجرایی هم داشته باشد تا دیگر مشکلی پیش نیاید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رحیم‌پور ازغدی : با ته‌ریش که اقتصاد، اسلامی نمی‌شود دروس علوم انسانی در دانشگاه تدریس می‌شود که به نگاه انقلابی و اسلامی می‌گوید بی‌سوادی! شعار اقتصاداسلامی می‌دهیم ولی در دانشگاه‌ها سکولاریسم و لیبرالیسم تدریس می‌کنیم! اسم جمهوری اسلامی داریم اما ذات جمهوری اسلامی را جاری نکردیم...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ببینید لایحه دفاع از حجاب یا صیانت از بی‎حجابی؟ 🔸مواضع صریح امام جمعه محترم مشهد در نقد که اخیرا از سوی به ارسال شده است: 🔴 در روزهای اخیر، مجلس درحال بررسی لایحه حجاب و عفاف است. 🖊 آیا این لایحه حجاب است یا لایحه صیانت از بی‎حجابی؟ ♦همه دین، موقعیت و ارزش اجتماعی ما به حجاب گره خورده است، مجلس محترم با آگاهی از این موضوع، لایحه‎ای تصویب نکند که افراد همان‎طور که اگر کمربند ایمنی نبندند، جریمه مالی می‎شوند، به همین ترتیب اگر هم شعائر دین را زیر پا بگذارند و ارزش‎های اخلاقی جامعه را فدای امیال نفسانی کنند، فقط تعزیر مالی نامتناسب در انتظارشان باشد.قانون مغایر با حیثیت اسلام تصویب نشود. 🔴 عزیزان من این‎طور نباشد که آیندگان بگویند اینها قصور کردند. رهبر معظم انقلاب خودشان فرموده بودند که کاشفان حجاب نمی‎دانند پشت این ماجرا چیست و اگر بدانند که پشت آن، چه افراد، جریان‎ها و دستگاه‎هایی قرار گرفته اند، حجاب از سر بر نمی دارند زیرا بسیاری از آن‎ها اهل نماز و تضرع هستند. ♦برادران، بنشینید بررسی کنید ببینید چه چیزی را تصویب می کنید. در مسئله حجاب اگر کشف حجاب نهادینه شود و حجاب براندازی شود، بسیاری از مسائل زیرپا گذاشته می شود. این کشور، مُلک امام رضا(ع) است. اینطور نشود که به جای لایحه حجاب، لایحه صیانت از بی حجابی به تصویب برسد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرحیم 🌹هر صبح سه مرتبه : اَلْحَمْدُلِلَّهِ رَبِّ الْعالَمينَ اَلْحَمْدُ لِلّهِ حَمْداً كَثيراً طَيِّباً مُباركاً فيهِ : بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم حَسْبِيَ اللّهُ لا إِلَهَ إِلاَّ هُوَ عَلَيْهِ تَوَكَّلْتُ وَهُوَ رَبُّ الْعَرْشِ الْعَظِيمِ خدا مرا کافیست که جز او خدایی نیست، من بر او توکل کرده‌ام و او رب عرش بزرگ است 🌹🌹🌹 : امام صادق(علیه السلام) : ميان دنيا و آخرت هزار گردنه است که کوچک‌ترين و آسان‌ترين آن‌ها مرگ است! من لايحضر ، ج ۱، ص ۱۳۴ 🌹🌹🌹 : شک بعد از سلام س: لطفاً شک بعد از سلام را توضيح دهيد خصوصاً اگر بعد از سلام فراموش کنيم که چند رکعت نماز خوانده‌ايم؟ ج) اگر بعد از سلام نماز در تعداد ركعات نماز شك كند در صورتى كه يك طرف شك او صحيح باشد مثلاً در نماز چهار ركعتى شك كند سه يا چهار يا پنج ركعت خوانده، اعتنا نمىكند ولى اگر هر دو طرف شك او باطل باشد مثلاً در نماز چهار ركعتى شك كند سه يا پنج ركعت خوانده است، نماز باطل است. استفتائات مقام معظم رهبری 🌹🌹🌹 : پس باید رفت.. برای جلوگیری از "پس رفت" ، "پس باید رفت" ، هر "چاله ای" ، "چاره ای" به من آموخت … 🌹🌹🌹 اللهم اشف کل مریض اللهم ادخل علی اهل القبور السرور اللهم اصلح کل فاسد من امورالمسلمین اللهم عجل لولیک الفرج اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم 🌹🌹🌹 ای صاحب جلالت و کرامت سلام خدمت هموطنان گرامی صبحتان بخیر و نیکی روز یکشنبه خوبی توأم با سلامتی و موفقیت و آرامش وسربلندی و انرژی مثبت برایتان آرزومندم ارادتمندتان:
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❗️نقش مردان در بی حجابی زنان 🔻پشت هر زن بی حجاب یک مرد بی غیرت است. ✍ : هرکی گفت مقصر بی حجابی فقط خانومها هستن این ویدئو رو بفرست براش
♨️ یه زمانی مقامات پهلوی میگفتن ایران آفتابه هم نمیتونه بسازه! 😏دکترا از هند می اوردن و تجهیزات از غرب!!! 🔺و امروز شاهد عزت ایران هستیم!