eitaa logo
قائمون
240 دنبال‌کننده
9.8هزار عکس
5.5هزار ویدیو
467 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
با سلام وارادت طرح های ارتحال امام تقدیم دوستان... لطفا با قید فوریت عملیات فضاسازی رو آغاز بفرمایید. 🔰https://eitaa.com/roshana_zanjan 🔰https://rubika.ir/roshana_zanjan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ارسال غذا به شهر «الدریهمی» یمن با موشک! 🔹ارتش یمن برای کمک به نیروها و ساکنان محاصره شده شهر الدریهمی در غرب یمن، اقدام به شلیک موشک به این شهر می‌کند ولی این موشک‌ها منفجر نمی‌شود بلکه غذا و مایحتاج آن‌ها از آرد، گوشت تا لباس و غیره را به دست محاصره شدگان می‌رساند. 🔹ارتش یمن هر هفته دو روز اقدام به شلیک ۸ الی ۹ موشک و بعضا ۱۰ موشک به این شهر می‌کند و تاکنون بیش از ۲۵۰۰ موشک شلیک کرده است. یمنی‌ها نام «موشک غذایی» را به این موشک‌ها گذاشته‌‌اند.
🔴 آرایش جنگی سلبریتی با دستور اتاق فرمان جریان فتنه سلبریتی ها آرایش جنگی علیه دین و انقلاب و نظام گرفته اند،برای خلع سلاح نیروهای مسلح بیانیه میدهند.با تجزیه طلب و منافقین و سعودی و صهیونیسم همصدا شده اند.این صدای جریان برانداز فتنه است که خود در اتاق فرمان نشسته اند و لشکر سلبریتی های بی هویت را علیه نظام به میدان فرستاده اند
[Forwarded from ش اسدی] ♻️ پیشنهاد جنجالی یک هموطن مقیم آلمان به اصغر فرهادی موضوع فیلم عنکبوت مقدس، قتل‌های زنجیره ای زنان خیابانی توسط سعید حنایی در مشهد است.اما به طور موذیانه تلاش شده، جنایت‌های این قاتل زنجیره ای را به مذهب شیعه و اعتقادات وی ربط دهد. در تریلر این فیلم عکس هوایی از مشهد است که حرم امام رضا (ع) در مرکز آن است که شباهت عجیبی به تارهای عنکبوت دارد و بر این اساس‌، فیلم عنکبوت مقدس نام گرفته‌است. زهرا امیر ابراهیمی یکی از بازیگران این فیلم جایزه بهترین بازیگر زن را به خود اختصاص داد. من سناریویی را به آقای اصغر فرهادی پیشنهاد و هزینه های ساخت فیلم را هم تقبل می کنم. سال 2008 خبری کل اروپا را تکان داد' یوزف فریتزل' مرد یهودی اتریشی 24 ساله دخترش الیزابت را در زیرزمینی به مساحت یازده متر مربع زندانی کرده و قریب به 3000 بار به وی تجاوز می‌کند. الیزابت هفت بار از پدرش باردار می‌شود، که یکی از بچه ها بعد از تولد فوت می‌کند. جایزه که سهل است، اگر این فیلم اجازه اکران گرفت و به جشنواره‌ها راه یافت، من از آقای اصغر فرهادی و زهرا امیر ابراهیمی و... معذرت‌خواهی کرده و مجدد برانداز می‌شوم.
🔴فساد ۳۶ میلیون دلاری پای داماد وزیر سابق را وسط کشید 🔹در حکم تبرئه علی دیواندری، بیان شده که با پرونده‌سازی ۳ نفر که یکی از آنها ابر بدهکار بانکی و دیگری داماد یکی از وزرای دولت قبل است، فساد حادث‌شده. 🔹دادگاه در بخشی از حکم مذکور تاکید می‌کند: « شعبه 15 بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 32 تهران (اقتصادی) مکلف است سریعاً نسبت به اتخاذ تصمیم شایسته قانونی در ارتباط با موضوع اتهامی این 3 نفر پیرامون پرداخت تسهیلات 36 میلیون دلاری در بانک پارسیان اقدام نماید». 🔹این 3 نفر از شیوه‌ها و اهرم‌های غیرقانونی و نامشروع برای فرار از قانون و برداشت از بیت‌المال بهره جسته‌اند و دستِ کم در یک فقره، 36 میلیون دلار از منابع بانک پارسیان را به یغما برده‌اند و در زمانی که علی دیواندری در فرایند تحقیقات و رسیدگی قضایی می‌کوشید که ‌اثبات کند بدهکاران باید منابع بانک را برگردانند، با توسل به اهرم‌های قدرت و ثروت که در اختیار داشتند، دست به پرونده‌سازی ‌علیه وی زده‌اند. 🔹د‌ر این راستا، دادگاه ‌تمهیدات لازم برای بازپسگیری دارایی‌های به غارت رفته مردم در بانک‌های پارسیان و ملت را مد نظر قرار داده است و به منظور برخورد قاطع با غارتگران بیت المال و خیانتکاران به کشور در دوران تحریم‌ها‌ از دادسرای عمومی و انقلاب ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی خواسته و آنرا مکلف به رسیدگی و اتخاذ تصمیم سریع نسبت به موضوع اتهام این 3 نفر ‌کرده است.
خطیب‌زاده: یونان به‌جای هیاهوها از مسیر قانونی اقدام کند 🔹سخنگوی وزارت خارجه درباره توقیف نفتکش‌های یونانی گفت: چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی. به دولت یونان توصیه می‌کنم به‌جای هیاهوها از مسیر قانونی اقدام کرده و وکیل بگیرد و ما کمک می‌کنیم. خدمه کشتی در وضعیت خوبی هستند، ارتباط خود را با خانواده دارند و هیچ نگرانی درباره آن‌ها نیست. 🔹آن وقتی که کشتی ما به‌صورت غیرقانونی ضبط شد، تلاش کردیم مجرای دیپلماتیک را فعال کنیم. وزیر خارجه ما با همتای یونانی تلفنی صحبت کرد ولی دولت یونان نشان داد دستور طرف ثالث برای آن مهم‌تر بود. باید توجه کنند آمریکا و هیچ طرف ثالثی خیرخواه روابط ایران-یونان نیست. روابط ما محترمانه بوده و باید در همین بستر ادامه یابد.
📍نبیه بری رئیس مجلس لبنان شد 🔸️نبیه بری رهبر جنبش امل به عنوان رئیس پارلمان لبنان انتخاب شد. 🔸️گرچه انتخاب وی از پیش کاملا محتمل می نمود، اما سمیر جعجع رهبر جریان ۱۴ مارس روزهای گذشته اعلام کرد که نخواهد گذاشت اینبار نبیه بری به ریاست مجلس برسد . 🔸️انتخاب نبیه بری متحد اصلی حزب الله به ریاست مجلس ، اولین شکست مخالفان این جنبش در پارلمان لبنان است. 🔸️نکته مهم انتخاب نبیه بری به ریاست پارلمان اینست که وی بدون حمایت جریان ملی آزاد (متحد حزب الله) ۶۵ رای کسب کرد. 🔹الیاس بوصعب هم برای سمت نایب رئیس پارلمان از جریان ملی (متحد حزب الله) آزاد با ۶۵ رای در برابر غسان سکاف از حزب القوات لبنانیه (مخالف حزب الله) پیروز شد. 🔸️اهمیت این پیروزی برای ۸ مارس به مراتب از ریاست نبیه بری مهم تر است زیرا نشان داد وزن جریان ملی آزاد همچنان سنگین تر از دار و دسته سمیر جعجع است./
📍‏این هشتگ ‎ را در توییتر دنبال کنید ببینید سوئدی‌ها با مهمان چه‌طور رفتار می‌کنند! 🔹طرف نوشته یک سوئدی می‌شناختم دوست و آشنا می‌رفتند خانه شان، یادداشت می‌کرد هر کسی چه خورده و بعد از مهمانی برایشان فاکتور می‌فرستاد. چیزی که ظاهرا خیلی متداول است در سوئد. 🔸حالا وقتی ‏اینها می‌آیند ایران ملت ما مثل خسروانی ابله غرب زده غذا و جای مجانی بهشان می دهند و ماشین شان را هم مفتی تعمیر می‌کنند، آخر سر هم باهاشان عکس یادگاری می‌گیرند! 🔹کشورهای اسکاندیناوی خیلی دوست داشتند از خود تصویری گل و بلبلی و آرمانشهر ارایه کنند اما اینها قرن ها در کار تجارت برده بودند و اگرچه مثل همتایان برتانیایی خود موفق نبودند، اما امپریالیسم های استعمارگر و غارتگری بودند. 🔹سوئدی ها در غنا پایگاه نظامی و تجارت خانه برده داشتند و حتی کمپانی هند شرقی سوئد در هند سالها در کار استعمار هند بود. 🔸تاریخ استعماری و نژاد پرستانه کشورهای نوردیک را باید دوباره با صدای بلند خواند تا عده ای چرت و فراموشی تاریخی شان پاره شود.
♦️ منطقه در یک نگاه 1️⃣ رئیس هیئت «تجمع علمای مسلمین» لبنان پس از دیدار این هیئت با سفیر ایران در بیروت بر عهد و وفاداری به ولایت فقیه تأکید کرد. 2️⃣ اتحادیه جهانی علمای مسلمان، امت اسلامی و رهبران آن را به دفاع از مسجدالأقصی فراخواند. 3️⃣ مقام ارشد دفاعی ترکیه از آزمایش سامانه دفاع هوایی ساخت این کشور که از آن به عنوان رقیب سامانه «اس-۴۰۰» یاد می‌شود، خبر داد. 4️⃣ رسانه‌های رژیم صهیونیستی از عقب‌نشینی دولت «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا از تصمیم بازگشایی کنسولگری خود در قدس شرقی برای فلسطینی‌ها خبر دادند. 5️⃣ عربستان سعودی به همراه پنج کشور دیگر رزمایشی را با هدف «تأمین امنیت دریای سرخ» آغاز کرد. 6️⃣ معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه از برگزاری هشتمین اجلاس کمیسیون مشترک اقتصادی با قطر در دوحه و ششمین اجلاس کمیسیون مشترک اقتصادی با نیجریه در تهران خبر داد. 7️⃣ چهارمین نشست سران احزاب مخالف در ترکیه، با اجماع بر سر ده اصل برای رویارویی انتخاباتی با حزب حاکم، به میزبانی «حزب آینده» و ریاست «احمد داوود اوغلو» برگزار شد.
تشریح نحوه شناسایی جسد «عبدالباقی» رئیس بانک اطلاعات هویت ژنتیک ایران: 🔹با طرح برخی شایعات و ابهامات درخصوص متوفی حسین عبدالباقی که هویت وی از طریق بررسی‌های انجام شده و از جمله روش‌های بیومتریک (اثر انگشت) به انجام رسیده بود، لزوم انجام آزمایش ژنتیک مطرح و اقدامات لازم انجام شد. 🔹با بررسی پیکر و عدم مشاهده تخریب بافتی، نمونه‌گیری طبق دستورالعمل‌های موجود سازمان از بافت‌های عمقی (عضله) انجام شد و با توجه به اولویت تعیین هویت متوفی، آزمایش به صورت خارج از نوبت انجام و پروفایل ژنتیکی استحصال و فرآیند مقایسه تطبیقی با پروفایل ژنتیکی مادر و ۳ فرزند وی توسط نرم افزار اختصاصی انجام شد. 🔹براساس محاسبات آماری، احتمال صحت روابط مذکور در هر ۴ مورد، بین متوفی با مادر بیولوژیک و فرزندانش، ۹۹.۹۹۹۷ % به دست آمد؛ لذا هرگونه شبهه‌ای در مورد صحت این پاسخ و احراز هویت متوفی رد می‌شود. 📝نحوه شناسایی هویت جانباختگان را اینجا http://tn.ai/2720076 بخوانید
🔴متروپل پرونده ندارد! 🔹شكيب، رييس سازمان نظام مهندسی: ايران در حوزه علم ساختمانى جزو ۵ کشور اول جهان است اما چنين علم و دانشی اجرا و پياده سازی نمی‌شود. ۳۰ درصد هزینه‌ها برای اسکلت ساختمان به کار می‌رود و ۷۰ درصد باقی مانده صرف هزینه‌های دیگر می‌شود. 🔹متروپل به صورت عجيبی ساخته شده اين فرد آنقدر قدرت داشته كه بعد از ساخت و ساز اقدام به دريافت پرونده كرده است.اين ساختمان پرونده ندارد و نفوذ به قدری بوده كه درباره اين پروژه بزرگ اصلا پرونده در معاونت مربوطه مشاهده نشده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اینجا یکی از روستاهای بلتستان پاکستان که نزدیک چین و درمیان کوهای قراقرم است. در نه آهنگ است نه باندی است نه سالنی و نه زبانشون فارسی است اما زبان مشترک این سرود زبان عشق به (عج) و عشق به رهبری است که هنوز بعض افراد در اثر ذهنیتی که رسانه های تمسخر های در آنها ایجاد کردند تصور کرده اند کاری حکومتی است نه مردمی. چرا حاضر نیستتد تامل کنند و شور و احساس پاک و الهی را که این سرود در نوجوانان و خانواده ها ایجاد کرده را ببینند‼فقط به این افراد می گویم ؛ چشم ها را باید شست ، جور دیگر باید دید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سربازان خمینی کبیر هزاران کیلومتر دورتر اینگونه یکصدا با برادران ایرانی خود امام زمان را فریاد می‌زنند‌‌. امروز افریقای مسلمان صدای فریاد مظلومانۀ خود را هر چه بیشتر بلند می‌کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥سخنان تند و بی سابقه ابوالقاسم طالبی علیه جشنواره کن و انفعال وزارت امور خارجه ▪️عنکبوت مقدس یک فیلم درجه چندم علیه اسلام و ایران است؛ خدا جواب این توهین های دشمن را خواهد داد اما محبان امام رضا هم وظیفه خودشان را دارند.همانطور که تزارها به حرم رضوی توهین کردند و اثری از آنها امروز نیست، سرنوشت توهین کنندگان امروز به امام رضا هم مشخص خواهد شد. این فیلم از نگاه مخاطبان جشنواره کن هم یکی مانده به آخر شده است.بی بی سی دیگر از حالت تهاجم نرم درآمده و اخبارش علیه مقدسات ماست اما وزارت خارجه هیچ واکنشی نسبت به دولت انگلیس نشان نمی‌دهد. ▪️وزارت امور خارجه در امور فرهنگی مسامحه می‌کند در حالیکه برخی کشورها مانند انگلستان، وارد جنگ رسمی تبلیغاتی با جمهوری اسلامی شده‌اند.رئیس جمهور سری هم به وزارت خارجه بزند، انگار مسئله فرهنگ برای این وزارتخانه و وزیر امور خارجه چندان اهمیت ندارد. وزارت خارجه هنوز دست غربگراهاست و هیچ پاکسازی در سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌ها انجام نشده است.
💢سرباز من یک تصمیم بزرگ گرفتم که مطمئنم از چهل سال مجاهدتم بالاتر است... بعد از آنکه ماموریتم در سوریه تمام شد و برگشتم، تصمیم دارم بروم گوشه ای از این مملکت، در یک مسجد دورافتاده، روی این بچه های نوجوان و جوان کار فرهنگی انجام دهم و برای امام زمان سرباز تربیت کنم... کاری که ما تا حدودی کوتاهی کردیم و باید آن دنیا جواب پس بدهیم....
🖼 دنیا غزل نداشت اگر دختری نبود روز دختر مبارک
817.pdf
459.7K
🇮🇷 📝 / گفتمان امامِ نوفل‌لوشاتو 🍃🌹🍃 ✍️ دکتر عبدالله گنجی | | 🆔 eitaa.com/meyarpb
🇮🇷 📝 دل‌نوشته‌ای برای رهبر عزیز و مقتدرمان 🍃🌹🍃 🔻خیلی ها نمی‌دانند شما تمام بازی ایران و کره در جام ملتهای ۱۹۹۶ را دیده ای و برای موفقیت تیم ملی زیر لب ذکر می‌گفتی و با گلهای علی دایی خوشحالی می‌کردی! 👌حتی وقت خوابتان بود که بازی ایران و امریکا در جام جهانی ۹۸ فرانسه را دیدی و با گل استیلی خوابتان پرید و تا آخر تماشایش کردید! 👌۳ ساعت و ۳۰دقیقه وقت گذاشتید و فیلم‌سینمایی محمد رسول الله(ص) مجیدی مجیدی را با کارگردانش دیدید و بعد از پایان گفتید: کاش می‌توانستم دوباره تماشایش کنم! 👌شب کریسمس به خانه شهدای ارامنه می روید، از شیرینی و میوه هایشان می‌خورید. 👌شما بعد از انتخابات ۸۸ با امثال سیدمهدی شجاعی جلسات خصوصی می‌گذاشتید و هنرمندان را هنرمندانه نسبت به اتفاقات توجیه می‌کردید. 👌از فیلم مارمولک بدتان نیامد و دستور توبیخ ندادید، کارگردانش را در آغوش کشیدید. 👌بیش از ۱۲۰۰ رمان خوانده اید، و کتابخانه تان هیچ کتابی بدون حاشیه نویسی ندارد. 👌حلقه ازدواج پسرتان، انگشتر عقیق خودتان بود که کوچک کردن اندازه اش برای داماد، فقط ۱۴ هزار تومان خرج داشت. 👌کاش می‌دانستند فرزندانتان حتی از املت بیت المال شام دفتر نمی‌توانستند بخورند. 👌بیماریتان را در بیمارستان بقیه الله تهران با پزشکان ایرانی معالجه کردید. 👌نوه تان در بیمارستان رسالت تهران بدنیا آمد. 👌از مجید صالحی تا عادل فردوسی پور،حسن جوهرچی تا رامبد جوان، امین تارخ تا حسام نواب صفوی، محمدعلی کشاورز تا داوود رشیدی، برای گفتگو با همه وقت گذاشته اید. 👌موسیقی و و ردیف های آوازی و سازهای ایرانی را خوب می‌شناسید، اهل شعرید، سینما شناسید، تندخوان و اهل مطالعه‌اید، والیبال بازی می‌کردید و حواستان به شطرنج آرین غلامی هم هست. 👌سریال پایتخت و عمو پورنگ‌ را دنبال می‌کردید، جلال آل احمد و شریعتی می‌خوانید، اندیشه های سید قطب را ترجمه می‌کنید. 👌با لباس مبدل بین خرابه های بم قدم می‌زنید. 👌اجازه نمی‌دهید خبرنگاری با کفش روی فرش چادر زلزله زدگان کرمانشاه برود 👌اتومبیل حامل و محافظان را نگه می‌دارید تا به داماد و عروس نسبتا بد پوشش در خیابان تبریک ازدواج بگویید، 👌با دختر کوهنورد جوان که سگش را در آغوش گرفته با محبت از احکام نگه داری حیوانش سخن می‌گویید، 👌 دانشجویان را برای بیان صریح ترین مواضع دعوت می‌کنید و بیش از ۶ ساعت پای حرفهایشان می‌نشینید. 👌رهبر ۸۱ ساله ای که ساعت ۵ صبح کارش را شروع می کند وساعت ۱۱ شب می‌خوابد تا نیمه شب برای تهجد بیدار بشود. 👌سخنرانی طولانی می کند با کمترین تپق و اشتباه! 👌با هر قشری با اطلاعات تخصصی سخن می‌گوید. 👌هر روز گزارشات مردمی را میخواند و از اوضاع زندگی مردم شخصاً تحقیق می‌کند. 👌به کوه می رود، جنس غیر ایرانی در خانه شان پیدا نمی‌شود. 👌هنوز اثاث خانه شان همان جهیزیه قدیمی همسرشان است. مایحتاج منزل را اهل خانه از جنوب شهر تهیه می‌کنند! 👌از حضرات آیات بهجت و بهاءالدینی تا حسن زاده آملی و فاطمی نیا و حتی پوتین و کوفی عنان و دکوئیار و بانکی مون شیفته و واله شما شده‌اند! 👌حق دارند اینهمه دشمنی می‌کنند با شما و نامتان! 👌شما هیبت شاهان و رهبران عالم‌را به چالش کشیده اید! 👌با آن دمپایی وصله دار، عینک قدیمی با پَدِبینیِ شکسته و همان‌آستین قبای نخ نما شده! 👌با این همه سادگی، از تنگه باب المندب تا تنگه هرمز از یمن تا آذربایجان از کشمیر تا زاریا در نیجریه از بوسنی تا ونزوئلا از ضاحیه تا پاراچنار! زیر سایه همان قبای با پارچه زبده رضوی ایرانی است که لایه پس دوز پایینش را باز کرده اید تا اندازه استفاده شما بشود. 👌میرحسین و رهنورد را از طلاق نجات داده اید! 👌فرزندانتان را به ختم همسر امجد می‌فرستید! 👌برای وفات دختر کوچک سید مهدی شجاعی پیام می‌دهید 👌بر پیکر هاشمی نماز می‌خوانید. 👌جوانمردانه از دولت کم محبوبیت حمایت می‌کنید! 🔺 و هزار حرف نگفتنی دیگر... 👌شما بهترین رهبر دنیایید. باهوش، مقتدر، صبور، مهربان، حکیم. 🌿 سلامتی رهبر عزیزمان صلوات 🌿 ✍گمنام | | 🆔 eitaa.com/meyarpb
📍هشدار ایران به تروئیکاى اروپایى و آمریکا 🔻سخنگوی وزارت خارجه: 🔹رژیم اسرائیل، به عنوان دشمن شماره یک برجام، نفی‌کننده ان‌پی‌تی و تنها دارنده تسلیحات اتمی در خاورمیانه و شمال آفریقاست. ما این را می‌دانیم. جهان هم می‌داند. 🔹زمان آن است که سه کشور اروپایی و آمریکا از به خواب زدن تعمدی خود دست بردارند. 🔹آن‌ها یا می‌توانند گزینه دیپلماسی را دنبال کنند و یا در جهت مخالف اقدام کنند. ما برای هر دو آماده‌ایم.
🔴 آیت الله نوری همدانی: درد مردم را بیان می کنیم؛ اما صدای ما به جایی نمی رسد؛ پخش نمی کنند آیت‌الله نوری همدانی در پایان درس خارج: 🔸متاسفانه مردم از نظر معیشت و گرانی در مضیقه هستند و انتظار ما از مسئولین رسیدگی به وضعیت موجود است، چرا که مردم به ما می‌گویند که از نظر گرانی و سختی معیشت در رنج و سختی به سر می برند، ما باید قدر این مردم را بدانیم و باید باید به فکر اینها باشیم درد این ها را درک کنیم و به اندازه خودمان سعی کنیم از این مردم پشتیبانی شود. 🔸ما باید به مسئولان تذکر بدهیم چرا که مردم به ما مراجعه می‌کنند و می‌گویند چرا درباره وضعیت معیشت و گرانی شما حرفی نمی‌زنید، باید بگویم ما تذکر می دهیم ولی متأسفانه تذکرات ما پخش نمی‌شود 🔸مردم بدانند که حوزه علمیه قم و ما طلبه ها با این مردم هستیم چون همین مردم هستند که تا به حال اسلام را حفظ کردند، اماحرف و صدای ما به جایی نمی رسد و پخش نمی کنند.
خاندوزی: حذف ارز ترجیحی ‌منفعتی‌ برای دولت ندارد وزیر اقتصاد: 🔹برخی می‌گویند تورم در اقتصاد ایران محصول افزایش بی‌ضابطه نقدینگی است این در حالی است که بالاتر از ۹۰ درصد نقدینگی کشور سپرده‌های بانکی است. 🔹اگر بخواهیم کشور را تورمی اداره نکنیم و اقتصاد را به نفت گره نزنیم تا با تغییر قیمت‌ها در بازار جهانی، نون و پنیر مردم گران نشود پس باید کشور را با مالیات اداره کنیم 🔹ارز ترجیحی با توجه به بازپرداختی که برای یارانه‌ها دارد منفعت خزانه‌ای و بودجه‌ای برای دولت ندارد.
🇮🇷 📝 | امام محکمات یا متشابهات؟ 🍃🌹🍃 🔻براندازی نظام اسلامی هدف غایی نظام سلطه است؛ اما آنچه که اهمیت دارد این است که با توجه مستحکم شدن بنیه انقلاب و نظام اسلامی و غیرممکن بودن براندازی سخت، یکی از اهدافی که استکبار و ضدانقلاب پیگیری می کند تغییر رفتار و محاسبات در جامعه و نیروهای انقلاب است. 🔸این نکته را باید مدنظر داشت که همانگونه که رهبر معظم انقلاب می فرمایند: « تغییر رفتار با تغییر نظام هیچ تفاوتی ندارد.» چرا که به تعبیر ایشان «باقی ماندن نام جمهوری اسلامی و حتی حضور یک معمم در رأس آن مهم نیست، مهم آن است که ایران تأمین‌کننده‌ی اهداف آمریکا، صهیونیسم و شبکه‌ی قدرت جهانی باشد.» امری که برخی تئوریسین های جریان غربگرا آن را به نرمالیزاسیون انقلاب تعبیر کرده اند. 🔹در حالی‌که قطعا مسیر آینده‌ی جمهوری اسلامی در گرو «قرائت معتبر امام» است اما برخی در نظر دارند در عرض ریل معتبر و اصلی انقلاب و اصول امام، ریل‌گذاری جدیدی بر مبنای سلایق شخصی و منفعت فردی و جریانی ایجاد کنند تا بتوانند چهره ای بزک شده و یا کاریکاتوری از انقلاب و امام معرفی نمایند؛ انقلاب و امام طرفدار نظام سلطه، انقلاب و امام لیبرال، انقلاب و امام اشرافی نشین و تجمل پرست و ... . 🔸آنچه در مسیر جلوگیری از این تحریف نیاز است تمسک به «محکمات امام» و ارائه «قرائت معتبر» از ایشان است. اما اگر پرسیده شود که «محکمات امام چیست؟ باید دید آن نقطه‌های اصلی که امام روی آنها تکیه کرده چیست؟ ببینید چه چیزهایی کثیرالتکرار است، آنها می‌شود بیّنات امام.» 🔹رهبر معظم انقلاب در بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام هفت اصل از محکمات و بینات اندیشه های امام را برشمردند: « اثبات اسلام ناب محمدی و نفی اسلام آمریکایی»، « اعتماد به وعده‌ی الهی و بی‌اعتمادی به قدرتهای مستکبر و زورگوی جهانی»، « اعتقاد به اراده مردم و نیروی مردم و مخالفت با تمرکزهای دولتی»، « حمایت از محرومان و مستضعفان و مخالفت با خوی کاخ‌نشینی»، « مخالفت صریح با جبهه‌ی قلدران بین المللی و مستکبران»، « اعتقاد به استقلال ملی و رد سلطه پذیری» و « تکیه بر وحدت ملی». 🔺نکته مهم در تداوم راه و اندیشه های امام و نیفتادن در دام آنانکه با توسل به متشابهات و متشابه نمودن محکمات قصد انحراف و تحریف مکتب امام را دارند دو چیز است؛ اول بازخوانی نصوص صریح و سیره ایشان و دوم تمسک به نائب و سکان داری که نشان داده به این راه اعتقاد عمیق داشته و دارد و نگذاشته این مسیر از اصل خود منحرف گردد. ✍یعقوب ربیعی | | 🆔 eitaa.com/meyarpb
این کلیپ رو پرویز پرستویی منتشر کرد و نوشت پدر ملیکا گفته از جسد فرزندش فقط یک پا تحویلمان دادند،(داخل مشما) دیشب رفتیم منزل خانواده ملیکا و باهاشون مصاحبه کردیم، اگر میخواید برای مردم آبادان کاری کنید ،