eitaa logo
قائمون
260 دنبال‌کننده
10هزار عکس
5.6هزار ویدیو
467 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰ریه‌های سبز ایران در حال زوال براساس اطلاعات و اسناد حسن احمدی، استاد منابع طبیعی دانشگاه تهران سال ۱۳۳۲ ایران و ترکیه ۱۸ میلیون هکتار جنگل داشتند. اکنون وسعت جنگل‌های ایران به ۱۲ میلیون هکتار کاهش پیدا کرده و ترکیه جنگل‌های خود را به ۴۰ میلیون هکتار رسانده است. در ایران سالانه ۱۰ هزار هکتار جنگل‌کاری انجام می‌شود. این رقم در کشور چین ۱۰ میلیون هکتار و در کره جنوبی ۱۵۰ هزار هکتار است. 🔰مار در آستین فرانسوی‌ها یکی از خطراتی که ما همیشه تذکر می‌دادیم این بود که پناه دادن به تروریست‌ها به ضرر اروپایی‌ها خواهد بود. وزیر دفاع ترکیه نسبت به تحولات اخیر فرانسه گفت: ماری که فرانسه پرورش داده الان در حال نیش زدن خودش است. وقتش شده که همه چهره واقعی عناصر سازمان‌های تروریستی را ببینند. هیچ‌کس از ما انتظار خویشتن‌داری با تروریست‌ها در مرزهای جنوبی‌مان را نداشته باشد. 🔰از اتاق اصناف استعلام کنید اخوان مدیر مسئول روزنامه جوان در توئیتی نوشت: پزشکی در قتل یک انسان مشارکت داشته، همکارانش می‌گویند: . هنرپیشه‌ای عده‌ای را به ناامن کردن جامعه تشویق کرده، همکارانش می‌گویند: . نظرتان چیست که ‎آیین دادرسی را ملغی کنیم منتظر بشینیم ببینیم نظر اعضای اتاق ‎اصناف چیه؟ 🔰کاربرانی که احساس بدبختی می‌کنند مجله آمریکایی تایم در گزارشی نوشت: نتايج یک مطالعه‌ بر روى جوانان و نوجوانان نشان می‌دهد اینستاگرام بدترین شبکه اجتماعی از لحاظ تأثیرات منفی بر روی سلامت روان جوانان است. طبق این تحقیق کاربران این شبکه اجتماعی ۶۳ درصد بیشتر از کاربران دیگر شبکه‌های اجتماعی احساس بدبختی می‌کنند. 🔰حتی مکرون هم اعتماد نکرد فرح دوستدار کارشناس سعودی‌اینترنشنال گفت: اگر واقع‌گرا باشیم مشکل ما چنددستگی است که حتی مکرون در دیدار خانم علینژاد به آن اذعان کرد؛ سیاستمداران غربی می‌گویند که ما از کجا بدانیم و مطمئن باشیم که این جنبش موفق خواهد شد؟! طرف مقابل ما چه کسی است؟! 🔰متهم گریخت علی الزبیدی عضو الفتح اعلام کرد: دولت السودانی بدون هیچ خط قرمزی، به مبارزه با فساد و فاسدان ادامه می‌دهد. الکاظمی به فساد، نفوذ در سرویس‌های امنیتی و همکاری در ترور فرماندهان پیروزی متهم است و همین مسائل باعث شده از طرق کردستان به امارات فرار کند. 🔰سیل دروغین صهیونیست‌ها علیه فلسطینی‌ها اقدام عمدی رژیم صهیونیستی در جاری شدن سیل در نوار غزه از خبرهای عجیب روز قبل بود. گروه‌های فلسطینی از جامعه جهانی خواستند تا مانع باز کردن عمدی و بی‌دلیل دریچه‌های سد‌های منطقه توسط رژیم صهیونیستی برای ایجاد سیل شوند.
🔰تشدید هشدارها درباره کودتای بانکی-امنیتی آمریکا علیه دولت عراق 🔺مصطفی جبار سند نماینده پارلمان عراق: 🔹آمریکا از سودانی می خواهد در واشنگتن حاضر شود و مسیر دولت سابق را طی کند. این خواسته با سه پیام اقتصادی دنبال می شود. 🔹پیام اول در ندادن اموال عراق به دلار است که آمریکا آن را از ۱۰۰ درصد به ۲۵ درصد رسانده است. 🔹پیام دوم حذف ۴ بانک بزرگ عراقی از فرایند مزایده دلار است که فروش دلاری بانک مرکزی عراق را به یک سوم کاهش داد و موجب افزایش قیمت دلار در بازار موازی شد. 🔹پیام سوم تعویق فرایند خرید گاز و انرژی از ایران از طریق ممانعت از پرداخت بهای آن است. 🔹لازم به توضیح است که بعد از اشغال عراق از سوی آمریکا در سال ۲۰۰۳ درآمدهای دلاری دولت عراق در نقض مسلم حاکمیت این کشور ابتدا به بانک مرکزی آمریکا (فدرال رزرو) واریز و سپس در صورت صلاحدید دولت آمریکا به بانک مرکزی عراق انتقال می یابد. هزینه های اشغال و غرامت جنگ کویت نیز از همین محل پرداخت شده است.
♦️ جهان سیاست در یک نگاه |۵ دی ۱۴۰۱ 1️⃣ وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در حمله پهپادی اوکراین به یک پایگاه هوایی در منطقه «ساراتوف» روسیه، سه نفر کشته شدند. 2️⃣ مقامات کره جنوبی مدعی شدند پهپادهای کره شمالی وارد مرز داخلی این کشور شدند و ارتش کره جنوبی آنها را سرنگون کرد. 3️⃣ در ادامه تشدید ناآرامی‌ها در کرانه باختری و قدس اشغالی، نیروهای مقاومت فلسطین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ عملیات علیه نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست انجام دادند. 4️⃣ معاون وزیر امور خارجه قطر با حضور در تهران با وزیر خارجه ایران دیدار و گفتگو کرد. 5️⃣ رئیس اداره اطلاعات وزارت دفاع اوکراین گفت ایران تاکنون هیچ موشکی برای استفاده در جنگ اوکراین در اختیار روسیه قرار نداده است. 6️⃣ مجلس شورای سلطنت عمان با برگزاری نشستی پیشنهاد اصلاح فرمان سلطنتی مربوط به تحریم رژیم صهیونیستی را تایید کرد. طبق این اصلاحیه هرگونه همکاری ورزشی، فرهنگی و اقتصادی با صهیونیست‌ها ممنوع است. 7️⃣ سخنگوی وزارت خارجه چین، با بیان این که مذاکرات مربوطه به پرونده هسته‌ای ایران به مرحله‌ای حساس رسیده و ایران به همه الزامات مربوط به توافق پاسخ می‌دهد، گفت: «شاهد تاخیر در پاسخ طرف‌های دیگر هستیم».
📍"کی گفته، برجام مرده؟! ولی بازم می‌گیم، کار، کارِ خودشونه! جایگزینی برای مذاکره، اون هم بعد از اغتشاشات ناکام، وجود نداره؛ اصلا کسایی که غیر این فکر می‌کنن، خودشون رو گول می‌زنن"؛ والاّ ... 🔹 ۲ دی ۱۴۰۱ | مکرون، رییس‌جمهور فرانسه در مصاحبه با روزنامه النهار لبنان: با توجه به نفوذ و تاثیر منطقه‌ای ایران، متقاعد شده‌ام که مشکلات در خاورمیانه، تنها در صورتی قابل حل است که چارچوبی برای گفتگو پیدا کنیم که شامل ایران نیز، بشود | لوموند 🔸 ۲۹ آذر ۱۴۰۱ | فرانس۲۴: نشست بغداد۲ که شامل مقامات فرانسه و اتحادیه اروپا نیز بود به دعوت مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه، برگزار شد؛ حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران نیز به این همایش دعوت شده است و در این نشست جوزپ بورل، دیپلمات ارشد اتحادیه اروپا نیز حضور خواهد داشت تا با هدف احیای توافق هسته‌ای ایران برای قدرت‌های جهانی میانجیگری کند 🔹 ۲ دی ۱۴۰۱ | فرانسه برای صدور ویزای تجار ایرانی اعلام آمادگی کرد؛ در نشست مشترک کمیسیون انرژی اتاق ایران و دست‌اندرکاران اقتصادی سفارت فرانسه، نمایندگان این سفارتخانه برای تسهیل صدور ویزای تجار ایرانی و افزایش سطح همکاری‌های تجاری میان دو کشور اعلام آمادگی کردند 🔹 ۲ دی ۱۴۰۱ | بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: به عنوان هماهنگ کننده، به ازسرگیری اجرای برجام بر اساس نتایج مذاکرات وین، ادامه می‌دهم؛ جایگزینی برای برجام، وجود ندارد؛ کسانی که غیر از این فکر می‌کنند، خود را فریب می‌دهند 🔹 ۲ دی ۱۴۰۱ | رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در مصاحبه‌ با رادیو اروپای آزاد در پاسخ به این سوال که «آیا برجام مرده؟»: آماده‌ایم دیپلماسی با ایران را ادامه دهیم؛ وظیفه من، نوشتن آگهی ترحیم نیست، وظیفه من، محافظت از منافع ایالات متحده و تقویت آن است؛ ما هنوز به دیپلماسی باور داریم؛ علی‌رغم تمام اتفاقاتی که در ماه‌های اخیر رخ داده، باور داریم که بهترین راه برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای از طریق توافق هسته‌ای است؛ اما باز هم تاکید می‌کنم طرفی که به یک امکانِ واقعی برای احیای برجام پشت کرد، ایران بود! 👈 گفتنی است، مقامات آمریکایی درحالی از دیپلماسی با ایران سخن می‌گویند که طی هفته‌های اخیر، مکررا تاکید کرده بودند که در حال حاضر بر روی احیای توافق هسته‌ای با ایران متمرکز نیستند!
📍چرا امنیت روانی ایرانیان باید بازیچه این هرزنامه ها باشد؟ 🔸هرزنامه اعتماد با درج مطلبی با عنوان «حذف ایران» صحبت های ماکرون درباره ایران را کاملا برعکس ترجمه کرده و نوشته: 🔹متقاعد شده ام نمی‌توانیم برای مشکلات منطقه راه حلی پیدا کنیم جز با کاهش نفوذ ایران! 🔸در صورتی که جمله ماکرون دقیقا این بوده که: «متقاعد شده ام مشکلات منطقه خاورمیانه تنها در چارچوبی که ایران بخشی از گفتگوها باشد و با استفاده از تأثیر منطقه ای ایران حل‌ می‌شود.» 🔹هرزنامه های اصلاح طلب با تغییر جملات اربابان خود، حتی از آنها هم پیشی می گیرند و آمال و آرزوهایشان را در دهان غربی ها می گذارند. اینها به دنبال نابودی ایران، سلاح های ایران و هرچیز قدرتمند مربوط به ایران هستند. فرق اینها با مسیح علینژاد چیست که این چنین از دیدار ماکرون با عبداللهیان به خشم آمده بود؟ 🔸داستان چیست که این سخنگویان ناتو باید در تهران پایگاه داشته باشند و با رانت کاغذ دولتی علیه منافع ملی روزنامه بزنند و اذهان ایرانیان را نابود کنند؟ فرق این ها با صدای لندن و مزدور نشنال چیست؟
💢 پخش زنده نشست روشنگری 📌 موضوع: تبیین مسائل سیاسی روز ایران 👤 با سخنرانی جناب آقای دکتر مهدی سعیدی (نویسنده کتاب جنایات غرب - دارای دکترای مسائل ایران، نویسنده و پژهشگر در حوزه احزاب و گروه های سیاسی ایران) ⏰ زمان: چهارشنبه ۷ دی ماه ۱۴۰۱ - ساعت ۷:۳۰ شب 📺 پخش از ⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️ https://eitaa.com/Honarmandan_Zanjan_ir ┄┅┅❀💠🇮🇷💠❀┅┅┄ 🆔 https://eitaa.com/Honarmandan_Zanjan_ir 🆔 https://rubika.ir/Honarmandan_Zanjan_ir 🌐 http://www.zanjan.basijhonarmandan.ir ┄┅┅❀💠🇮🇷💠❀┅┅┄
💢 پخش زنده نشست روشنگری 📌 موضوع: تبیین مسائل سیاسی روز ایران 👤 با سخنرانی جناب آقای دکتر مهدی سعیدی (نویسنده کتاب جنایات غرب - دارای دکترای مسائل ایران، نویسنده و پژهشگر در حوزه احزاب و گروه های سیاسی ایران) ⏰ زمان: چهارشنبه ۷ دی ماه ۱۴۰۱ - ساعت ۷:۳۰ شب 📺 پخش از ⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️ https://eitaa.com/Honarmandan_Zanjan_ir ┄┅┅❀💠🇮🇷💠❀┅┅┄ 🆔 https://eitaa.com/Honarmandan_Zanjan_ir 🆔 https://rubika.ir/Honarmandan_Zanjan_ir 🌐 http://www.zanjan.basijhonarmandan.ir ┄┅┅❀💠🇮🇷💠❀┅┅┄
📍 آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی 🔹دادستان کل کشور: 🔹دستگاه قضایی در نظر داشت آنچه اختلاس شده به بیت المال برگردد. 🔹 بخشی از سرمایه‌‌ها در این پرونده خارج از کشور بود که برای برگرداندن آنها اقداماتی لازم بود و طبق آخرین اطلاعات، پیشرفت های خوبی برای برگرداندن این اموال شده است. 🔹بخش قابل توجهی برگشته است و وقتی متوجه شدیم همه و بیشتر اموال برگشته درباره اجرای احکام او اقدامات لازم انجام می شود.
📍 لغزش زبانی بایدن به مذاق صهیونیستها خوش نیامد 😵‍💫آمریکا علاقه‌مند به امضای توافق هسته‌ای با ایران است روزنامه صهیونیستی «هاآرتص»: 🔹نهاد امنیتی تل‌آویو بر این باور است که واشنگتن علاقه‌مند به امضای توافق هسته‌ای با ایران است و اظهارات بایدن درباره مرگ توافق هسته‌ای یک «لغزش زبانی» بوده تا سخنانی الزام‌آور!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍آیت الله رئیسی: حضرت فاطمه یک شخصیت بزرگ در تاریخ است 🔹رئیس‌جمهور در مراسم تشییع ۲۰۰ شهید گمنام دفاع مقدس: فاطمه اطهر (س) الگویی برای بشریت است. سیره او پیش روی ما است. برای ما انسان‌ها شناخت سیره فاطمه زهرا (س)، قول او، فعل او و زندگی او کاملاً قابل دستیابی است. 🔹استعمارکنندگان و قدرت‌های بزرگ با سخن از آزادی و شعارهای فریبنده می‌آیند و ملت‌ها را به بدبختی و ذلالت می‌اندازند. 🔹در جریان اغتشاشات اخیر استکبار با تمام توان به میدان آمد. کسانی که رسما در میدان نبودند شایعه پراکنان و شایعه سازان بودند. 🔹کشور پیشرفت‌های زیادی کرده و دلیل عصبانیت دشمن این پیشرفت‌ها است. بالاترین فشار و تحریم تاریخ را نسبت به ایران کردند. تمام فشارها در قبال جمهوری اسلامی شکست خوردند.
⚫️ شهیده‌‌ی جهاد تبیین 🔷حضرت فاطمه زهرا(س) پس از رحلت جانگداز رسول مکرم اسلام،در اوج جوانی و با وجود سنگینی غم پدر بزرگوارشان،داشتن مسئولیت چهار فرزند خردسال و فرزندی در شکم ،در میدان مبارزه با جریان تحریف غدیر ورودی بی‌نظیر دارند. 🔶 ایشان دفاع از ولایت، امامت و نهضت عظیم نبوی را وظیفه خود دانسته و با بیان خطبه،حضور در منزل مهاجر و انصار و حتی گریه‌های طولانی ،حقانیت و مظلومیت امیرالمومنین را به مسلمین یادآوری می‌کنند و با وجود شرایط خاصی که داشتند،بدون مصلحت اندیشی‌های خام،گام در مسیر جهاد‌تبیین و روشنگری گذاشته و در این جهاد عظیم،جان عزیز خود را تقدیم می‌کنند. ✅ امروز وظیفه‌ی ما نیز لبیک به فراخوان امام خامنه‌ای در راستای تحقق جهاد تبیین و حرکت در مسیر بصیرت فاطمی می‌باشد.مبادا در این جهاد، در چاه مصلحت‌های ساختگی و عقب نشینی در برابر دشمن بیفتیم.چرا‌ که یکی از اهداف دشمن پرهزینه کردن حرکت در جاده اسلام و انقلاب است. 🖌مصطفی_علیجان‌زاده
پای درس فاطمه🥀 برای دفاع از ولایت باید جنگید حتی با تنی خسته و رنجور حتی با سینه ای پردرد و شکسته حتی با صورتی کبود حتی اگر ولایت تک و تنها در گوشه ای به مصلحتی بزرگ تر ساکت و سر در گریبان 💠 درس بزرگ فاطمه از کوچه های تنگ مدینه از هزار و چهار صد سال پیش برای ما این است پای ولایت بمانید هر چند دلشکسته و هر چند رنجور و با تنی خسته! هر چند در مقابل دنیایی از دشمن و چه خوب شهدا این درس را گرفتند ای کاش... 🥀صلی الله علیک یا مادر مظلوم🥀
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رئیسی: آغوش ملت برای فریب‌خوردگان باز است 🔹چرا به ما از کانال‌های مختلفی پیام می‌دهید که ما آماده گفتگو هستیم و ما قصد براندازی ندازیم، در حالی که ما شما را می شناسیم. 🔹آغوش ملت برای کسانی که دچار فریب شده‌اند باز است ولی به معاندین رحم نخواهیم کرد.
🔰ضربه سپاه به آشوبگران مرتبط با انگلیس، نماینده ارشد کاخ وستمینستر را عصبانی کرد 🔸رییس کمیته روابط خارجی پارلمان انگلیس در واکنش به ضربه سپاه ثارالله استان کرمان به شبکه سازمان یافته مرتبط با لندن در جریان آشوب‌های اخیر و دستگیری هفت لیدر و عنصر اصلی آن، خواستار وضع تحریم‌های روزانه علیه ایران شد. 🔺آلیسیا کرنز گفت: 🔹نگرانی من بسیار جدی است. واقعیت این است که ایران نشان داده است که با خوشحالی هر کسی را که تابعیت دوگانه داشته باشد دستگیر خواهد کرد 🔹من هر کسی را که غربی است تشویق می‌کنم تا ایران را ترک کند.
جزییات عملیات ۳ ساعته «نوپو» برای دستگیری تروریست‌های‌ ایذه 🔹فرمانده یگان‌های ویژه انتظامی کشور: با اشراف از این که تعدادی از عوامل حادثه تروریستی شهرستان ایذه در روستایی در محدوده شهرستان‌های ایذه و باغملک مخفی شده‌اند بلافاصله واحد نوپو یگان ویژه خوزستان به محل اعزام شده و محل مورد نظر را محاصره کردند. 🔹عوامل تروریستی پس از اطلاع از حضور ماموران اقدام به تیراندازی به‌سمت عوامل ماموران کرده که این درگیری مسلحانه ۳ ساعت به طول انجامید. 🔹در نهایت طی مذاکره و عملیات روانی ۲ نفر از این عوامل خود را تسلیم کرده؛ اما ۲ نفر دیگر به تیراندازی و درگیری مسلحانه ادامه دادند که در نهایت طی آتش متقابل کشته شدند. 🍃[ : پویشی برای همه مردم ایران ]✨ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 🆔 | eitaa.com/joinchat/796000260C5d9fc9afdd
🇮🇷 📝جزییات عملیات ۳ ساعته «نوپو» برای دستگیری تروریست‌های‌ ایذه ❄️🌹❄️ 🔻فرمانده یگان‌های ویژه انتظامی کشور: 🔸با اشراف از این که تعدادی از عوامل حادثه تروریستی شهرستان ایذه در روستایی در محدوده شهرستان‌های ایذه و باغملک مخفی شده‌اند بلافاصله واحد نوپو یگان ویژه خوزستان به محل اعزام شده و محل مورد نظر را محاصره کردند. 🔹عوامل تروریستی پس از اطلاع از حضور ماموران اقدام به تیراندازی به‌سمت عوامل ماموران کرده که این درگیری مسلحانه ۳ ساعت به طول انجامید. 🔺در نهایت طی مذاکره و عملیات روانی ۲ نفر از این عوامل خود را تسلیم کرده؛ اما ۲ نفر دیگر به تیراندازی و درگیری مسلحانه ادامه دادند که در نهایت طی آتش متقابل کشته شدند. | | 🆔http://rubika.ir/meyar_pb 🆔http://eitaa.com/meyarpb
🇮🇷 📝 شطرنج‌بازان ایرانی مقابل رژیم‌صهیونیستی حاضر نشدند ❄️🌹❄️ 🔻بردیا دانشور و پویا ایدنی، دو ملی‌پوش شطرنج ایران مقابل نماینده رژیم‌صهیونیستی در مسابقات جهانی حاضر نشدند. 🔺مسابقات شطرنج سریع و برق‌آسای جهانی از ۵ تا ۹ دی در آلماتی قزاقستان درحال برگزاری است. | | 🆔http://rubika.ir/meyar_pb 🆔http://eitaa.com/meyarpb
🇮🇷 📝رقابت همتی با رؤسای بانک‌ مرکزی سودان و آنگولا! ❄️🌹❄️ 🔻نرخ ارز در ایران در دوره ۳۴ ماهه ریاست عبدالناصر همتی بر بانک مرکزی، ۱۸۹ درصد گران شد. 🔹یک ماه قبل از شروع به کار همتی در بانک مرکزی یعنی در تیرماه ۱۳۹۷ نرخ دلار در بازار آزاد ایران به طور متوسط ۸۱۱۷ تومان بود. این در حالی است که در ماه پایانی فعالیت همتی در بانک مرکزی (خرداد ۱۴۰۰) قیمت دلار به طور متوسط به ۲۳۴۳۵ تومان افزایش یافت. به عبارتی در دوره ریاست همتی بر بانک مرکزی، قیمت ارز در ایران ۱۸۹ درصد افزایش پیدا کرد. 🔸بررسی آمار در دوره‌ای که عبدالناصر همتی ریاست بانک مرکزی ایران را بر عهده داشت، (در فاصله جولای ۲۰۱۸ تا مه ۲۰۲۱) بیانگر آن است که رتبه سوم بدترین رئیس بانک مرکزی نصیب همتی شده است. 🔹ضعیف‌ترین عملکرد در حفظ ارزش پولی ملی کشورها در بازه زمانی فوق، مربوط به بانک مرکزی سودان بوده و آرژانتین در رتبه دوم قرار دارد. 🔺بانک مرکزی ایران به ریاست همتی در رتبه سوم قرار گرفته و آنگولا چهارم بوده است. یمن، ترکیه، سودان جنوبی، اروگوئه، برزیل و ازبکستان هم در رتبه‌های بعدی قرار دارند. | | 🆔http://rubika.ir/meyar_pb 🆔http://eitaa.com/meyarpb
🇮🇷 📝 | تناقض آشکار مسولان اوکراین در مورد ارسال سلاح از سوی ایران! ❄️🌹❄️ 🔻مشاور ارشد زلنسکی و رئیس اطلاعات نظامی اوکراین گفته ایران هرگز یک موشک هم به روسیه تحویل نداده و در آینده هم چنین اتفاقی نخواهد افتاد. 🔸این اظهار نظر برغم موج رسانه‌ای غرب مبنی بر اینکه ایران به روسیه موشک تحویل داده و قصد دارد مجدد این کار را انجام دهد صورت گرفته است. ✅ نکته و نظر: 🔹تناقض آشکار در خصوص ارسال موشک و سلاح به اوکراین از سوی ایران، در دو اظهار نظر مسئولین رده بالای این کشور، به چشم می خورد. 🔸در این میان، باید به نظر کدام یک از این دو مسئول اوکراینی استناد کرد؟ 1⃣ به زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین که می گوید ایران به روسیه کمک تسلیحاتی می کند؟ 2⃣ یا به نظر رئیس اطلاعات نظامی اوکراین و مشاور ارشد زلنسکی؟ 🔹آنچه مسلم است: زلنسکی بدون تحقیقات و بررسی و تحت فشار مسئولین جنگ طلب آمریکا و غربی های دنباله رو آن، مجبور به اظهارنظر بدون سند و مدرک است. 🔸از طرفی، آمریکایی‌ها هم علاقمندند از هر راه ممکن، وجهه بین المللی ایران را تخریب نمایند و این بار با اتهام زنی به ارسال سلاح به اوکراین از زبان رئیس جمهور اوکراین تا شاید به این هدف نامشروع خود نائل آیند. ولی زهی خیال باطل. ✍محمدعلی برزگر | | 🆔http://rubika.ir/meyar_pb 🆔http://eitaa.com/meyarpb
🇮🇷 📝 جولان دلالان ارزی کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل! ❄️🌹❄️ 🔻قیمت‌سازی‌های کاذب در بازار ارز 🔹اعضای اتاق‌های قیمت‌گذاری دلار و طلای فردایی، اصناف غیرمجاز و دلالان ارزی امروز سه‌شنبه در روز تعطیل هم به قیمت‌سازی‌های کاذب خود در کانال‌های تلگرامی ادامه می‌دهند حال آنکه طبق قانون هرگونه معاملات فردایی ارز و طلا جرم است. 🔸حباب ارز طی روزهای گذشته و بعد از اقدامات مجرمانه دلالان ارزی در کانال‌های تلگرامی و اتاق‌های معاملاتی فردایی افزایش یافته است. 🔹به گفته کارشناسان با ترکیدن حباب ارزی و اقدامات قضایی روزهای آینده دستگاه قضا، بسیاری از فعالان غیرقانونی بازار ارز و دلالان، نقره داغ می‌شوند. 🔺رئیس کل دادگستری استان تهران نیز دیروز از برخورد ضابطان قضایی با سه گروه از فعالان ارزی تحت عنوان اخلال‌گران بازار ارز خبر داد. | | 🆔http://rubika.ir/meyar_pb 🆔http://eitaa.com/meyarpb
🇮🇷 📝 شبنم توزلو؛ زن دوم مقام امنیتی رژیم تروریست باکو و خواننده فاسد در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها دنبال چیست؟! 🔸پروژه‌ی فتح نرم خیابان گویا خیلی جدی در حال اجرا شدن است. 🔹در ادامه جنگ ترکیبی اخیر گویا برای قم خواب‌های بدی دیده‌اند. 🔺 هوشیار باشیم! ✍سید علیرضا آل‌داود | | 🆔http://rubika.ir/meyar_pb 🆔http://eitaa.com/meyarpb
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 🎥رئیس‌جمهور: در جریان اغتشاشات اخیر استکبار با تمام توان به میدان آمد ❄️🌹❄️ ❌ اغتشاشات اخیر جنگ احزاب بود؛ همه بودند. کسانی که رسما در میدان نبودند شایعه‌پراکنان و شایعه‌سازان بودند. | | 🆔http://rubika.ir/meyar_pb 🆔http://eitaa.com/meyarpb
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 🎥 رئیس‌جمهور: آغوش ملت برای فریب‌خوردگان باز است ❄️🌹❄️ ❌ چرا به ما از کانال‌های مختلفی پیام می‌دهید که ما آماده گفتگو هستیم و ما قصد براندازی ندازیم، در حالی که ما شما را می شناسیم. | | 🆔http://rubika.ir/meyar_pb 🆔http://eitaa.com/meyarpb
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 🎥حضور رئیس‌جمهور در مراسم تشییع شهدای گمنام دفاع مقدس در تهران ❄️🌹❄️ | | 🆔http://rubika.ir/meyar_pb 🆔http://eitaa.com/meyarpb
کشف ۱۲۶۱ قبضه سلاح در اغتشاشات آذربایجان‌غربی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی: 🔹در بازه زمانی اغتشاشات یک هزار و ۲۶۱ قبضه سلاح جنگی، شکاری و شورشی در سطح استان کشف و ضبط شد. 🔹دشمنان قصد و نیت ‌نا امن کردن آذربایجان غربی را ‌داشتند که با هوشیاری ضابطین و نیروهای امنیتی ناکام ماندند. 🔹اجازه «بی‌قانونی، آشوب و به مخاطره افتادن امنیت» مردم را به هیچ وجه نخواهیم داد.