eitaa logo
قائمون
245 دنبال‌کننده
9.8هزار عکس
5.5هزار ویدیو
467 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 از درگیری‌های سوریه چه خبر؟ 🔹فاکس نیوز: حال برخی زخمی‌های آمریکایی وخیم است| بیانیه مقاومت خطاب به آمریکایی‌ها: چشم در برابر چشم و دندان در برابر دندان 🔹فاکس نیوز: شماری از نیروهای آمریکایی در اثر حملات موشکی ایران به پایگاه‌های آمریکایی در سوریه زخمی شدند و حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است. این حملات در شرق سوریه و در دیرالزور رخ داد. 🔹 دو حمله جداگانه از جانب نیروهای تحت حمایت ایران انجام گرفته و طی این حملات، دو پایگاه آمریکایی مورد هدف قرار گرفته شده است؛ یک حمله موشکی و حمله‌ای دیگر با چندین پهپاد ایرانی. 🔹کانال سوریه به فارسی بیانیه‌ای به نقل از محور مقاومت درباره حملات امشب به اشغالگران آمریکایی منتشر کرده است: 🔹پس از حمله اخیر آمریکا به دیرالزور، نیروهای مقاومت در سوریه به انتقام خون شهدایی که در این حمله به شهادت رسیدند، برای پاسخ شتافتند. 🔹مقاومت با شلیک موشک‌ و پهپادهایی پایگاه‌های نظامی آمریکا در میادین نفتی العمر و کونیکو و فرودگاه نظامی الشدادی را هدف قرار داد. 🔹این پاسخ منجر به تلفات و زخمی شدن نیروهای ارتش اشغالگر آمریکا و امتناع آن‌ها از ادامه حمله شد. 🔹از آنجایی که مقاومت در سوریه تایید می کند که چشم در برابر چشم و دندان در برابر دندان ، همواره آمادگی خود را برای پاسخ به هرگونه تجاوز اشغالگران آمریکایی به خاک سوریه و بازدارندگی در برابر آسیب به امنیت و زندگی شهروندان سوری اعلام می کند.
🔴در یک بازی گسترده، اکنون ایالات متحده در منطقه خاورمیانه با فشار سنگین و انسداد در سه حوزه مواجه شده است: ۱. از سویی دیپلماسی منطقه‌ای ایران موجب چرخش متحدین سنتی آمریکا در منطقه به سمت تهران شده است. دیپلماسی فعال ایران، چین و روسیه با یکدیگر و با متحدین سنتی آمریکا در منطقه و از سویی، اختلاف نظر در خصوص جنگ اوکراین با کشورهای اروپایی، عقربه دماسنج اردوگاه آمریکا و متحدینش را در شرق و غرب عالم بالا برده است! ۲‌. فصل جدید فشار به آمریکا برای اخراج از منطقه در عرصه نظامی و سیاسی از ابتدای امسال آغاز شده است. این عملیات با اعلام مقام معظم رهبری در مشهد مقدس مبنی بر مواجه شدن آمریکایی‌ها با نفرت ملت‌های منطقه در صورت تداوم حضور، کلید زده شد. ۳‌. از طرف دیگر، اصلی‌ترین متحد آمریکا در منطقه، یعنی رژیم صهیونیستی در بحرانی‌ترین وضعیت سیاسی، امنیتی و اجتماعی در طول تاریخ خود قرار دارد. اختلافات دولت بایدن و نتانیاهو به اوج خود رسیده؛ بایدن از اعتراضات شبانه صهیونیست‌ها پشتیبانی می‌کند و نتانیاهو با پمپئو جهت کلید زدن اعتراضات ضدبایدن در آمریکا، جلسه می‌گذارد! 🔸در این شرایط، موشک‌های هایپرسونیک به مثابه شمشیر دامولکس، جان نظامیان آمریکایی در منطقه را تهدید می‌کنند! حال انتخاب با کاخ سفید است؛ آیا آنها به وسیله طناب پوسیده صهیونیست‌های بحران زده که در حال تحریک و جلوانداختن آمریکا در منطقه است با هایپرسونیک‌های ایرانی مواجه خواهند شد و به جای نبرد در تایوان و اوکراین در غرب آسیا درگیر خواهند شد یا مجبور به دادن امتیازات جدید می‌شوند؟! 🔸 پالس‌های متعدد آمریکا برای انعقاد توافق موقتی همچون توافق موقت ژنو (۹۲) با هدف نرفتن تهران به سمت غنی‌سازی ۹۰ درصد و توقف غنی‌سازی ۶۰ درصد نتیجه وضعیت اسفبار آمریکا در منطقه است. بدیهی است اخذ امتیاز در موضوع آژانس، تضمین، تسری، تبادل زندانی و منابع ارزی کف خواسته‌های تهران است. اکنون پرونده بزرگی چون جنگ اوکراین، کریدور شمال - جنوب و سهم ایران از پارس جنوبی مطرح است! بدیهی است تهران هیچگاه حاضر به هزینه‌کردهای امنیتی در محیط امنیتی بلافصل خود نخواهد شد بلکه، با تعیین زمین‌ بازی، حریف را وادار به انجام حرکات دلخواه خود خواهد کرد!.
🔥مسئولانی که به عریانی اعتقاد دارند❗ 🔻اگر در روزهایی که کرونا در اوج تاخت و تاز خود روزانه چند صد نفر قربانی می گرفت، مسئولی می گفت که «کاری نمی شود کرد و باید با کرونا کنار بیاییم»، قطعا با برخورد تند اجتماعی مواجه می شد و مجبور به ترک صندلی قدرت می‌شد. 🔻در همه گیری کرونا با مرکزیت ستاد ملی کرونا، علاوه بر اینکه حداکثر توان درمانی کشور به میدان آمد، پژوهشگران انواع واکسن و دارو، نیروهای مردمی و جهادی، صداو‌سیما و رسانه‌ها، مساجد و اماکن مقدس و طلاب، نیروهای ارتش و سپاه و بسیج... همه پای کار بودند. 🔻تا جاییکه پلیس در برخی ایام با انواع مانع و حتی دپوی خاک! برخی جاده‌های اصلی را می بست و صداوسیما بخش زیادی از توان رسانه‌ای و خبری خود را روزانه برای مبارزه با این ویروس منحوس متمرکز کرده بود. 🔻در کنار همه اقدامات بالا، دستگاه‌های نظارتی مراقب بودند که تا حد امکان منتقدان در چارچوب مشخصی حرکت کنند و موجب اختلال در سیاست اصلی کشور در مقابله با کرونا نشوند. 🔻اما چرا از تجربه شکست دادن کرونا در مورد ویروس فحشا و عریانی و موضوع کشف حجاب استفاده نمی شود؟ 🔻آیا در زمان شیوع کرونا، مسئولان فقط مردم را به تقویت بدن در برابر کرونا دعوت می کردند که امروز برخی فقط از کار فرهنگی در برابر هجوم عریانی دم می زنند؟ 🔻آیا روزی که با تمام توان، رعایت را الزامی می کردند، نگران موضوع _اجتماعی بودند؟ 🔻چرا زمانی که زدن برای دریافت خدمات در بخش های عمومی و خصوصی الزامی شد، مساله محدود کردن آزادی های اجتماعی مطرح نمی‌شد؟ 🔻آیا زمانی که پلیس برای بستن جاده ها و جریمه کردن خودروهایی که در زمان ها و یا مسیرهای غیر مجاز اقدام می کرد، کسی پلیس را به دخالت نظامیان در حوزه سلامت و پلیسی کردن فضا متهم می‌کرد؟ 🔻آیا صدا و سیما فقط در شبکه سلامت به کرونا می پرداخت یا همه شبکه ها بدرستی درگیر اخبار و شیوه‌های درمان آن می کردند؟ 🔻آیا برای درمان ویروس فحشا و عریانی دهها گروه پژوهشگر و دانشمند و شرکت دانش بنیان مانند درمان کرونا مشغول تولید داروی درمان اجتماعی هستند یا موسسات ذیربط اعم از معمم و مکلا در تعطیلات بهاری هستند؟ چطور حرم ها در ایام شیوع کرونا بسته شد ولی برخی اجازه بسته شدن فلان مرکز تجاری یا گردشگری که پرچمدار عریانی شده است را نمی دهند؟ 🔻واقعیت تلخ این است که به نظر نگارنده علاوه بر اینکه ستاد ملی مقتدری در کشور برای مبارزه با فحشا وجود ندارد، «برخی» از مسئولان در قوای سه گانه و مجموعه‌های اجرایی، انتظامی و علمی ذیربط، منهای هوشمندی، اعتقاد محکم و کاملی به احکام اسلام ندارند و از شیوع کرونا در جامعه از شیوع گناه و فساد در جامعه بیشتر می ترسند در حالی که هر دو فورا باید درمان شوند...
نظر یک ملی‌گرا راجب تمامیت ارضی Vs نظر یک آخوند راجب تمامیت ارضی ایران
‏از یکسو ناکارآمدی (۸ ساله‌ی) خودشان در گذشته را توجیه و حتی دلیل آنرا کارشکنی مخالفینِ سیاسی شان اعلام میکند و از سوی دیگر ضمن‌ِ ناکارآمد خواندنِ دولت سیزدهم (آنهم تازه بعد از گذشت حدود ۲ سال)، سعی دارد زمینه را برای بازگشت مجدد خودشان به عرصه سیاسی فراهم آورد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴این روزها تا دلشان بخواهد حاج قاسم را به نفع ترویج گناه تحریف کردند. اما گوش کنید چقدر حاج قاسم ما مخالف بی توجهی به منکرات در اجتماع بوده اند. چقدر از مسئولین مطالبه امر به معروف ونهی از منکر داشته اند . انگار برای امروز صحبت کرده ،برای مسئولینی که زن وفرزندان خودش محجبه هست اما نسخه ولنگاری و بی بندباری برای جامعه می‌پیچند گوش کنید
🔴 / آوا مجسمه اش میاد بعد خوراکش.... ⏪استفاده یک رستوران بین راهی از مجسمه خوک برای تبلیغاتش ▪️درس تعليمات دينی دوران مدرسه یادتونه! شخصی شروع به سوراخ كردن قسمتی از كشتی می كند كه خودش در آنجا نشسته و مدعی است كه قسمت خود را سوراخ كرده و به كسی كاری ندارد حال آنكه آن تعرّض، منشاء فردی و خروجی اجتماعی دارد. از بيماری روحی  يك فرد شروع شد و تمام افراد كشتی غرق شدند، چون كسی به او اعتراض نكرد و اين غرق شدن؛ اندك اندك اتفاق افتاد. ▪️ قطعاً عواقب عدم برخورد مقتضی با اين موارد ، در قالب امر به معروف و نهی از منكر" اوّلين اثرش برای كسی است كه در مقابل آن فساد علنی و اجتماعی؛ سكوت كرده و اوّلين خروجی اين سكوت، بی تفاوتی است و به تدریج مراتب ارتکاب عمل غیر شرع در او و محیط اطراف او شكل می گيرد.
📸 خرید ۹۷۲ خانه در ترکیه توسط ایرانی‌ها/زلزله هم حریف خروج سرمایه نشد 🔹به گزارش «نود اقتصادی» درحالی‌‎که با زلزله مهیب ۶ فوریه ۲۰۲۳ (۱۷ بهمن ۱۴۰۱) در ترکیه تصور می‌شد جریان سرمایه‌گذاری خارجی تا مدتی به بخش املاک این کشور ورود نشود یا مقدار آن کاهش یابد، اما براساس آمارهای مرکز آمار ترکیه، ایرانی‌ در ماه فوریه تعداد ۴۴۶ فقره و در ماه ژانویه نیز ۵۲۶ خانه در ترکیه خریداری کرده‌اند. 🔹به‌عبارتی شهروندان کشورمان در دوماهه نخست سال ۲۰۲۳ تعداد ۹۷۲ ملک در ترکیه خریده‌اند که ارزش ریالی آن با دلار حدود ۴۲ هزار تومانی بیش از ۱۶هزار میلیارد تومان برآورد می‌شود. 🔹طبق آمارهای ترکیه، ایرانی‌ها در خرید ملک پس از روس‌ها رتبه دوم را به خود اختصاص داده و با عراق که در رتبه سوم است، فاصله قابل‌توجهی دارند.
📸 کفتارها به جان هم افتاده‌اند! 🔹اذعان مجری منوتو به پروژه ای بودن اغتشاشات اخیر و اعتراف به شکست آن!
هدایت شده از S.m
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌ سخنان بسیار مهم رهبر انقلاب در دهه ۷۰ درمورد و 🔺اینکه یک نفر بگوید ده نفر ساکت بنشینند تماشا کنند!! این نهی از منکر نخواهد شد. 🔺منتظر نباشیم دستگاه ها بیایند یک کاری بکنند. مگر لازم است دولت وارد شود؟ خود مردم باید نهی کنند. 🔺نهی از منکر زبانی در هر شرایطی واجب است... 💠🌹
ضرورت حفظ ایمان جامعه و نظام با نهی از م.m4a
20.83M
🎵 🛑ضرورت حفظ ایمان جامعه و نظام با نهی از منکر 🔹 حجت الاسلام نظری مدرس شبکه روشنگران فرهنگی معاونت فرهنگی سپاه استان زنجان
🔴 اولین حرکت ویرانگر ضد شعار سال رقم خورد/ در سال اتفاق افتاد چه کسی فکرش را می کرد که برای سود بخش خصوصی و منفعت سهامداران شرکت های پتروشیمی نرخ ارز محاسباتی برای هزینه محصولات این شرکت ها را از 28 هزار و پانصد تومان به 35 هزار تومان افزایش دهند و یک تورم گسترده و لجام گسیخته را به کشور تحمیل کنند؟ تورم در خلا اتفاق نمی افتد حاصل سوداگری و منفعت طلبی‌های بورسی، بانکی است و تا جلوی این‌ها گرفته نشود تورم مهار نمی شود!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سفر به ممنوعه ترین کشور دنیا ⛔️🚫 بنظرتون چرا تصاویری که از ایران به دنیا مخابره میشه با واقعیت ایران و سفری که توریست ها بهش دارن فرق داره؟ جوابش پیشه اصغر فرهادی و سعید روستایی هاس !
صهیونیست‌ها چه می‌گویند؟ 🔴ایران دو سه هفته با بمب اتم فاصله دارد| بازدارندگی ما کاهش یافته| شاید کار حزب‌الله بوده! 1⃣الجزیره به نقل رسانه‌های عبری: ◽️یک مقام امنیتی اسرائیلی: درحال تحقیق در مورد احتمال دست داشتن حزب‌الله در عملیات مجدو هستیم. ◽️نگرانی‌هایی درباره ترک پست از سوی نظامیان اسرائیلی وجود دارد. 2⃣تظاهرکنندگان مخالف ائتلاف نتانیاهو اتوبان اصلی تل‌آویو "ایالون" را مسدود کردند. 3⃣شبکه ۱۳ اسرائیل: ایران تنها دو سه هفته با ساخت بمب اتم فاصله دارد و اختلافات داخلی اسرائیل توان بازدارندگی ما را کاهش داده است. 4⃣بنی‌گانتز وزیر جنگ سابق اسرائیل: ما در شرایط به مراتب بغرنج‌تری از جنگ غفران هستیم. 5⃣روزنامه یدیعوت آحارانوت: رئیس ستاد نیروهای مسلح، روسای موساد و شاباک بر این باورند که ادامه اقدامات نتانیاهو و متحدانش خطری برای اسرائیل است!
⭕️ ارتش اسرائیل در حال ذوب شدن است... 💢رژیم صهیونیستی برای نظامی‌گری و اشغال، نیاز به نیروی نظامی دارد. برای همین سربازی برای همه دختران و پسران از ۱۸ سالگی اجباری است.پسران دو سال و هشت ماه و دختران دوسال باید خدمت کنند. پس از آن هم هر سال یک ماه برای تکرار آموزش و تمرین باید به خدمت بازگردند. 💢در پی اعتراضات به کودتای نتانیاهو که با هم‌پیمانان تندروی مذهبی‌اش در حال تغییر سیستم قضایی است تا آن را زیر سلطه بگیرد، بسیاری از نیروها از بازگشت به خدمت سرپیچی کرده‌اند.ارتش اسراییل اعتراف کرده کاهش بازگشت نیروهای احتیاط در واحد‌های پیاده، نگران کننده است. 💢این هفته تمرین‌های تیپ ۵۵۱ نیروی ویژه چترباز آغاز شده اما فقط ۵۷٪ از نیروها به پادگان آمدند.پیش از این صدها نفر از خلبانان احتیاط و همچنین یگان‌های اطلاعاتی و سایبری گفته بودند در خدمت حاضر نخواهند شد.
سفر ایرانیان بزرگترین مانع صادرات بنزین از دیدگاه لیبرال‌ها! بخاطر یک هفته سفر نوروزی مردم، لیبرال‌ها زمین و زمان را به هم دوخته‌اند که آقا اگر سفر نمیرفتید بنزینش را صادر میکردیم!! حال جواب بدهید که رفاه مردم و حال خوب آنان را فدای دو هزار پول بنزین کنیم؟ نهایتا با پول صادرات چه میکنید؟ میخواهید رفاه ایجاد کنید سفر بروند؟ بعد دوباره بگویید چرا سفر رفتید با پول بنزینش میتوانستیم رفاه بیشتری ایجاد کنیم؟ شما دشمنان این مردم و حال خوبشان هستید..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 حملات به پایگاه‌های آمریکایی در سوریه در قاب رسانه‌های عربی؛ حملات حاوی پیام ایران به آمریکا برای خروج از سوریه است!! 💢 بازتاب کشته و زخمی شدن چند سرباز آمریکایی طی حملات پهپادی به پایگاه‌های ارتش تروریست آمریکا در سوریه: 🔺شبکه قطری "العربی": این حملاتی به اراده نیروهای حامی سوریه برای اخراج آمریکا از سوریه اشاره دارد؛ موضوعی که خواسته دولت سوریه نیز هست! 🔺شبکه سعودی "الحدث" حملات ایران استثنایی و به این معنی است که ایران دارای حضور اطلاعاتی در نزدیکی پایگاه‌های آمریکایی در عمق اراضی تحت کنترل آمریکا در سوریه است! 🔺شبکه لبنانی "الغد": معتقدم ایران با چنین حملاتی و تحمیل کشته و زخمی به آمریکایی‌ها نظر کنگره و مردم آمریکا برای تسریع در خروج از سوریه را تقویت می‌کند!!
⁉️ شبهه: یک تار موی من بیرون باشد، دنیا به آخر می‌رسد؟! ♦️اگــر یــک تــار مــو در غذایــی خــوب و خوشــمزه باشــد، آیــا دنیــا بــه آخــر می‌رسد؟ خیـر. ایـن تـار مـو حتـی مـزه و طعـم غـذا را هـم تغییـر نمی‌دهد، امـا بسـیاری از افراد طبیعتـا در چنیـن حالتـی دچـار دلزدگـی شـده و آن غـذای خـوب و خوشـمزه از چشمشان می‌افتد. ♦️از ســوی دیگــر ماجــرای ســؤال یکــی از اصحــاب امــام صــادق (علیه‌السلام) در ایــن زمینــه درس‌آموز اســت. روزی یکــی از یــاران امــام خدمــت ایشــان رســید و گفــت در یــک کــوزه روغــن یــک مــوش افتــاده، آیــا می‌شود آن روغــن را خــورد؟ امــام صــادق (علیه‌السلام) فرمودنــد: نمی‌توانی آن را بخـوری. مـرد گفـت آقـا یـک مـوش کوچکتـر از آن اسـت کـه باعـث شـود غـذای خـود را کنـار بگـذارم و از خیـر روغن‌های گـران قیمـت بگـذرم! امـام صــادق (علیه‌السلام) فرمودنـد: آن چیـزی کـه در نظـر تـو کوچـک اسـت، مـوش نیسـت. ایـن دیـن اسـت کـه در نظـر تـو کوچـک اسـت. ♦️بنابرایـن، وقتـی از ایـن زاویـه بـه ماجـرا نـگاه کنید متوجـه می‌شویم کـه یـک تـار مـو شـاید بـه خـودی خـود اهمیتـی نداشـته باشـد امـا وقتـی بـه ایـن توجـه کنیـم کـه حتـی نمایـش یـک تـار مـو هـم، سـرپیچی از فرمـان پـروردگار جهانیـان اسـت، بنابرایـن نمایـش حتـی یـک تـار مـو بـه نامحـرم هـم مهـم می‌شود. چطـور ممکـن اسـت روزانـه دسـت دعـا و نیـاز بـه درگاه پـرورگار بلنـد کنیـم و از او انتظـار داشـته باشـیم نیازهایمـان را تامیـن کنـد ولـی در عمـل بـه دسـتوراتش اهمیت ندهیم ؟؟
🇮🇷 ‌📝 وام ازدواج ۱۸۰ میلیون تومانی ابلاغ شد 🍃🌹🍃 🔻بخشنامه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج مطابق با قانون بودجه سال ۱۴۰۲ توسط بانک مرکزی برای اجرا به شبکه بانکی ابلاغ شد. 🔹بر اساس این بخشنامه، تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج‌هایی که تاریخ ازدواج آنها بعد از ۱۳۹۸/۰۱/۰۱بوده است مبلغ یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال و با دوره بازپرداخت ۱۰ ساله است. 🔸تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای زوج‌های زیر ۲۵ سال و زوجه‌های زیر ۲۳ سال مبلغ ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال است. | 🆔 http://eitaa.com/meyarpb 🆔 http://rubika.ir/meyar_pb
⛔️روایتی عجیب از اوضاع کتاب کودک/هنوی پای سند ۲۰۳۰ درمیان است!! در چند سال اخیر و با افزایش تولید کتاب در حوزه کودک و نوجوان، انتقادهای زیادی نیز به محتوای این محصولات وارد شده است و آنگونه که مشخص است منویات سند ۲۰۳۰ در حال پیاده ‌سازیست! نهادهای فرهنگی در بخش فیلم و پویانمایی و همچنین بازی‌های مخصوص کودک و نوجوان عملکرد قابل قبولی نداشتند. از طرفی نیز بی‌توجهی به حوزه کتاب نیز نگران کننده است. در روزگاری که دشمن به شدت در تلاش است، نباید در مقابل هجمه‌های تمام عیار به معصومیت کودکان این سرزمین بیش از این غفلت شود!!