eitaa logo
قائمون
260 دنبال‌کننده
10هزار عکس
5.6هزار ویدیو
467 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
📍خطر آتش نشینی❗️ 🔻شنیدن جملات بر علیه حجاب و به نفع مستکبران از امثال پزشکیان و ظریف آن هم به استناد قرآن!! اصلا عجیب نیست؛ هرچند این آقایان ممکن است به لحاظ فردی انسان‌های سالمی باشند. 🔻اساسا عمده (نه همه) سران اصلاح طلب علاوه بر ضعف تقوای اجتماعی، دارای ضعف علمی جدی در حوزه مسائل دینی می باشند. 🔻این ضعف علم دین که علاوه بر برخی کت و شلواری‌ها برخی معممین را هم در بر‌می‌گیرد؛ به معنای بی اطلاعی کامل نیست بلکه به معنای مطالعه یا تحصیل ناقص یا غیر روشمند در حوزه‌های دینی و فلسفی است. 🔻حالا این افراد، در مواجهه با مسائل سیاسی اجتماعی داخلی و تعاملات بین المللی و یا مواجهه با توده پرحجم علوم انسانی غربی دچار «کم آوردگی» بنیادین علمی شده و شروع به تولید نظریات فاقد مبنا شده و برای اعتباربخشی دست به دامن ترویج اومانیسم فلسفی و پلورالیسم علمی و فرهنگی و در واقع تفسیر غیر‌روشمند قرآن و احادیث یا همان می‌شوند. 🔻خطر اصلی اینجاست که این افراد با ظواهر موجه در میان بخشی از جامعه متدین، زمینه انحراف و دوری از احکام الهی را در میان آنان پدید می آورند که حمله به حکم الهی حجاب توسط برخی چهره‌های ظاهراً مذهبی نمونه‌ای از آن است. 🔻البته در طرف دیگر هم افرادی مانند احمدی نژاد،ضرغامی، حسن آقامیری،نصیری،علی مطهری و... با همین خطر مواجه هستند. 🔸پ.ن: پیامبر اعظم می فرمایند: هر كس قرآن به رأى خود تفسیر کند نشیمن گاه و جایگاهش آتش است! (مَن قالَ فِى القُرآنِ بِرَأیهِ، فَلیتَبَوَّأ مَقعَدَهُ مِنَ النّارِ)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سوال می کنند چرا بر روی سکوهای دوم و سوم کشتی آلیش دختران، مردان ایستاده اند! زیرا از ۱۷ تیم شرکت کننده تنها ایران مربی زن دارد و توانمندی زنان را با کسب قهرمانی به رخ جهان میکشد. آنکه به جای شعار برای شکوفایی استعدادهای زنان تلاش می کند کشور ماست. افتخار به شما زنان قهرمان 🗣انسیه خزعلی ➺
تمجید شهید احمد کاظمی از نقش نیروهای زنجان در عملیات بیت‌المقدس 🔸نیروهای زنجان در عملیات بیت‌المقدس در قالب گردان در ۴ مرحله به عنوان خط‌شکن شرکت کردند تا در مرحله چهارم خرمشهر آزاد شد. نیروهای زنجان در آخرین مرحله از جاده خرمشهر به اهواز وارد مرکز شهر شده و مستقیم به سمت گمرک خرمشهر که دژ دفاعی محکم عراقی‌ها بود، وارد شدند. پس از نبرد سنگین در دژ عراقی‌ها، گمرک سقوط و خرمشهر با دلاورمردی‌های نیروهای زنجانی و سایر رزمندگان اسلام آزاد شد. 🔸هنگامی که وارد گمرک شدیم، دیدیم که نیروهای عراقی در یک دژ نفوذناپذیر مقاومت می‌کنند، نیروهای زنجان از دو جناح وارد دژ شده و خودم نیز تیربار را گرفته و از وسط دو نیرو پیشروی کردم. همانطور که تیرباران می‌کردم متوجه شدم که یک نفر نوار تیربار مرا گرفت، برگشتم و دیدم که شهید احمد کاظمی فرمانده لشکر ۸ نجف به من کمک می‌کند. 🔸گردان‌های زنجان زیر نظر این لشکر بود و شهید احمد کاظمی همان موقع خبر آزادی خرمشهر را تایید کرده و می گوید: بله بله..خرمشهر را خدا آزاد کرد.. من با نیروهای زنجان روی اسکله ایستادم. شهید کاظمی در سخنرانی خود در حسینیه نیروی زمینی نیز این جمله را تکرار کرد و گفت: رزمندگان زنجان در این عملیات، خوش درخشیدند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 آنهایی که فاسد هستند باید از جامعه بیرون ریخته شوند 🔹 امام خمینی(ره): 🔹 شما سوره برائت را برای مردم چرا نمی‌خوانید؟ شما آیات قتال را چرا نمی‌خوانید؟ هی آیات رحمت را می‌خوانید! آن قتال هم رحمت است برای این که می‌خواهد آدم درست کند. آدم گاهی درست نمی‌شود مرض گاهی صحیح نمی‌شود، الّا بِالْکَیّ؛ 🔹 باید ببرند، داغ کنند تا درست بشود جامعه. باید آنهایی که فاسد هستند، از آن بیرون ریخته بشوند؛ جنبه رحمت است همه‌اش. 💠♥️
⭕️ بنام انقلابیون ، بکام اصلاح طلبان 🔹آقازاده یکی از سران اصلاحات در دولت روحانی با اعمال نفوذ در دانشکده فارابی دانشگاه تهران به عضویت هیات علمی درآمد اما بواسطه عدم کیفیت مورد اعتراض مسئولان واقع و اخراج شد اما دوباره با رابطه و به شکل غیر قانونی در گروه روابط بین الملل دانشگاه تهران استخدام شد( آن هم با مدرک غیر مرتبط). متاسفانه این فرد که قراردادش به علت عدم کیفیت و ضعف شدید علمی تمدید نشده بود هم اکنون و برای چندمین بار توانسته با استفاده از نفوذ پدرش قانون را دور بزند و الان در حال استخدام رسمی آزمایشی در دانشگاه تهران است!! 🔹 آقای" الف " فوق تخصص خود را با بهترین کیفیت و در یکی از پیچیده ترین رشته های علوم پزشکی اخذ کرده و از ابتدای تحصیل تا امروز همیشه به عنوان یک بسیجی در خدمت انقلاب و نظام بوده تا آنجا که بارها و بارها در محرومترین مناطق کشور و در قالب گروههای جهادی حضور یافته و به درمان بیماران پرداخته و حتی تخصصی ترین عملها را در مناطق محروم و با مدیریت و مسئولیت خود انجام داده است. آقای" الف" می تواند به سرعت در گرانترین بیمارستانهای خصوصی استخدام شود و ماهانه صدها میلیون درآمد داشته باشد اما خود را بدهکار انقلاب و مستضعفان می داند و به همین دلیل می خواهد به عنوان هیات علمی در دانشگاه علوم پزشکی خدمت کند و به تربیت دانشجویان و درمان مردم مستضف مشغول باشد اما تا کنون پاسخ مثبتی دریافت نکرده و به جرم انقلابی و بسیجی بودن، از عضویت هیات علمی، تدریس در دانشگاه و درمان بیماران در بیمارستانهای دولتی محروم مانده است! ▪️ ظاهرا همیشه در بر یک پاشنه می چرخد: فرصتها و مشاغل و مناصب متعلق به اصلاح طلبان و آقازاده های اصلاح طلب است و کار جهادی و تلاش برای حفظ انقلاب و نظام و محرومیت از کسب کرسی استادی دانشگاه ، سهم وفاداران انقلاب و بسیجیها ! ❇️ آقای رئیس جمهور! آیا زمان بر هم زدن این نامعادله فرا نرسیده ؟ در دولت شما هم باید قانون به نفع آقازاده های اصلاح طلب زیر پا گذاشته شود و دانشجویان از حضور اساتید متخصص و انقلابی محروم بمانند؟
✴️ بریکس و نظم جهانی آینده 🔸نگرانی های امنیتی بعد از جنگ جهانی دوم بود که منجر به شکل گیری ناتو و بعدها ورشو گردید. با فروپاشی احزاب کمونیست در شرق اروپا و شوروی، نظم جهانی لیبرالی در قالب ناتو توانست یکه تاز جهان شود. 🔸بیراهه نیست اگر بگوییم در عصر جدید دولت هایی با ثبات تر هستند که بتوانند چالش های اقلیمی و اقتصادی را مرتفع سازند. از این منظر دولت ها و سازمان‌هایی که ظرفیت اقتصادی بیشتری دارند از اهمیت فوق العاده ای برخوردار هستند. 🔸در واقع بواسطه تغییرات گسترده در نوع چالش ها و تهدیدات، و اولویت قرار گرفتن اقتصاد و اقلیم، شاهد ظهور و اهمیت یافتن سازمان های جدید هستیم. سازمان هایی که اگرچه خیلی از آنها ریشه در قرن گذشته دارند اما در برهه کنونی شکل تازه ای از تقابل با هم را نمود بخشیده اند. 🔸این مهم را نیز باید افزود که استفاده ایالات متحده از سلاح دلار و تحریم به عنوان اهرم فشار علیه دولت ها، منجر به شورش علیه لیبرالیسم اقتصادی در غرب و توجه هر چه بیشتر به سازمان های غیر غربی مثل شانگهای و بریکس شده است. 🔸احتمالا بیراهه نباشد که از منظری متفاوت، ماموریت گروه هفت و بریکس امروز را بتوان با ناتو و ورشو دیروز مقایسه کرد. این دو سازمان اقتصادی، جهان را به دو دسته تقسیم کرده است. دسته ای که آمریکا و متحدان ایالات متحده هستند و در تلاش برای تداوم نظم اخیر بین المللی با اتخاذ مواضع روس هراسی و حمایت از اوکراین می باشند و دسته ای دیگر که به طور بی سابقه ای به تجدید نظر در نظم بین المللی و خروج از جهان تک قطبی اشاره می کنند. تقریبا برای گروه دوم مشهود است که مدل تک قطبی حکمرانی جهانی تحمیل شده توسط غرب کارا نیست، ساختارها، سازمان ها و واسطه های مالی آن تهدیدزا و رو به پایان بوده و در واقع فقط در خدمت غرب است. 🔸به فاصله چند روز از نشست گروه هفت در ژاپن و بیانیه های تند علیه برخی دولت ها، اعضای گروه بریکس با دستور کاری تازه مبنی بر سازماندهی همکاری سودمند به منظور توسعه برنامه‌ای سازنده برای تثبیت اقتصاد جهانی و ایجاد نظم جهانی هماهنگ، گرد هم آمده اند. بریکس علاوه بر جذب کشورهای درحال توسعه، به عنوان پایگاهی برای دریافت درخواست عضویت از دولت های قدرتمند نیز قرار گرفته است. ترکیه، ایران، آرژانتین، امارات، الجزایر و ... از این کشورها هستند. 🔸پیشنهاد برزیل و روسیه و دیگر اعضاء در حذف دلار و استفاده از مکانیزم های پیام رسان درونی برای ایجاد شبکه تسویه داخل سازمان و همچنین استفاده از ارزهای ملی برای تجارت بین اعضاء، موجب توجه بیشتر کشورها به بریکس شده است. 🔸احتمالا بریکس در سال‌های آینده بتواند ظرفیتی بزرگ در شکل دهی و معماری نظم و ساختار جدید بین المللی بخصوص در زمینه اقتصاد باشد.
تو به من بگو در کجای دنیا یک زن تا این حد محترم است که نظامیان اینگونه به احترامش صف بکشند؟ در کجای دنیا مادرانی اینچنین قدرتمند سراغ دارید؟!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 امام خمینی از چه چیزی خوف داشت؟ امامی که گفت والله در طول عمرم از چیزی نترسیدم، از چه چیزی خوف داشت؟ 🔻این کلیپ رهایی دارد اگر با جان بشنوید رهایتان میکند از بند نفس .. اعوذبالله من نفسی
هدایت شده از معیار
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 🎥 امام خامنه‌ای: امام از سرآمدان تاریخ ما است 🆔 http://eitaa.com/meyarpb 🆔 http://rubika.ir/meyar_pb
هدایت شده از معیار
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 🎥 مقام معظم رهبری: امام در سه سطح ایران، اسلام و جهان تحول ایجاد کرد 🆔 http://eitaa.com/meyarpb 🆔 http://rubika.ir/meyar_pb
هدایت شده از معیار
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 🎥 مقام معظم رهبری: امام را نمیتوان از حافظه تاریخ حذف کرد 🆔 http://eitaa.com/meyarpb 🆔 http://rubika.ir/meyar_pb
🔴انتقاد یک رسانه از یادداشت ظریف 🔹خنده دار که نه! غمگین است امروز بفهمیم کسانی که سال‌ها با ژست عزت ما را فریفتند، باطنشان و کلام‌شان ترغیب مردم به پذیرش ذلت است 🔹اگر رهبران براساس توانمندی‌های موجود می‌خواستند تصمیم بگیرند، هم صدام بعد از حمله به ایران چند روزه به تهران می‌رسید هم بوش بعد از عراق به سراغ ایران می‌آمد. 🔹طعنه که آسان است اما نمیتوان با طعنه متن انتخاباتی نوشت و برای مشکلات، هیچ راهکار واضحی ارائه نداد. 🔹ظریف اخیراً در یادداشتی قرارداد ترکمنچای را تئوریزه و بانیانش را ستوده بود. در بخشی از متن وی می‌خوانیم: «ما مردم انتخاب کرده‌ایم، آنان را که در حد امکانات کوشیده‌اند تا از گستره خسارات ناشی از حرکات آرزومندانه بکاهند، «سازشکار» و حتی «خائن» بنامیم»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 نخستین جملات امام پس از ترخیص از بیمارستان: آقایان پزشکان تشریفات زیاد برای من مهیا کردند و ما عادت به این تشریفات نداریم 🔹امام خمینی(ره):من زمانی خوشحال می‌شوم که به ذاغه‌نشینان کشور رسیدگی کنند و به آنها امکانات بدهند.
▪️محمود پاک نیت؛ بازیگر پیشکسوت کشورمان: امام خمینی(ره) حکومت را بر پایه‌ی عدل علی (علیه‌السلام) استوار کردند؛ این حرکت کمی نبود. این قدرت راهبری امام بود که منجر به انقلاب اسلامی شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اینجا، جای حضرت امام است؛ تیر نمی‌خورد ... «شهید آوینی» حسرتِ ما
☑️⏺️خبرهای خوب 🇮🇷،🇨🇨 امضای ۵ سند همکاری میان ایران و ترکمنستان مقامات ایران و ترکمنستان در حضور سید ابراهیم رئیسی و قربانقلی بردی محمداف، ۵ سند همکاری در حوزه‌های زیر امضا کردند: • تبادل برق • همکاری در زمینه‌های گمرکی • همکاری‌های دانشگاهی • و غیره ⏺️⚙ اولین کارخانه کسب و کار در مشهد افتتاح شد مدیر عامل کارخانه کسب و کار مشهد گفت: این کارخانه با سرمایه‌گذاری  ۱۰۰ درصدی بخش خصوصی در محیطی به مساحت ۵۰۰ مترمربع  ایجاد شده است. در این کارخانه سه خدمت از جمله دوره‌های آموزشی برگزار می‌شود. 🇮🇷⚙🇮🇷 افتتاح بزرگترین شهرک صنعتی شرق کشور در مشهد مدیرعامل شرکت‌های صنعتی خراسان گفت: بهره‌برداری از شهرک صنعتی شماره ۵ مشهد با حضور سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت و برخی از مسئولین کشوری و استانی روز شنبه ۱۳ خرداد به بهره‌برداری می‌رسد 💉🇮🇷 تولید ۵۰۰ میلیون سر سوزن سرنگ 👌صرفه‌جویی ارزی ۳ میلیون دلاری با تولید سر سوزن در حال حاضر ۳۰ درصد سرنگ و ۶۰ درصد سر سوزن مورد نیاز کشور تامین می‌شود. سالیانه ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار صرفه‌جویی ارزی داریم و ظرفیت تولید سر سوزن در شرکت ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون عدد در سال است. الان حدود ۵۰۰ میلیون عدد سر سوزن در این شرکت تولید می شوند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رهبر انقلاب: شخصیت امام همچون خورشیدی است که پشت ابر نمی‌ماند 🔹چهره درخشان امام با صدای رسا خود را به همه معرفی می‌کند 🔹این امام بزرگوار را هیچ‌کس نمی‌تواند از حافظه تاریخ محو کند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥امام(ره) فضای توجه به معنویت را زنده کرد 🔹رهبر انقلاب:امام فضای توجه به معنویت را حتی در کشورهای غیر مسلمان زنده کرد. 🔹معنویت در زیر لگدکوبی سیاست‌های مادی‌گری از بین رفته بود، واکنش مردم در مقابل تهاجم دستگاه‌های صهیونیستی و استکباری، انفعالی بود.
کلید واژه امروز رهبری در سخنرانی امروز مرقد امام "امید" بود... 🔹‌ آن عاملی که امام را در این راه پیش برد او را قادر کرد که این تحول‌های عظیم را در سطح کشور، در سطح امت، در سطح جهان برای طول تاریخ به وجود بیاورد عبارت بود از ایمان و امید. 🔹‌ مشکلات نباید امید را تضعیف کند. ما اگر مشکلات را مشاهده می‌کنیم باید انگیزه‌مان تقویت بشود برای پیدا کردن راه‌های رفع مشکل و کمک به آنهایی که برای رفع آنها دارند تلاش می‌کنند. 🔹‌ امروز با وجود همه‌ی این دستگاه‌های تبلیغاتی شما نگاه کنید ببینید جوان ایرانی چه عظمتی از خود نشان می‌دهد. نقطه‌ی امیدآفرین این است. و... امیدی از جنس محرک برای حل مشکلات کشور...
🇮🇷 📝 زن، زندگی، ویزا! | وقتی مریضی چشم هم سیاسی می‌شود! 🍃🌹🍃 🔻راحله امیری، یکی از اغتشاشگرانی که در ایام آشوب‌های ۱۴۰۱، مدعی شده بود که چشمم توسط نیروهای امنیتی آسیب دیده، پس از گذراندن دوره بلاگری، به ایتالیا مهاجرت کرده است! اتفاقی که البته اهمیت چندانی ندارد اما از جنبه «درد فروشی» برای ویزا قابل تحلیل است؛ در واقع از طریق بررسی پرونده «راحله امیری» می‌توان به یک جریان رایج در اوباش سیاسی امروز پی برد. 🔹ماجرای چشم راحله امیری نیز یکی از پر فراز و نشیب‌ترین داستان‌های بلوای «زن، زندگی، آزادی» بود. فردی که در ابتدا مدعی شده بود که چشمش توسط نیروهای امنیتی کور شده است و آن را تخلیه کرده‌اند. اما چندی بعد با چشم‌بند از خود رونمایی کرد که در آن مسئله نیز شائبه‌های فراوانی وجود داشت. اکنون نیز حواسش هست پلک‌های خود را در عکس‌ها بفشارد تا تشت رسوایی‌اش بیش از این از روی بام نیافتد! 🔺او در پست آخر اینستاگرام خود، در حالی که با چهره‌ای خندان در شهر ونیز ایستاده است، متنی تراژیک پیرامون ترک کردن ایران نوشته است! او این مهاجرت را شروع فصل جدید زندگی خود خوانده است. البته می‌توان گفت این مهاجرت واقعا فصل جدیدی در زندگی وی است؛ او توانست مانند خیلی‌ها، برداشت خود از کِشتی که در ماه‌های اخیر کرده بود انجام دهد و ویزای خود را بگیرد. داستان‌سرایی‌ها درباره مجرمین سیاسی و امنیتی علاوه بر قصد کلانِ «ایجاد پرونده حقوق بشری علیه ایران»، آورده خوبی برای صاحبان این پرونده‌ها دارد و آن‌ها را به قصد دیرینشان، یعنی مهاجرت می‌رساند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍آماده کردن اذهان برای حمله به تایوان ؟ وزیر دفاع چین: برخی دولت ها بی شرمانه دماغ خود را وارد امور داخلی کشورها و مناطق دیگر می کنند. هر بار به طور یکجانبه تحریم و تهدید به سلاح می کنند، “انقلاب های رنگی” و جنگ های نیابتی را در همه جا براه می اندازند، همه چیز را ویران می کنند، هرج و مرج را به جا می گذارند و دستهای خود را از همه چیز می شویند. نباید به آنها اجازه داد که سناریوی مشابهی را در منطقه آسیا و اقیانوسیه تکرار کنند.
آقا شهاب مرادی هستند، ایام اغتشاشات یدونه مطلب در صفحات اینستاگرام و توییتر و... برای دفاع از دین و انقلاب نزدند که مبادا چندتا فحش بخورند، وقتی اعتراض شد باز کاری نکردند و الان که همه چیز آرام شده است به استاد جهاد تبیین از حرم تا خیابان تبدیل شدند و دست پیش گرفتند و میگوید رسانه ها کم کاری کردند! آقا شهاب شما بفرمایید در روزهایی که قرآن آتش زدند و رکیک ترین الفاظ به مقدسات گفتند، کاریکاتور جنسی برای رهبری کشیدند دقیقا کجا بودید؟ زمانی که آقا فرمود خواص باید روشنگری کنند چرا باز فلیترشکنتون نصب نشد؟ البته شما مقصر نیستید مقصر افرادی هستند که سکوت افرادی مثل شما را دیدند و باز تریبون های رسمی را در اختیار شما میگذارند تا به خواص بگویند اگر میخواهی از نظر ما طلبه موفقی باشی و اگر میخواهی تریبون ها دست تو باشد زمانی که به دین و انقلاب حمله میشود سکوت کن و وقتی همه چی تموم شد دوباره برگرد ولی اگر طلبه ای باشی که وسط میدان مبارزه کنی، از نظر ما تندرو هستی و به جرم تندروی جوری بایکوتت میکنیم که نفر بعدی بفهمه و حساب کار دستش بیاد و راه تو رو ادامه ندهد. آقا شهاب شما از نظر عزیزان مسئول، طلبه موفق هستی ولی بدانید این روزها میگذرد و روزی همه ما باید جلوی پرودگار نسبت به کوتاهی هایمان نسبت به دین و انقلاب و رهبری پاسخگو باشیم. از رسانه حوزه هم بخاطر کارکردن خبر آقا شهاب ممنونیم. خودشان بهتر میدانند چرا. یاعلی.‌‌..
🔸سیمور هرش، خبرنگار آمریکایی: رفتار همه در مورد ایران و سوریه دوستانه‌تر می‌شود سیمور هرش، خبرنگار باسابقه آمریکایی، در گفت‌وگو با روزنامه سوئیسی نویه زوریخرسایتونگ: سیاست خارجى بایدن وحشتناک است. آمریکا عقب مانده است. سعودی‌ها اکنون نفتشان را به یوآن می‌فروشند. رفتار همه در مورد ایران و سوریه دوستانه‌تر می‌شود. همان‌هایی که در زمان بوش و چنی محور شرارت بودند. جهان به پیش می‌رود و به نظرم ما آمریکایی‌ها دیگر بخشی از این حرکت نیستیم.
🔰 | مروری بر بیانات رهبر انقلاب در مراسم سی‌وچهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (رحمه‌الله) ۱۴۰۲/۰۳/۱۴ 💎سلام خدا بر روح مطهّر امام بزرگوار ما. امام بزرگوار، پرچم برافراشته‌ی رسالتهای الهی در عصر جاهلیّت مسلّح قرنهای اخیر بود. 💠درباره امام خمینی(ره) 🏷امام؛ از سرآمدان تاریخ ما امام یک سرآمدِ همه‌جانبه است؛ 🔻در دانشهای دینی 🔻در ایمان و تقوا 🔻در استحکام شخصیّت و قوّت اراده 🔻در قیامِ لله و سیاست‌ورزیِ انقلابی و ایجادِ تحوّل در نظامِ بشری ❇️نتیجه اینکه این امام بزرگوار را هیچ‌کس نمیتواند از حافظه‌ی تاریخ محو کند. 🏷سه تحول بزرگ و تاریخی امام 👇امام بزرگوار ما سه تحوّل بزرگ به وجود آورد: 📌در سطح کشور ایران◀️ انقلاب اسلامی 📌در سطح امّت اسلامی◀️ جریان بیداری اسلامی 📌در سطح جهان◀️ زنده کردن فضای معنویّت در دنیا ⏫این سه تحوّل، هیچ کدام سابقه ندارد، شاید انسان نتواند پیش‌بینی کند که شبیه اینها و نظیر اینها در آینده هم به وجود بیاید. ⁉️امام این کارهای بزرگ را به پشتیبانی و کمک کدام عاملِ سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری انجام داد؟ ↙️امام عامل سخت‌افزاری و کمک‌کار سخت‌افزاری نداشت؛ هر چه بود، در کمکِ عامل نرم‌افزاری امام بود: «ایمان» و «امید» ✔️ایمان امام ♦️شهید مطهّری در پاریس یک ملاقاتی با امام کرده بود، ایشان بعد از برگشتن گفت که من چهار ایمان در امام مشاهده کردم: 🔹ایمان به هدف⬅️ هدف یعنی اسلام 🔹ایمان به راه⬅️ راه امام راه مبارزه بود 🔹ایمان به مردم، به مؤمنین 🔹از همه بالاتر⬅️ ایمان به خدا ✔️امید امام 🔆امید در دل امام یک عنصر دائمی بود. ✍️خود امام بزرگوار در یک بیانی که در نوشته‌های ایشان ثبت شده و منتشر شده، میگوید: ♦️من در طول سالهای مبارزه تا پس از پیروزی هرگز دچار یأس نشدم و معتقد بودم که وقتی ملّت چیزی را بخواهد، آن چیز حتماً تحقّق پیدا میکند. 🔁امید و ایمان روی هم اثر میگذارند. ایمان امیدآفرین است. تحقّق امیدها ایمان را افزایش میدهد. 💠درباره درسهای امام برای ما ❇️یقیناً بزرگ‌ترین توصیه‌ی امام، ادامه [دادن] راه اوست، نگهبانی از میراث اوست. 👌ما باید همان سه تحوّلی را که امام ایجاد کرد، دنبال کنیم، حفظ کنیم. 🏷اقتضائات دنبال کردن اهداف تحولی امام(ره) ♦️امروز برای پیشرفت این هدف، ابزارها بایستی متناسب با زمان انتخاب بشود. ♦️ابزارها تغییر پیدا میکند، امّا آنچه تغییر پیدا نمیکند جبهه‌‌بندی‌ها است. ❌جبهه‌‌ی دشمن امروز هم مثل دیروز در مقابل ملّت ایران صف کشیده‌اند. ❎اگر چنانچه در مقابل این حرکت، ملّت ایران بخواهد حرکت کند... احتیاج دارد به همان نرم‌افزاری که امام در وجود خود داشت و به مردم توصیه میکرد. 👈یعنی ایمان و امید 📌دشمنی استکبار با ملّت ایران با عقب‌نشینی‌های موضعی از بین نمیرود. ⭕️هر که ایران را دوست دارد، ⭕️هر که منافع ملّی کشور را دوست دارد، ⭕️هر که بهبود اوضاع اقتصادی را دوست دارد، ⭕️هر که به دنبال جایگاه باعزّت ایران در نظم جهانیِ پیش رو است 🔆باید برای ترویج ایمان و ترویج امید در ملّت تلاش کند🔆 ☝️این همه‌ی حرف من با نخبگان، با هسته‌های انقلابی، با مجموعه‌های سیاسی، با همه‌ی آحاد مردم متعهّد است. ♦️حفظ استقلال ملّی، ♦️حفظ عزّت ملّی، ♦️حفظ منافع ملّی، ⏫با ایمان و امید است. ☝️اینها همه دشمن دارد. ⚔️هر کار توانستند علیه ملّت ایران انجام دادند؛ ↙️در موارد معدودی پیشرفت هم کردند، ↙️در اغلب موارد هم به توفیق الهی مغلوب و منکوب ملّت ایران شدند. ❌آخرین تلاش دشمن همین اغتشاشهای پاییز گذشته بود. 🚨نقشه‌ی دشمن باطل شد ولی این هشدار به همه داده شد که از کید دشمن غفلت نکنید! 👈مشکلاتی در کشور وجود دارد... دشمن سعی میکند این مشکلات را ابزاری کند برای خاموش کردن نورِ امید در دل جوانها. ✔️پدیده‌های امیدآفرین بمراتب بیشتر از مشکلات است. 👏ما امروز در سرتاسر کشور، هزاران هسته‌ی مقاومت در مساجد و در هیئتها داریم ♦️از این هسته‌های مقاومت: 👌جوانهایی برمیخیزند به عنوان مدافع حرم 👌جوانهایی برمیخیزند به عنوان مدافع امنیّت 👌جوانهایی برمیخیزند به عنوان بسیجی دانشجو. ↙️با وجود اینترنت، با وجود شبکه‌های اجتماعی، با وجود این‌همه لغزشگاه‌ها، جوانهای ما در این راه دارند حرکت میکنند. ♦️بدبین کردن جوانان به: 🔹مسئولان کشور، 🔹حرکت کشور، 🔹حرکت سیاسی کشور، 🔹حرکت اقتصادی کشور ♦️بدبین کردن افراد به یکدیگر ♦️بدبین کردن به انتخابات ⚠️از شیوه‌های دشمن است؛ با این مقابله کنید. 🍀پروردگارا! به محمّد و آل محمّد، رحمت خود، برکت خود، هدایت خود و پیروزی کامل را به این ملّت عنایت بفرما.