eitaa logo
گلچین مداحی و سخنرانی
2.1هزار دنبال‌کننده
5.2هزار عکس
8.4هزار ویدیو
151 فایل
بسم رب الحسین علیه السلام @golchine_maddahi
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از مجموعه تبلیغات شهر
🔴پسته و محصولات پسته زیرقیمت بازار 🔴 🏡 پسته اکبری لوکس!🤑 📛پسته کله قوچی درررشت 🌰 💯پسته فندقی پرمغز وتپل🍪 🥞کره پسته✅ 🍮 قاووت پسته✅ 🥟خلال پسته ✅ فقط کافیه یه سر به کانال بزنی تا از کیفیت مطمئن بشی🥰 تازه قیمتارو ببینی 🍃هات میریزه🤩 https://eitaa.com/joinchat/3656778100Cb7b3ee99c2 🛑بدون واسطه چون ما باغداریم 🛑.
D1737720T13183630(Web).mp3
18.51M
🎧 همراهی ایمان و شجاعت 🎙️حجت الاسلام
majles dar kaneha.ali.mp3
2.78M
🎧 در خانه هایتان مجلس روضه بگیرید 🎙️حجت الاسلام 💽
shafa zan almani.darestani.mp3
3.52M
🎧 زن آلمانی و شفای فرزندش 🎙️حجت الاسلام
⭕️سخن گفتن سر مبارك امام حسين علیه السلام با راهب مسيحى 💠حرکت پُررنج خانواده امام (ع) و همراهان، که از مدینه آغاز شد و به مدینه نیز ختم گردید، حدّاقل مسیری حدود ۴۱۰۰ کیلومتر است. در باب مسیری که کاروان اسرا را از کوفه به شام بردند درکتب تاریخی گزارشات ناقصی رسیده، اما دلایلی وجود دارد که مشخص می شود این کاروان را از مسیر بادیه برده‌اند که طی کردن آن حدود یک هفته به طول می انجامیده. ♦️در مسیر کوفه به شام ، در یکی از محل های استراحت (منزل) کاروان اسرا، راهبی مسيحی زندگی مي كرد. چون كاروان از دور نمايان شد او مشاهده كرد كه از سر مقدس امام (ع) نوري به سوي آسمان ساطع است. وي با پرداخت ده هزار درهم به کارگزاران ابن زیاد، براي مدت کوتاهی سر امام را با خود به داخل صومعه برد. 🔻پس سر امام فرمود: «انا بن محمد المصطفی ، انا ابن علي المرتضی ، انا ابن فاطمه الزهرا، انا قَتيلُ‌ كَرْبَلا ، انا مظلوم كَرْبلا ، انا عَطْشانُ‌ كَرْبلا، انا وَحيدُ كَربَلا ....» «منم فرزند محمّد مصطفى ص ، منم فرزند على‌مرتضى ع، منم فرزند فاطمۀ زهرا س، منم شهيد كربلا، منم تشنۀ كربلا، منم تنهاى كربلا » 🔺راهب صورت خود را بر چهره مبارك امام گذارد و با ناله و گریه شروع به صحبت کردن با سر بریده کرد. سپس سر امام حسین(ع) را با مشک و گلاب شستشو داد و شهادتین بر زبان جاری نمود و مسلمان شد. چون كاروان حركت كرد ديدند كه آن ده هزار درهم به سنگ تبديل شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بسیار زیبا حتماً تا آخر ببینید. ✅حتما به ابوالفضلتون بگو😭😭😭😭
🔘 حضرت آیت‌الله بهجت قدس‌سره اصرار می‌کرد که: ▪️ وقتی مجلس برگزار می‌کنید، برتری‌ها و امتیازهای اهل‌بیت علیهم‌السلام و فضایل و مناقب این حضرات را بگویید و در برابر این قضیه ابراز احساسات کنید. 🕯 حتی اگر اشک شما جاری نمی‌شود، حالت گریه به خود بگیرید و در حال حزن باشید و تباکی کنید (حالت گریه بگیرید). ⬅️ رحمت واسعه، صفحه ٢۴ (مجموعه فرمایشات حضرت آیت‌اللّٰه بهجت پیرامون حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام و اصحاب و یاران آن حضرت) 🏷 علیه السلام آیت الله (ره)
18 Sar Borideh.mp3
1.61M
🎧هجده سر بریده 🎙️شهید
خوف و هیبت.mp3
1.5M
🎧خوف و هیبت 🎙️آیت الله
آتشی که هرگز خاموش نمیشود_423.mp3
961.6K
🎧 آتشی که هرگز خاموش نمیشود 🎙️حجت الاسلام
18 Sar Borideh.mp3
1.61M
🎧هجده سر بریده 🎙️شهید
آتشی که هرگز خاموش نمیشود_423.mp3
961.6K
🎧 آتشی که هرگز خاموش نمیشود 🎙️حجت الاسلام
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شاید که این دل ما به کارشون نمیاد ولی باید ببینیم امام حسین(ع) چی میخواد 👤 مداحی جدید کربلایی در بین الحرمین 👌 پیشنهاد می شود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ حکایتی در مورد اثر حرم امام حسین "سلام الله علیه" 🎙 حجت الاسلام و المسلمین استاد " حفظه الله تعالی