https://eitaa.com/nevisande_noghli/12497
نمیدونم چی بگم. من اینو نوشتم برای بخشیده شدن. امیدوارم بخشیده شده باشم...
هدایت شده از مَـوّاجـ...؛
سلام
کارم بدجور به مشکل خورده
میشه نفری یه صلوات برام بفرستید:)
متنِسبز!
شمس همیشه از تابیدنم بر روی درختان و سبزهها لذت میبرم. افتخار دارد که زندگی انسانهای روی زمین
نمیتونم تصمیم بگیرم درمورد حضرت عباس(ع) این رو بیشتر دوست دارم،