🩶𝓖𝔂𝓪𝓷 𝓶𝓪𝓷💙
عااا هیچ کس نیست
میسووووو
من نصف رمانت رو خوندم نمیشه صبر کنی من بقیش رو بوخونم؟💆🏻♀️😂
🩶𝓖𝔂𝓪𝓷 𝓶𝓪𝓷💙
بچه ها نخوندید بخونید میزارم فردا چالشو🐣
اوههههه مردما
البته بهت گفته بودمم اینجوری نمیفهمم
با این حال فهمیدم ۲۵ تا پارت مونده که تمومش میکنم و با این حال ۱۹ درصد دارممممممم🎀🎀🎀🎀🎀
🩶𝓖𝔂𝓪𝓷 𝓶𝓪𝓷💙
لطفا لطفاااااااا خواهش میکنم پارت هارو وقتی مینویسی وقتی کسی حرف میزنه اسمشو بنویس مثلا اینطوری مدیس
این ناشناس بوداااا پارتایی ک بعدش نوشتم کلن اسمای افرادو نوشتم
ࢪمانعشقبچگـے💙^᪲
ࢪمانیازجنسعشق:)𐙚᭄
کمیازࢪمان..
_بلخرهبعدچندسالمیرمتهران.
_مامانمیریمخونهخاله؟
_قربونتبرمآبجی🥺🫂
_وقتیباچشایآبیشروبهروشدم..
_سلامآقاحامیخوبید؟🙂
_چراآقا؟!😂
_خبازبچگینبودمیکماحساسغریبگی
میکنم
_دخترمامشباینجابمون
_چیهدادادلتگیرشه😂
_دردشروین
رمانیکهلحظههاشپرازعشقهونمیتونیاز
اونعشقدلبکنی
بیاپیشمونکنارمارمانوبخونی💙^ྀི᪲
تگچنلمون:@romannhamii
🩶𝓖𝔂𝓪𝓷 𝓶𝓪𝓷💙
درود🐣 میسو هستم بیاید باهم حرف بزنیم و منتظرتونم ساعت ناشناس ساعت 9:15 فعال میشه و تا 2 هست کویر
درود
..................
درود