قلبیخزده
part:¹⁰
جانا:وایییی اینجا باغ پرندگانِ
حامیم:آره
جانا:رفتیم داخل
کلی عکس گرفتیم و پرندههارو دیدیم
بعدش اومدیم بیرون
حامیم:خوشگذشت جانا؟
جانا:سرمو تکون دادم
حامیم:گوشیم زنگ خورد
باباس باید جواب بدم
سلام بابا
باباحمید:سلام پسرم
کجایی؟
حامیم:ماشین
باباحمید:باشه
ما شب میریم تولد لنا
میاین؟
جانا:روی بلندگو بود منم شنیدم
بلند گفتم
بابا منم میام
باباحمید:باشه بیا
مامانلیلا:حمید بسه قطع کن راه بیوفتیم
باباحمید:من دیگه باید برم
پس بیاین خونه ی خاله
حامیم:چشم
638.4K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به نام حامـے حامیمـ★
In the name of the Lord of Hamim✨
☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆
Chanel: @HAAMIM_1399
♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡
اصکی نرو عزیزم برخورد میکنم
فور بده
11.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به نام حامـے حامیمـ★
In the name of the Lord of Hamim✨
☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆
Chanel: @HAAMIM_1399
♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡
اصکی نرو عزیزم برخورد میکنم
فور بده
3.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به نام حامـے حامیمـ★
In the name of the Lord of Hamim✨
☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆
Chanel: @HAAMIM_1399
♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡
اصکی نرو عزیزم برخورد میکنم
فور بده
6.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به نام حامـے حامیمـ★
In the name of the Lord of Hamim✨
☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆
Chanel: @HAAMIM_1399
♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡
اصکی نرو عزیزم برخورد میکنم
فور بده
3.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به نام حامـے حامیمـ★
In the name of the Lord of Hamim✨
☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆
Chanel: @HAAMIM_1399
♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡
اصکی نرو عزیزم برخورد میکنم
فور بده
همسایه ها از ظهره نبودم فور ندادم چندتا هم ریزش داشتم
فورم ۱۵ دقیقه بمونه جبرانیا فوراتون
جبرانی نزید خوده این فور جبرانیه
چک میکنم ۱۵ دقیقه بمونه!!!
(چنلایی ک فور دادن و یادمه ولی چنلایی ک فور ندادن پاک کنن)
قلب یخ زده
Part:¹¹
حامیم: باشه
{۱۷ دقیقه بعد}
جانا پاشو رسیدیم
حامیم: نگاه جانا کردم دیدم خوابش برده
زنگ زدم مامان لیلا
دینگ دینگ
حامیم: سلام مامان لیلا
مامان لیلا: سلام پسرم خوبی
پس کجا موندی
حامیم: مامان ما دم در هستیم
دیدم جانا خوابش برده
درو باز کن
مامان لیلا :اشکال ندارد شاید خسته شده، باشه
حامیم:از ماشین پیاده شدم
جانا ب.غل کردم
در ماشین قفل کردم و رفتیم
بالا.
مامان لیلا درو باز کرد
حامیم: سلام مامان خوبی؟
حامیم:رفتم داخل
حامیم:به همه سلام کردم
مامان لیلا: برو جانا بزارتو اتاق لنا
حامیم: چشم
حامیم : جانا گذاشتن داخل اتاق آمدم
خاله: سلام پسرم خوبی
حامیم: سلام خاله ببخشید ندیدمت
حامیم:رفتم لنا بغل کردم
حامیم: سلام کوچولو
خوبی کوچولو؟
لنا:آله خوبم
حامیم: تولدت مبارککک
لنا:🙂
جانا......