eitaa logo
𐙚حامیم‌لندֶָ֢⃝. ֶָ֢.
937 دنبال‌کننده
12.8هزار عکس
6.7هزار ویدیو
29 فایل
به‌نامِ‌خالقِ‌نور🌝 <قد‌یه‌دریا‌به‌توعشق‌دادم‌ولی‌حقت‌نبود❤️‍🩹. کد:𝟐𝟔𝟎🎟 تاسیس:-1404/4/3 مالک: @yasnaaa346 ناشناس:https://eitaa.com/nashenas_app/app? من‌اینجا‌حامی‌حامیم‌شدم🤍 جایی‌برای‌بیان‌افکار‌‌و‌احساساتم‌به‌عنوان‌یک فن‌مسئولیت‌پذیر‌در‌قبال‌آیدلش.
مشاهده در ایتا
دانلود
𐙚حامیم‌لندֶָ֢⃝. ֶָ֢.
سلااااااممممم خوبیدددد بیایید حرف بزنیممم 👀 کویر نشه 😭 مشترک با فاطمه قانوم✨ https://eitaa.com/nashe
کانالتو خیلی دوست دارم و .... خب خیلی باهامون هم دردی میکنی نفس🎀 ... الهی دورت بگردم بمونی برام فاطمه ،
𐙚حامیم‌لندֶָ֢⃝. ֶָ֢.
بیا دوست شیم اسمم فاطمه زهرا سرلک هست و ۱۳سالمع کلاس شیشمم ایدیم: @Banoyepakize ... آسمون چه قشنگههه
جاااااااانمممم؟؟؟؟؟؟ چی داری میگی براااااا خودتتتتتت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هاااااااااا؟؟؟؟🗿💔😭😒💔
𐙚حامیم‌لندֶָ֢⃝. ֶָ֢.
سلااااااممممم خوبیدددد بیایید حرف بزنیممم 👀 کویر نشه 😭 مشترک با فاطمه قانوم✨ https://eitaa.com/nashe
فاطمه من اسمم اناهیتاس خوبی ... ای ام هویج🥕 فاطمه ،سلام آناهیتا جان ممنونم تو خوبی نخیرم شما هویج نیستی یسنا خانم شما 🤍منی
𐙚حامیم‌لندֶָ֢⃝. ֶָ֢.
سلااااااممممم خوبیدددد بیایید حرف بزنیممم 👀 کویر نشه 😭 مشترک با فاطمه قانوم✨ https://eitaa.com/nashe
سلام ملکم چطوری ... سلام کی به تو گفته که پادشاهی که برا خودت ملکه انتخاب کردی؟ (اگه پسری) فاطمه ،یسنا پخت و پز میکنه
𐙚حامیم‌لندֶָ֢⃝. ֶָ֢.
سلااااااممممم خوبیدددد بیایید حرف بزنیممم 👀 کویر نشه 😭 مشترک با فاطمه قانوم✨ https://eitaa.com/nashe
میدونم به احتمال زیاد این پیام نمیزاری ولیی حامیم طرفدار پهلویی ... باشه عزیزم تموم کن دیگه فاطمه ، یسنا تمام پیام ها رو میزاره و اینکه برای ما که فن خودشیم اینا مهم نیس بعدشم حامی که نمیاد بگه کدوم طرفه گلی
𐙚حامیم‌لندֶָ֢⃝. ֶָ֢.
سلااااااممممم خوبیدددد بیایید حرف بزنیممم 👀 کویر نشه 😭 مشترک با فاطمه قانوم✨ https://eitaa.com/nashe
آقا مثلا محترم صالحی یک پهلویی پرسته برای این حرفم مدرک محکمی دارم مرتیکه اپستین نیومد برای بچه های میناب یه استوری بزار حداقل بنویسه 168 ولی اوند پست مادر سس خرسی لایک کرده ... هرکی سلیقه ای داره من طرف هیچ کس نیستما ولی کسایی که طرف آقای خامنه‌ای بودن یه پست برا اون 60 هزار نفر که تو دو دوروز کشته شدن گذاشت؟ درباره حامیم درست صحبت کن فاطمه ،عزیزم هرکسی یه نظری داره خب؟ چرا گارد میگیری؟