10.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پیج روبیکام یک سالش شد🙃💙
یک سال گذشت و هنوزم با هر نتِ صداش زندگی میکنم.💙
مبارک هممون✨
#مالک
سلام به همهی رفقای همخانواده، به خانوادهی بزرگِ «حامیمیها»! 🎶✨
باورتون میشه؟ امروز درست یک سال شد! یک سال از وقتی که این گوشهی دنج رو ساختم تا بشیم جایی برای ثبتِ لحظههایی که با صدایِ «حامیم» زندگی کردیم. ⏳❤️
توی این ۳۶۵ روز، با تکتکِ ترانههاش خندیدیم، گریه کردیم، خاطره ساختیم و شاید با هم بزرگتر شدیم. این کانال، برای من فقط یه فنپیج نیست؛ اینجا خونهی امنِ دلِ منه، خونهای که توش صدایِ «حامیم» حکمِ تپشِ قلب رو داره. 🏠💖
از تکتکِ شما ممنونم که توی این مسیرِ پر از احساس، کنارم بودید. ممنون که هستید تا این دیوانگیِ قشنگ رو با هم قسمت کنیم. ممنون که اجازه دادید منم بخشی از دنیایِ شما باشم. ✨🙏🏻
هنوز راهِ درازی در پیش داریم، هنوز قرارِ کلی «باید» و «نباید» توی آهنگهای جدید بشنویم و کلی حسِ خوب با هم تجربه کنیم. قول میدم تا وقتی که صدای حامیم توی گوشهام میپیچه، با قدرت کنارش بمونم و شما رو هم با خودم همراه کنم. 🎤🔥
یک سالگیمون مبارکِ همهمون! بمونید برام تا همیشه... 🎂🎈
عاشقتونم، یه عالمه! 🤍💫
𐙚حامیملندֶָ֢⃝. ֶָ֢.
یسنا،فک کنم منم یک سال شد فن حامیم شدم🗿😂
الهییییی مبارکه