eitaa logo
𐙚حامیم‌لندֶָ֢⃝. ֶָ֢.
935 دنبال‌کننده
12.8هزار عکس
6.7هزار ویدیو
29 فایل
به‌نامِ‌خالقِ‌نور🌝 <قد‌یه‌دریا‌به‌توعشق‌دادم‌ولی‌حقت‌نبود❤️‍🩹. کد:𝟐𝟔𝟎🎟 تاسیس:-1404/4/3 مالک: @yasnaaa346 ناشناس:https://eitaa.com/nashenas_app/app? من‌اینجا‌حامی‌حامیم‌شدم🤍 جایی‌برای‌بیان‌افکار‌‌و‌احساساتم‌به‌عنوان‌یک فن‌مسئولیت‌پذیر‌در‌قبال‌آیدلش.
مشاهده در ایتا
دانلود
10.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پیج روبیکام یک سالش شد🙃💙 یک سال گذشت و هنوزم با هر نتِ صداش زندگی میکنم.💙 مبارک هممون✨
سلام به همه‌ی رفقای هم‌خانواده، به خانواده‌ی بزرگِ «حامیمی‌ها»! 🎶✨ باورتون میشه؟ امروز درست یک سال شد! یک سال از وقتی که این گوشه‌ی دنج رو ساختم تا بشیم جایی برای ثبتِ لحظه‌هایی که با صدایِ «حامیم» زندگی کردیم. ⏳❤️ توی این ۳۶۵ روز، با تک‌تکِ ترانه‌هاش خندیدیم، گریه کردیم، خاطره ساختیم و شاید با هم بزرگ‌تر شدیم. این کانال، برای من فقط یه فن‌پیج نیست؛ اینجا خونه‌ی امنِ دلِ منه، خونه‌ای که توش صدایِ «حامیم» حکمِ تپشِ قلب رو داره. 🏠💖 از تک‌تکِ شما ممنونم که توی این مسیرِ پر از احساس، کنارم بودید. ممنون که هستید تا این دیوانگیِ قشنگ رو با هم قسمت کنیم. ممنون که اجازه دادید منم بخشی از دنیایِ شما باشم. ✨🙏🏻 هنوز راهِ درازی در پیش داریم، هنوز قرارِ کلی «باید» و «نباید» توی آهنگ‌های جدید بشنویم و کلی حسِ خوب با هم تجربه کنیم. قول میدم تا وقتی که صدای حامیم توی گوش‌هام می‌پیچه، با قدرت کنارش بمونم و شما رو هم با خودم همراه کنم. 🎤🔥 یک سالگی‌مون مبارکِ همه‌مون! بمونید برام تا همیشه... 🎂🎈 عاشقتونم، یه عالمه! 🤍💫
یک تبریک نمیرسه بهمون؟💙👀 یک سال شدا🥲
ببینم امروز آمار چطوری میشه دیگه🦦💔
یسنا،فک کنم منم یک سال شد فن حامیم شدم🗿😂
بچه ها شرایط نوشتن ادامه رمان رو ندارم و نمیتونم آدمه بدم🥲 شرمنده:)
لایک‌و‌کامنت‌حامیم‌برای‌پست‌آقای‌یگانه✨ منبع:روبیکا کپشن پست : ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ سلام از روز اول جنگ به اینور به جز یه پست دیگه فعالیتی نداشتم و خیلی حرفا جا مونده، بین اون همه دایرکتِ توهین آمیز، یه تصور مشترک وجود داشت که از کشته شدن هموطنای بی گناه از هر طیفی فقط اونا ناراحتن ! یعنی غصّه بچه های مدرسه میناب رو فقط اونا خوردن؟ بماند که خون این بچه های بی گناه و دیگر کشته شده های این جنگ از جمله فاجعه لامرد و ۱۳ فروردین ( پل بی-۱) و خیلی صحنه های دیگه برای همه ایرانیان تمام جهان (حدس می زنم) دردناک بوده! این رو هم بگم که من هیچ ریالی و هیچ دلاری از هیچ سازمانی تو ۲۲ سال گذشته چه مستقیم چه غیر مستقیم نگرفتم و گرین کارت و پاسپورتی از هیچ جایی جز ایران رو ندارم… خلاصه که من کنسرت گذاشتم و سال ها با افتخار نون و نمک مردم رو خوردم! بعد از این هم همینه… من خیلی فعالیت مجازی ندارم جز تبلیغ کنسرت ها و آهنگها ولی خیلی جاها ترجیح دادم ساکت نباشم و هزینه هم داشته، اما زیاد براتون تعریف نکردم ، در واقع این سومین حکم من بعد از سال ۹۸ و ۴۰۱ هست .. البته دار و ندارم فدای یه تار موی ایران و همه بچه هاش ✋🏼 این که پست آخرم رو پاک کردم هم دلایلی داره که..… دلتنگتونم حرف خیلی خیلی زیاده ولی دیگه فک نکنم فعلا مجالش باشه… همچنان زنده باد ‌‌‌‌‌