𐙚حامیملندֶָ֢⃝. ֶָ֢.
سلام بچه هااا✌️🏻🤓 چه خبراااا 🏃 تابستون خوش میگذره؟؟😂💔 https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=li
https://eitaa.com/HAMIM0z/65326
آره قشنگم نانا کمکت میکنه بگو جونم چیکا کنم میخوای بزنمش🩴🤣🙃
شوخی میکنما به دل نگیرین🤦♀️😁
نا
....
هعب🦦🗿
بابا مثل رفیق من نباشین...
همه چندتا رفیق دارن اما اگه اینجوری بحث کنین دیگه بهتون نمیگه رفیق جدید پیدا کرده قربونتون برم
𐙚حامیملندֶָ֢⃝. ֶָ֢.
الان اینجوریم که گ.ه خوردم با یکی دیگه رفیق شدم🗿
نهههه این چه حرفیه🤣
𐙚حامیملندֶָ֢⃝. ֶָ֢.
حداقل پیویتو سین بزن،جواب نمیدی هم نده
اخی
ادی عصبانیه بدجوووور
𐙚حامیملندֶָ֢⃝. ֶָ֢.
اخی ادی عصبانیه بدجوووور
حال منم بد تر از اون نیست ،قلبم تیر میکشه!