eitaa logo
هَمْسـٰاتــ
43 دنبال‌کننده
444 عکس
7 ویدیو
4 فایل
وَ عَلَيْكَ بَعْدَ اَللهِ اَلتُّكْلاَنَ یَااَمِیرَالمُومِنِینَ https://daigo.ir/secret/4208392788 https://abzarek.ir/service-p/msg/4310667
مشاهده در ایتا
دانلود
هَمْسـٰاتــ
📪 پیام جدید کتاب درباره شهدا میتونین معرفی کنین؟ #دایگو
بذارید کتاب‌هام رو نگاه کنم اسم کتاب هایی که خودم خوندم رو میفرستم
📪 پیام جدید https://eitaa.com/HAMSAT27/142 من به شما اعتماد دارم، ولی، لطفاً التماستون میکنم پیام ها یی که مبدین رو کامال بزارید لطفاً
هَمْسـٰاتــ
📪 پیام جدید https://eitaa.com/HAMSAT27/142 من به شما اعتماد دارم، ولی، لطفاً التماستون میکنم پیام
شما بزرگوارید ولی یک قسمت هایی که نمیذارم یا قابل گذاشتن نیست یا لطف شماست که باز هم صورت خوبی نداره بذارم
📪 پیام جدید https://eitaa.com/HAMSAT27/146 چرا این پیامو کامل نزاشتین؟
📪 پیام جدید https://eitaa.com/HAMSAT27/141 چقدر دیگه آخر شب؟
هَمْسـٰاتــ
📪 پیام جدید https://eitaa.com/HAMSAT27/141 چقدر دیگه آخر شب؟ #دایگو
هنوز نرسیدم شاید حوالی نیم ساعت دیگه شاید هم نه ولی پیام ها حذف نمیشه میتونید بعدا بخونید
📪 پیام جدید این حرف آخر آیدیتون یعنی چی؟
📪 پیام جدید من راضی نیستم پیامی هایی که میدیم رو نصفه میزارید به اون دوستمون هم که گفتید اسمم بود خب اسمتون باشه، بنظرم شما خیلی دارید تند روی میکنید و الکی حساس هستید حالا مثلا به سوالات شخصی جواب بدید چی میشه مثلا بگید دخترید یا پسر ، و خیلی چیز های دیگه من واقعا راضی نیستم باید این پیام و هرکی پیام تو ناشناس میده تو همسات کامل بزارید وگرنه قیامت حساب میکنیم، دیگه حالا میخواین گپش کنید میخواین نکنید
هَمْسـٰاتــ
📪 پیام جدید من راضی نیستم پیامی هایی که میدیم رو نصفه میزارید به اون دوستمون هم که گفتید اسمم بود خ
سلام علیکم به نظرم خیلی خوبه که به نظر هم احترام بذاریم به عقیده من و دلایلی که دارم لازم ندیدم به سوالات شخصی جواب بدم حالا تندرویه یا افراطه یا .. نمیدونم ضمنا از این جهتی حقی رو ضایع نکردم که لازم باشه قیامت جواب بدم شما هم اگه برای پیام های خودتون رضایت ندارید یه هشتگ مشخص برای پیام‌هاتون بذارید تا پیام های شما رو کامل بذارم
📪 پیام جدید بله