هَمْسـٰاتــ
📪 پیام جدید https://eitaa.com/HAMSAT27/141 چقدر دیگه آخر شب؟ #دایگو
هنوز نرسیدم شاید حوالی نیم ساعت دیگه
شاید هم نه
ولی پیام ها حذف نمیشه میتونید بعدا بخونید
📪 پیام جدید
من راضی نیستم پیامی هایی که میدیم رو نصفه میزارید به اون دوستمون هم که گفتید اسمم بود خب اسمتون باشه، بنظرم شما خیلی دارید تند روی میکنید و الکی حساس هستید
حالا مثلا به سوالات شخصی جواب بدید چی میشه
مثلا بگید دخترید یا پسر ، و خیلی چیز های دیگه
من واقعا راضی نیستم باید این پیام و هرکی پیام تو ناشناس میده تو همسات کامل بزارید وگرنه قیامت حساب میکنیم، دیگه حالا میخواین گپش کنید میخواین نکنید
#دایگو
هَمْسـٰاتــ
📪 پیام جدید من راضی نیستم پیامی هایی که میدیم رو نصفه میزارید به اون دوستمون هم که گفتید اسمم بود خ
سلام علیکم
به نظرم خیلی خوبه که به نظر هم احترام بذاریم به عقیده من و دلایلی که دارم لازم ندیدم به سوالات شخصی جواب بدم حالا تندرویه یا افراطه یا .. نمیدونم
ضمنا از این جهتی حقی رو ضایع نکردم که لازم باشه قیامت جواب بدم
شما هم اگه برای پیام های خودتون رضایت ندارید یه هشتگ مشخص برای پیامهاتون بذارید تا پیام های شما رو کامل بذارم
📪 پیام جدید
اول ناشناس ها رو کامل بزارید تو همسات، فردا ان شاالله بنظرم بهتره الان همه ذهنشون خسته است
بزارید صبح باانرژی فضلیت ها رو
الان بجاش ناشناس ها ر. کامل بزارید لطفاً
#دایگو
هَمْسـٰاتــ
📪 پیام جدید اول ناشناس ها رو کامل بزارید تو همسات، فردا ان شاالله بنظرم بهتره الان همه ذهنشون خسته
پیام های ناشناس رو فکر کنم کامل جواب دادم مگه اینکه از دستم در رفته باشه چه همسات چه خود سایت ها
فضیلت ها هم ان شاءالله کانال میمونه هر وقت فرصت کردید بخونید
پ.ن :
این موقع شب با این خستگی و چشم های نیمه باز فضیلت گذاشتن اون هم بدون آمادگی با گوشی در حال خاموش شدن قطعا برای من هم مطلوب نیست و اینکه یه تایم دیگه میذاشتم بهتر بود ولی وعده کرده بودم
و تا جایی که بتونم آدمی نیستم که خلف وعده کنم