📪 پیام جدید
اول ناشناس ها رو کامل بزارید تو همسات، فردا ان شاالله بنظرم بهتره الان همه ذهنشون خسته است
بزارید صبح باانرژی فضلیت ها رو
الان بجاش ناشناس ها ر. کامل بزارید لطفاً
#دایگو
هَمْسـٰاتــ
📪 پیام جدید اول ناشناس ها رو کامل بزارید تو همسات، فردا ان شاالله بنظرم بهتره الان همه ذهنشون خسته
پیام های ناشناس رو فکر کنم کامل جواب دادم مگه اینکه از دستم در رفته باشه چه همسات چه خود سایت ها
فضیلت ها هم ان شاءالله کانال میمونه هر وقت فرصت کردید بخونید
پ.ن :
این موقع شب با این خستگی و چشم های نیمه باز فضیلت گذاشتن اون هم بدون آمادگی با گوشی در حال خاموش شدن قطعا برای من هم مطلوب نیست و اینکه یه تایم دیگه میذاشتم بهتر بود ولی وعده کرده بودم
و تا جایی که بتونم آدمی نیستم که خلف وعده کنم
هَمْسـٰاتــ
📪 پیام جدید بیکاری به پیاما جواب میدی ؟ #دایگو
بیکار نیستم مخاطبم برام اهمیت داره