{''خونھدرختے''}
روغن تن ماهی رو میریزید دور؟ حتما کاغذ کیک یزدی رو هم نمیخورید؟
منم کاغذشو میخورم😂
کلا ادمیم ک هرچی رو زمین پیدا کنم و قابل خوردن باشه برمیدارم میزارمتو دهنم😔😂💔
{''خونھدرختے''}
روغن تن ماهی رو میریزید دور؟ حتما کاغذ کیک یزدی رو هم نمیخورید؟
روغن تن ماهی رو منو خواهرم سرش دعوا میکنیم😐
هدایت شده از ریشه در خاک؛
-پدر و مادرا بزرگترین هیولا هایی هستن که میشناسم .
{''خونھدرختے''}
-پدر و مادرا بزرگترین هیولا هایی هستن که میشناسم .
پس ببخشید
تو هم ی بچه هیولایی😊
هدایت شده از شاھبیتِ مَن ꧇)
خب دوستان چون ما لیست نداریم و دلی همسایگی میکنیم، خیلی ها یا دیل زدن یا دیگه پیامی فور نمیکنن و کلاً ما تو لیستشون نیستیم و...
این پیام فور کنید
تا هم همسایه هامو بشناسم و هم کسایی که تمایل به همسایگی دارن و پیدا کنم الکی تو چنل کسی نباشم🚶🏻♀
تا ساعت 12 هرکی خواست و همسایه بود
تشکر🤝
هدایت شده از دوست داران محله ی ممنوعه🕸🕷
همسایه ها یِ حول بدین دوباره برگردیم سر 140 تاییمون 🌙✨🚶♂
{''خونھدرختے''}
همسایه ها یِ حول بدین دوباره برگردیم سر 140 تاییمون 🌙✨🚶♂
کانالت خصوصیه فک کنم🤧🤒